حضور پزشکی مجازی در صنعت درمان و ورود ابزارهای دیجیتال به فرایند تشخیص‌های بالینی و برنامه‌های درمانی، به بیش از یک دهه باز می‌گردد. نرم افزارهای پزشکی با سرعت زیادی در دنیا توسعه داده می‌شوند و جامعه پزشکی به خاطر خدمات بی نظیر این محصولات استقبال شایانی از آن به عمل می‌آورند.

مِدینو، اپلیکیشنی برای نیازهای امروز، فردا و همیشه پزشکان جهانی

ذهن انسان، از جمله پزشکان قادر به حفظ دسته بندی و حصول نتیجه فوری از اطلاعات عظیم نیست. بنابراین اتکا به ابزارهای مدرن عادی و استقبال آن‌ها از این اپلیکیشن‌ها قابل درک است.

خوش بختانه اکوسیستم استارتاپی در جهان و ایران به خوبی توانسته است با خلق ارزش‌های مناسب و تولید و توسعه محصولات کاربردی به کمک جامعه پزشکی بیاید. اپلیکیشنmedino  که توسط یک تیم متخصص از برنامه نویسان و کارشناسان حوزه پزشکی توسعه داده شده، نمونه ای از این نوع محصولات است. مِدینو خاصیت‌های انحصاری خاصی دارد که در ادامه به بخشی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

جامعیت و فراگیری

محصولmedino  علاوه بر جمع آوری و ذخیره اطلاعات از رفرنس‌های معتبر جهانی و کشوری که تسهیلگر کار درمان برای پزشکان و کادر درمان است، توانسته است خدمات متعدد دیگری را هم در قالب ماژول‌های جذاب عرضه کند که عرضه محصولات متنوع در حوزه زیبایی، امکان برگزاری وبینارهای آنلاین، اطلاع از تازه ترین یافته‌های حوزه دارو و ماژول‌های تخصصی دیگرکه در دستور کار قرار دارند، از ماهیت فراگیر اپلیکیشن مِدینو در نگرش به افق‌های دوردست حکایت دارد.

در این حوزه، اپلیکیشن‌های ساده زیادی عرضه شده اند که هر یک خدمات محدودی را در زمینه‌هایی چون نوبت دهی، درمان از راه دور،‌ خدمات آنلاین، کنترل علایم حیاتی، کنترل کیفیت سلامت، مشاوره آنلاین، نظارت‌ها و اندازه گیری‌ها، یادآوری مصرف دارو، حرکات ورزشی و... عرضه می کنند.

اپلیکیشن medino  با گردآوری دیتای بزرگ پزشکی، روش‌های درمانی، نتیجه گیری‌ها و استنتاج‌ها، گام بلندی در خدمت به جامعه پزشکی برداشته است.

ماژول‌های متعدد و کنش توسعه ای

این اپلیکیشن به گونه ای توسعه داده شده که امکان اضافه کردن ماژول‌های تخصصی در آینده وجود دارد. ضمن این که ماهیت آموزشی و توسعه زیرساختی و همسان سازی پتانسیل‌های پزشکی کشور با محافل علمی جهان به خوبی در رویکردهای توسعه ای این محصول مشاهده می‌شود.

این اپلیکیشن یک دانشگاه مجازی و ابزار آموزشی با کیفیت است که قابلیت‌های آموزشی و هم افزایی بسیاری را در خود نهادینه کرده که بهینه سازی تشخیص‌های بالینی را به همراه می‌آورد.

Medino  و جلب اعتماد پزشکان

ابتکار طراحان اپلیکیشن مِدینو در دسته بندی کلیه اطلاعات پزشکی در همه تخصص‌های موجود، تاکنون مورد استفاده پزشکان کشور قرار گرفته و موفقیت این برنامه به حدی بوده است که حتی پزشکان پیشکسوت و سخت گیر نیز خرسندی خود را از وجود چنین امکانی ابراز کرده‌اند.

جلب نظر پزشکان از سراسر کشور که بالغ بر 19 هزار و اندی نفر است، نشان از اصالت و کارایی اپلیکیشنی دارد که با رویکرد سلامت برای پزشکان فعالیت می‌کند و توانسته است یک بستر علمی قابل اعتماد و مستند را برای جامعه پزشکی و کادر درمان کشور فراهم کند.

سریع‌ترین دسترسی به اطلاعات درمانی در مِدینو

عنصر زمان، مهم‌ترین بخش از اقدامات درمانی است. آن هم در دوره‌ای که علوم پزشکی هرلحظه درحال دگرگون شدن است، ابتکار medino در این است که نیاز پزشکان را با دسته‌بندی لحظه‌ای اطلاعات پزشکی، برای مراجعه به کتب و مقالات مکتوب برطرف کرده است. یعنی این که پزشکان به راحتی می‌توانند با یک جستجوی ساده و بدون صرف وقت، اطلاعاتی که به شکل سنتی ممکن است چندین ساعت یا چندین روز طول بکشد را در کسری از ثانیه به دست بیاورند.

نگاه جامع medino  به صنعت درمان

با نصب اپلیکیشن رایگان medino بر روی گوشی همراه، دریافت مشاوره‌های کلیدی را که از ضرورت‌های پزشکی مدرن است، نیز میسر می‌کند.

مطالعه سویه‌های درمانی بین‌المللی و تلاش برای ارائه بهترین راهکارهای سریع درمانی اعتماد به این اپلیکیشن را رونق بخشیده و در محافل پزشکی از آن به عنوان یک عامل موثر در فرایند درمان یاد می‌شود.

ویژگی‌های مِدینو کامل بودن و جامعیت اطلاعات است، دانستنی‌هایی به این شرح:

  • آشنایی و راهنمایی درمان و معرفی دارو برای بیماری‌های شایع قرن.
  • آشنایی و راهنمای درمان و معرفی دارو برای سویه‌های جدید بیماری‌های قدیمی و بیماری‌های نوظهور و ناشناخته.
  • ارائه شکل‌های مختلف بروز هر بیماری و نوع مقابله با آن در قالب معرفی بهترین راهکارهای درمانی جهان.
  • معرفی تازه‌ترین راه‌ها در تشخیص‌ علل‌ بروز بیماری و آغاز فعالیت‌های مهار بحران شیوع بیماری.
  • نحوه برخورد با سویه‌های مختلف جهت جلوگیری از شدت گرفتن بیماری‌های مختلف.
  • راه‌های کنترل و پیشگیری‌ از ابتلا به بیماری‌های شایع و نوظهور.
  • آشنایی با چگونگی تجویز یک دارو با هدف پیشگیری از عواقب‌ و عوارض بعد از مصرف هر دارو.
  • آموزش شناخت آخرین داروها و چگونگی تجویز آنها به بیمار با کمترین ریسک.
  • آموزش و شناساندن آخرین دستاوردهای درمان، طبق آخرین دستورالعمل‌های جهانی.
  • اصول‌ کلی درمان‌ در قالب معرفی انواع داروها.

سادگی دسترسی

نکته‌ای که medino را به اپلیکیشنی خوب تبدیل کرده، ساده‌سازی مفاهیم پیچیده پزشکی و ارائه آنها به پزشکان، دندانپزشکان و متخصصین است. توسعه دهندگان medino  با هدف تسریع روند درمان، تمام تلاش خود را در بومی‌سازی مفاهیم و انتقال سریع اطلاعات به مخاطب به کار گرفته‌اند. پزشکان می‌توانند خیلی سریع با جهان علم ارتباط برقرار کرده و روند درمان را آغاز کنند.

حوزه زیبایی با ۶۰۰۰ محصول تازه

این محصول، صرفا به حوزه دارو و درمان محدود نیست و از آنجایی که استفاده از محصولات مراقبتی معمولا به شیوه‌های غیر استاندارد و بدون دخالت پزشک در کشور انجام می‌شود، اپلیکیشن مِدینو تلاش کرده است این استفاده‌ها را به سوی جنبه‌های علمی طبق آخرین دستاوردهای پزشکی سوق دهد. مخاطب با استفاده از داده‌های مراقبتی این اپلیکیشن می‌تواند ضمن شناخت راه‌های دریافت این محصولات، با چگونگی مصرف صحیح آنها بدون بروز هر عوارض، به این شرح آشنا شود:

  • تازه‌ترین و بهترین دستاوردهای مرطوب کننده و آبرسان
  • تازه‌ترین و بهترین تقویت کننده‌های پوست
  • تازه‌ترین و بهترین کرم‌های ضد آفتاب
  • تازه‌ترین و بهترین کرم‌های دور چشم
  • معرفی راه‌های مختلف لایه برداری پوست
  • آموزش انواع شستشو و پاکسازی صورت همراه با ارائه اطلاعات جامع

وبینارهای مهارت‌آموزی

امکان شرکت در وبینارهای آنلاین پزشکی که بستری برای تعامل پزشکان، پژوهشگران و سایر کادر درمان با یکدیگر فراهم کرده است که متضمن اطلاع از تازه ترین یافته‌های حوزه پزشکی است. وبینارهای رایگان مِدینو با هدف توسعه مرزهای دانش پزشکی و افزایش توانمندی‌های صنعت درمان کشور در مقایسه با استانداردهای جهانی و محافل پزشکی دنیاست. واقعیت این است که گرد هم آوردن امکانات متنوعی از این دست که منجر همگرایی و همذات پنداری محافل پزشکی کشور گردد کار ساده ای نیست.

به روزرسانی مدینو

اپلیکیشن‌های متکی به دانش و دیتاهای روز بیش از هر محصول مشابه دیگر به این تازه سازی نیاز دارند. در این میان به خاطر حساسیت‌های اطلاعات صنعت درمان و حوزه پزشکی، یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مِدینو که با حساسیت بالایی دنبال می‌شود تازه سازی اطلاعات آن و اضافه کردن داده‌های جدید است.

علاوه بر این، از نظر سایر کیفیت‌های ساختاری نیز Medino عنصر به روز رسانی را در دستور کار خود قرار داده و بسیار جدید پی گیری می‌کند. فهرستی از این تازه سازی را که تا کنون انجام شده یا در دست انجام است، ذکر می‌کنیم:‌

  • اضافه شدن بخش آنلاین خدمات انواع بیمه با این هدف که بیمه شما بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان و مناسبترین قیمت، صادر شود و سوابق بیمه ای‌تان برای همیشه محفوظ و قابل پیگیری باشد.
  • به زودی کاربران این نرم افزار مفید، شاهد راه اندازی بخش تعمیرات دستگاه‌های پزشکی و دندانپزشکی در قالب این اپلیکیشن خواهند بود.
  • اضافه شدن اطلاعات جدید پزشکی شامل مسمومیت‌ها، طب سوزنی، زالو درمانی، رژیم‌های درمانی.
  • اضافه شدن فوریت‌ها و اورژانس‌های پزشکی در بخش‌های داخلی، جراحی، زنان و اطفال.
  • اطلس کامل آناتومی‌بدن یکی دیگر از بخش‌های جذاب اپلیکیشن مِدینو است که به زودی بارگذاری خواهد شد.
  • کارشناسان در این اپلیکیشن، طرح دو زبانه شدن (فارسی و انگلیسی) را نیز به تازگی در دستور کار قرار داده‌اند.

راه‌های آشنایی بیشتر با اپلیکیشن medino

برای اطلاعات بیشتر درباره مِدینو، علاوه بر سایت  medinoapp.com  می‌توانید با شماره 26721618-021 تماس بگیرید.

- لینک گوشی اندروید (گوگل پلی):

medinoapp.com/gplay

- لینک دانلود مستقیم گوشی اندروید:

medinoapp.com/medino.apk

- لینک گوشی آیفون:

medinoapp.com/ios

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha