امروزه اکثر آزمایشگاه‌ها و مطب‌ها از پنل پیامکی استفاده می‌کنند. این روش علاوه‌بر تبلیغات آفلاین و دعوت مردم به استفاده از خدمات، باعث نظم بخشیدن به محیط می‌شود. نوبت دهی پیامکی به بیماران، ارسال جواب آزمایش، تغییر روز یا زمان نوبت و تعامل با پزشک معالج از جمله مزایای استفاده از پنل‌های پیامکی است. همچنین تعامل دوطرفه کارکنان مراکز درمانی از طریق نظرسنجی‌های اس ام اسی باعث بهتر شدن خدمات می‌شود. برای آشنایی با ضرورت استفاده از پنل پیامکی برای پزشکان و آزمایشگاه‌های پزشکی، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

استفاده از پنل پیامکی برای پزشکان و آزمایشگاه‌ها چه ضرورتی دارد؟

امروزه اکثر آزمایشگاه‌ها و مطب‌ها از پنل پیامکی استفاده می‌کنند. این روش علاوه‌بر تبلیغات آفلاین و دعوت مردم به استفاده از خدمات، باعث نظم بخشیدن به محیط می‌شود. نوبت دهی پیامکی به بیماران، ارسال جواب آزمایش، تغییر روز یا زمان نوبت و تعامل با پزشک معالج از جمله مزایای استفاده از پنل‌های پیامکی است. همچنین تعامل دوطرفه کارکنان مراکز درمانی از طریق نظرسنجی‌های اس ام اسی باعث بهتر شدن خدمات می‌شود. برای آشنایی با ضرورت استفاده از پنل پیامکی برای پزشکان و آزمایشگاه‌های پزشکی، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

روش‌های جذب مشتری اینترنتی؛ ارتباط آسان‌تر با کاربران

از روزگاران قدیم فروشنده‌ها به‌دنبال جذب مشتری و راه‌های جلب رضایت او بوده اند. امروزه مشتری‌مداری آنلاین یکی از ارکان مهم صاحبان کسب و کار است. جذب کاربر در خرید و فروش یا ارائه خدمات بسیار مهم است. همچنین همواره باید برای جلب رضایت مشتریان تلاش کنید.

 فعالیت در زمینه خرید و فروش فعالیت می‌کنید یا به مشتریان خدماتی ارائه می‌دهید؛ در هرصورت باید برای جذب مشتری و راضی نگه‌داشتن او تلاش کنید. این قانون برای پزشکان و افراد حاضر در آزمایشگاه‌ها نیز صدق می‌کند. یکی از این روش‌ها استفاده از پنل ارسال پیامک که بین صاحبان مشاغل مختلف طرفداران زیادی کسب کرده است. در قسمت‌های بعدی راجع به ضرورت استفاده از پنل پیامکی برای پزشکان و آزمایشگاه‌های پزشکی یا اصناف دیگر توضیح خواهیم داد. مثلا یکی از راه های اینترنتی برای جلب رضایت مشتریان استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی مانند استفاده از افزونه نوبت دهی بوکلی با پیامک یکی از راهکارهای جالب برای جلب توجه مشتریان است.

پنل پیامک برای آزمایشگاه

به کارگیری بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری در مراکز درمانی

بر کسی پوشیده نیست که حیات هر کسب و کار در گرو مشتریان آن است. اهمیت این موضوع در مراکز پزشکی و آزمایشگاه‌ها نیز به‌خوبی حس می‌شود. استفاده از پنل اس ام اس توسط کادر درمان باعث نظم بخشیدن به کلینیک و آزمایشگاه می‌شود و از هرج و مرج و شلوغی جلوگیری می‌کند. همچنین چند وقت یک‌بار خدمات شما را به مخاطب یادآوری می‌کند. دلایل دیگر استفاده از پنل پیام کوتاه در مراکز درمانی به شرح زیر است:

  • ارتباط آسان پزشک با بیماران: از طریق پنل اس ام اس امکان ارتباط راحت تر بیمار با پزشک معالج وجود دارد. همچنین می‌تواند روند درمان خود را با دکتر در میان بگذارد. این روش: ۱- کم هزینه است، ۲- باعث صمیمیت و اعتماد بیمار می‌شود، ۳- باعث کمتر شدن مراجعات شده و در وقت او صرفه‌جویی می‌شود.
  • ارسال پیام اطلاع رسانی: مواردی مانند جابه‌جا شدن نوبت ویزیت، تغییر آدرس کلینیک، کنسل شدن نوبت و مواردی از این قبیل به‌راحتی از طریق سامانه پیامک انبوه به بیماران اطلاع داده می‌شود. این روش، جایگزین برقراری تماس تلفنی است و با حداقل هزینه و در زمانی کوتاه انجام می‌گیرد.
  • ارسال تبلیغات پزشکی مربوط به کلینیک: ارسال SMS تبلیغاتی هدف‌دار از موارد دیگر ضرورت استفاده از پنل پیامکی برای پزشکان و آزمایشگاه‌های پزشکی است. اگر می‌خواهید بیماران، نام شما و مرکز درمانی‌تان را از یاد نبرند هر از چندگاه برای آن‌ها پیامک‌هایی در حوزه سلامت بفرستید. موضوعاتی مانند معرفی خدمات جدید کلینیک و آزمایشگاه، توصیه‌های بهداشتی، تبلیغ تجهیزات پرطرفدار و آموزش‌هایی راجع‌به سلامتی جذابیت زیادی برای کاربران دارند.

پرسنل کلینیک و آزمایشگاه‌ها می‌توانند با ارتباط دوطرفه موثر، باعث بهبود خدمات مرکز درمانی بشوند. انجام نظرسنجی، دریافت پیشنهاد و انتقاد از مراجعین، پرسش راجع‌به نحوه روند درمان و رضایت از بهبود از مواردی است که می‌توان با کمترین هزینه و از طریق سیستم اس ام اسی به آن‌ها دست پیدا کرد.

تبلیغات برای مطب پزشکی

استفاده از پنل پیامکی برای پزشکان؛ افزایش رضایت بیماران

باتوجه به بالا بودن میزان مراجعین به آزمایشگاه‌ها و مراکز خدمات درمانی، لازم است خدمت‌رسانی سریع‌تر و با کیفیتی بالا انجام شود. تعیین وقت برای بیماران و اعلام نتیجه آزمایش در چنین شرایطی کاری سخت و زمان‌بر است. در این موقعیت، ضرورت استفاده از پنل پیامکی برای پزشکان و آزمایشگاه‌های پزشکی به‌خوبی حس می‌شود. از طریق این پنل قادر خواهید بود:

  1. در عرض چند دقیقه برای بیماران، وقت بعدی را تعیین کنید.
  2. خدمات آزمایشگاهی مانند سونوگرافی، رادیولوژی و نمونه‌گیری را بدون استخدام نیروی انسانی جدید از هم جدا کنید.
  3. جواب آزمایش‌ها را به‌صورت آنی برای بیماران ارسال کنید و در وقت و هزینه آن‌ها صرفه‌جویی کنید.
  4. با بیماران در تماس باشید و از حال آن‌ها باخبر شوید. این کار صمیمیت بیشتری بین او و شما ایجاد می‌کند.
  5. با ارسال پیام تبلیغاتی و موثر به شماره همراه افراد حومه آزمایشگاه، به تبلیغات موثر و جذب مشتری بپردازید و نام مرکز خود را ذهن آن‌ها حک کنید.

کلیه این موارد یادآوری می‌کنند که باید روش‌های قدیمی و وقت‌گیر را کنار گذاشته و با پیشرفت تکنولوژی، نیز به‌روز شویم. استفاده درست و بهینه از امکانات، ما را به بی رقیب‌ترین کسب و کار و خدمات در حوزه کاری خودمان تبدیل می‌کند. اگر نتوانیم آن‌طور که شایسته است رضایت مخاطبین و مراجعین را جلب کنیم، همان‌طور که آن‌ها به فکر لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول میفتند، اس ام اس‌های ما را نیز نادیده خواهند گرفت؛ بنابراین اگر می‌خواهید بیماران مرکز درمانی و آزمایشگاه شما را انتخاب کنند، بدون فوت وقت از فراز اس‌ام‌اس یک پنل پیامکی تهیه کنید.

تبلیغات پیامکی برای سالن زیبایی و پزشکی

با پنل پیامکی فراز اس ام اس آزمایشگاه خود را کامل کنید

در این مقاله به لزوم جذب مخاطب و مشتری مداری آنلاین پرداختیم و ضرورت استفاده از پنل پیامکی برای پزشکان و آزمایشگاه‌های پزشکی را شرح دادیم. برای رقابت در دنیای پیشرفته، ما نیز نیاز داریم از جدیدترین روش‌ها استفاده کنیم. برای دوری از هرج و مرج در مراکز درمانی و تعیین وقت مراجعین در کوتاه‌ترین زمان، می‌توانید از پنل‌های ارسال SMS استفاده کنید. از طریق این سیستم، با ارسال جواب آزمایش مراجعین خود در وهله اول در وقت آن‌ها صرفه‌جویی می‌کنید، همچنین ازدحام جمعیت آزمایشگاه و کلینیک خود را کنترل می‌کنید، باعث صرفه‌جویی در هزینه رفت و آمد بیماران می‌شوید. بنابراین به راحتی می‌توانید آرامش روحی آن‌ها را تأمین می‌کنید.

فراز اس‌ام‌اس یکی از پیشرفته‌ترین ارائه‌دهنده‌های پنل‌های پیامکی است. اگر می‌خواهید برای آزمایشگاه ها و پزشکان تبلیغات موثر و کارامد داشته باشید و ارتباط خود را با بیماران و مراجعین حفظ کنید، به سایت فراز اس‌ام‌اس به نشانی farazsms.com مراجعه کنید. همچنین برای انجام مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت‌ها و خدمات این مرکز با شماره ۷۴۸۵۳-۰۲۱ تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha