مهاجرت، تحصیل در خارج از کشور، کار در کشورهای خارجی و دیگر موارد مشابه از عواملی هستند که بسیاری از ایرانیان با آن رو به رو هستند. آمار درستی از میزان مهاجران ایرانی در کشورهای خارجی وجود ندارد، اما  هر چه که هست، تعداد آنها مطمئنا کم نیست. زندگی در یک کشور جدید با زبانی متفاوت، همراه با وجود تفاوت های فرهنگی می تواند مانع از رشد ما شده و بر سلامت روان ما تاثیر گذار باشد.

مشاوره آنلاین روان شناسی برای ایرانیان خارج از کشور

مسئله مهاجرت نیز سال ها برای بسیاری از افراد، حتی قبل از اقدام به مهاجرت فرد را دچار مشکلات روحی کرده و پس از مهاجرت نیز این مسئله حادتر هم احتمالا میگردد. در این شرایط افراد نیاز به مشاوره و صحبت با یک کارشناس سلامت روان دارند تا دغدغه های خود را بیان کرده و از او راهکار بگیرند.

طبیعتاً مسائل پزشکی و روان شناسی از آن دست مسائل هست که اغلب افراد دوست دارند آنها را به زبان مادری خود مطرح کنند. اینجاست که نیاز به مشاور سلامت روان فارسی زبان بسیار احساس می شود. همچنین نداشتن حساب ریالی و مشکلات پرداخت های ریالی برای خارج نشینان، کار را دو چندان سخت تر نیز می کند.

وب سایت الوپل (AloPal) با توجه به این چالش ها مجموعه ای از افراد متخصص در این زمینه را گرد هم آورده و شرایطی را فراهم کرده که فارسی زبانان در خارج از ایران بتوانند با توجه به سلیقه و مشکلات خود، یکی این متخصصان را که در این مجموعه پل (Pal) نامیده همی شوند، انتخاب و پس از رزرو وقت، سر ساعت و به صورت آنلاین بتوانند جلسات خود را برگذار کنند.

امکان پرداخت دلاری از طریق درگاه های خارجی نیز وجود دارد و مشکلی از این جهت حس نمی شود. همچنین هزینه ارائه خدمات نیز نسبت به سرویس های خارجی بسیار مقرون به صرفه است. برای بر گذاری جلسات تنها نیاز به کامپیوتر و موبایل و یک اینترنت مناسب دارید.

چرا Alopal را انتخاب کنیم؟

مهمترین نکته در انتخاب سرویس الوپل نبود چالش های زبانیست. فرقی نمیکند که در کجای کره زمین هستید. مشاوران الوپل به شما کمک می کند تا مسیر مناسب برای زندگی را یافته و به کمک متخصصان منتخب بر مشکلات زندگی و چالش های روحی خود فائق آیید. مشکلتان چه مهاجرت باشد، چه ازدواج و چه تربیت کودک، متخصصین منتخب الوپل در کنار شما هستند تا به صورت آنلاین به شما کمک کنند.

با درک تمامی مشکلات موجود الوپل اقدام به راه اندازی سرویس مشاوره آنلاین روان شناسی برای ایرانیان خارج از کشور نموده است. برای تماس با این مجموعه کافیست سری به وب سایت مجموعه الوپل به آدرس alopal.net بزنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا AU ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    نیاز به روانشناس