وقتی مشکلات جدی و مزمن سلامتی برای شخصی که دوستش داریم اتفاق می افتد، ممکن است فکر کنیم تنها گزینه ممکن بستری شدن در بیمارستان و یا زندگی در خانه سالمندان است. اما پرستاری در محیط امن و راحت خانه می تواند برای این  افراد مناسب ترین راه حل باشد. پرستاری در منزل مراقبت هایی است که به جای یک مرکز پزشکی در محیط امن خانه ارائه می شود و سطح این مراقبت ها متناسب با نیاز بیمار می باشد.

 در مورد خدمات جامع پرستاری و تست کرونا در منزل نرسینو بیشتر بدانید!

پرستاری در منزل با نرسینو

وقتی مشکلات جدی و مزمن سلامتی برای شخصی که دوستش داریم اتفاق می افتد، ممکن است فکر کنیم تنها گزینه ممکن بستری شدن در بیمارستان و یا زندگی در خانه سالمندان است. اما پرستاری در محیط امن و راحت خانه می تواند برای این  افراد مناسب ترین راه حل باشد. پرستاری در منزل مراقبت هایی است که به جای یک مرکز پزشکی در محیط امن خانه ارائه می شود و سطح این مراقبت ها متناسب با نیاز بیمار می باشد. پرستاران آموزش دیده مجموعه نرسی نو، خدمات پرستاری با بهترین کیفیت را برای مراقبت از عزیزان شما در منزل ارائه می دهند. مجموعه ما آماده ارائه انواع خدمات پرستاری به شما می باشد،  چه به دنبال انجام کارهای ساده و روزمره باشید و یا به مراقبت های پیچیده ای نیاز داشته باشید که انجام آن ها برای افراد خانواده امکان پذیر نمی باشد. مجموعه نرسینو قادر به ارائه مراقبت هایی مشابه به مراقبت های بیمارستانی به منظور آسایش شما در محیط خانه می باشد.
 

پرستاری در منزل

چه زمانی به خدمات پرستاری در منزل فکر کنیم؟

دامنه خدماتی و مراقبت های بهداشتی و پزشکی ای که یک بیمار می تواند دریافت کند نامحدود است و ارائه این خدمات در خانه مزیت های مخصوص به خود را دارد که در ادامه در مورد آن توضیح می دهیم.

 مراقبت و پشتیبانی همه ساعته

ما می دانیم که مراقبت از بیمار پس از ساعات کاری عادی به پایان نمی رسد و یک بیمار ممکن است به مراقبت شبانه روزی نیاز داشته باشد. به این منظور پرستارانی برای ارائه راهنمایی و مراقبت طولانی مدت یعنی 12 تا 24 ساعت در هر شیفت، در نظر گرفته شده اند که در این ساعات در دسترس و پاسخگوی نیازهای بیمارانشان باشند.

داشتن احساس امنیت در خانه و کاهش خطر بستری مجدد در بیمارستان

تحقیقات نشان می دهند که افراد مسن در خانه، سریعتر و با عوارض کمتری نسبت به زمانی که در بیمارستان بستری هستند، بهبود پیدا می کنند. بنابراین برای سالمندان پرستاری در منزل بهترین گزینه است و روند درمان آن ها را سریعتر کرده و احتمال بستری مجدد در بیمارستان را کاهش می دهد. هم چنین قرار گرفتن در محیط آشنای خانه، افراد را قادر می سازد تا سریعتر به فعالیت های روزانه خود بازگردند و امنیت بیشتری داشته باشند. برای مثال در رابطه با سالمندان بودن در خانه باعث می شود که خواب شبانه آن ها کیفیت بهتری داشته باشد، در نتیجه انرژی بیشتری در طول روز دارند و این عامل به نوبه خود سرعت بهبود را افزایش می بخشد. داشتن احساس امنیت در خانه در مورد کودکان نیز صدق می کند. فضای بیمارستان برای کودکان خوشایند و قابل تحمل نیست، اما با پرستاری از آن ها در محیط آشنای خانه زیر نظر پزشک، سریعتر بهبود پیدا می کنند.
 

اعزام پرستار باتجربه به منزل شما

 نظارت بر سلامت و روند درمان

پرستاران منزل می توانند به طور منظم و مداوم موارد حیاتی و نحوه واکنش شما به داروها را ارزیابی و نظارت کنند. یک پرستارخانگی هرگونه تغییر مهم در سلامتی شما را مرتبا به پزشک و خانواده شما گزارش می دهد. همچنین برخی از پرستاران، واجد شرایط اجرای روتین های پزشکی در موارد مربوط به بیماری هایی مانند آلزایمر، پارکینسون، اسکیزوفرنی و سایر بیماری های ناتوان کننده هستند.

 مراقبت های بعد از ترخیص و یا جراحی

مراقبت در منزل بعد از ترخیص از بیمارستان تضمین می کند که عزیزان شما حمایت دقیقی را که برای افزایش روند بهبودی کامل نیاز دارند دریافت کنند. این نوع مراقبت می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. از بررسی هفتگی گرفته تا نظارت مداوم روزانه. همچنین مراقبت ها و نظارت های بعد از جراحی و یا حوادث خاصی مانند سوختگی بسیار مهم و حیاتی هستند. این نظارت ها توسط کادر مجرب و آموزش دیده نرسی نو در محیط امن منزل مدیریت می شود. پرستاران مجموعه ما تکنیک های مراقبتی خاصی مانند مراقبت از زخم بیمار، پانسمان زخم، بخیه،  تزریق، مراقبت و بررسی لوله تغذیه ، ونتیلاتورو سوند و یا انتقال فرد از تخت به صندلی و ... را ارائه دهند.

همراهی و پشتیبانی بیمار

تعاملات اجتماعی برای سالم و سرزنده ماندن در مراحل زندگی مهم است. پرستاران مجموعه نرسی نو می توانند نقش همراهان مورد اعتماد را برای فعالیت های اجتماعی و منظم عزیزان شما مانند مطالعه کردن، پیاده روی ، همراهی بیمار برای انجام کارهای مورد نظر در خارج منزل، سفرها، شرکت در مهمانی ها و... ایفا کنند.
 

پرستاری از سالمندان

برای مطالعه اطلاعات جامع از نحوه خدمات رسانی تیم نرسینو برای پرستار در منزل به این لینک زیر مراجعه کنید

 

در طول بحران covid-19، اهمیت تست قابل اعتماد و در دسترس برای غربالگری این بیماری به طور فزاینده ای آشکار شده و اهمیت پیدا کرده است. تست covid-19  را می توان به آزمایش های آنتی ژن و آنتی بادی تقسیم کرد که هر دو از انواع مختلفی از نمونه ها برای جست و جوی علائم مختلف ویروس SARS-CoV-2 استفاده می کنند. در ادامه نگاه دقیق تری به انواع مختلف تست های کرونا می اندازیم.

انواع مختلف تست covid-19 چیست؟

تست PCR: مورد اول تست PCR می باشد که برای غربالگری مستقیم وجود RNA ویروسی استفاده می شود که قبل از تشکیل آنتی بادی یا علائم بیماری در بدن قابل تشخیص است. این بدان معناست که تست ها می توانند تشخیص دهند که آیا فردی در مراحل اولیه ابتلا یه ویروس می باشد یا خیر. روش انجام تست به این صورت است که از یک سوآب که یک چوب انعطاف پذیر و پنبه دار است برای نمونه گیری از بینی و گلوی مراجعه کننده استفاده می شود. سوآب ها می توانند انواع مختلفی داشته باشد از جمله سواب هایی که نمونه را بلافاصله از سوراخ بینی جمع آوری می کنند یا نوع دیگری که به داخل حفره بینی می رود. سوآب در یک لوله مهروموم شده و به آزمایشگاه فرستاده می شود. پس از انجام کارهای مربوطه در آزمایشگاه، جواب تست می تواند مثبت و یا منفی باشد.

تست :LTF این تست شبیه تست PCR می باشد زیرا هر دو نوع تست آنتی ژن هستند و برای تشخیص عفونت فعال covid-19 طراحی شده اند. در این تست نمونه بینی و گلو روی یک پد کوچک جاذب قرار می گیرد و سپس در امتداد پد از طریق یک خط مویرگی به نواری پوشیده از آنتی بادی ها کشیده می شود و به پروتئین های SARS-CoV-2 متصل می شود. اگر این پروتئین ها وجود داشته باشند، به صورت یک خط رنگی در آزمایش نشان داده می شود که نشان دهنده عفونت است. مزیت LTF نسبت به PCR این است که نیازی به فرستادن به آزمایشگاه نیست و در عرض 15 تا 30 دقیقه نتایج را ارائه می دهد. با این حال در این تست دقت قربانی سرعت می شود.

تست آنتی بادی: برخلاف آزمایش های PCR که معمولا از سوآب ها برای تشخیص بیماری استفاده می شود، در تست آنتی بادی از نمونه های خون استفاده می شود. مقدار بسیار کمی covid-19 درخون در مقایسه با دستگاه تنفسی در گردش است اما آنتی بادی قابل توجه و قابل اندازه گیری ای درخون پس از عفونت وجود دارد. آزمایشات آنتی بادی برای ارزیابی پاسخ های ایمنی در افرادی که علیه covid-19 واکسینه شده اند، استفاده می شود. این آزمایش نمی تواند عفونت فعال را تشخیص دهد اما می تواند به تشخیص مصونیت فرد در برابر کرونا کمک کند.

تست کرونا در منزل

 

تست کرونا در منزل نرسینو

اگر فکر می کنید به یک آزمایش تشخیص covid-19 نیاز دارید، می توانید به یک مرکز بهداشت در نزدیکی خود مراجعه کنید. اما گاهی اوقات این امکان برای برخی از افراد فراهم نیست و یا رفتن به این مراکز ریسک هایی را برای آن ها به همراه دارد. در مواردی ممکن است افراد مسن و یا بیماران خاص به دلیل شرایط جسمانی خود امکان خارج شدن از خانه و حضور در این مراکز را نداشته باشند و یا هم چنین ممکن است آن ها به سرماخوردگی مبتلا باشند اما به دلیل شباهت علائم های این بیماری با کرونا، بردن آن ها به مراکز انجام تست خطر ابتلای آن ها را به کرونا فراهم کند.  در چنین مواردی انجام تست در خانه می تواند بهترین راه حل باشد. تیم مجرب ما در مجموعه نرسی نو، می توانند از محل مورد نظر شما بازدید کنند و نمونه های تست کرونا را طبق مقررات بهداشتی جمع آوری کنند. در مجموعه نرسی نو تمام مراقبت های لازم انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ آلودگی در کارکنان یا تجهیزات ما وجود نداشته باشد. اگر کودک شما حاضر به رفتن به مراکز درمانی نمی باشد، اگر اضطراب ابتلا به کرونا در محیط های عمومی را دارید، اگر تمام اعضای خانواده و یا محل کار شما قصد انجام تست را دارند و یا به هر دلیلی قصد انجام تست در منزل را دارید، دراین صورت مجموعه ما بهترین گزینه برای خدمات رسانی می باشد. در مجموعه نرسی نو سلامت شما اولیت مجموعه ماست.

اطلاعات بیشتر برای دریافت خدمات تست کرونا در منزل به لینک زیر در سایت نرسینو مراجعه کنید: 
https://nursino.com/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha