متاسفانه کانال های فعال در فضای مجازی خیلی راحت و بدون نظارت درحوزه پزشکی و درمان ورود می کنند و در حالی که اصلا معلوم نیست چه مدرک و صلاحیتی دارند حتی دارو هم تجویز می کنند. در جدیدترین نمونه کانال تلگرامی با نام"طب نبوی" ادعای تولید دارویی مخصوص مردان تحت عنوان داروی ویژه 3 داشته که در توضیح اثرات این دارو گفته شده این دارو تقویت کننده پروستات، جلوگیری آنی از انزال زودرس و تقویت کننده آنی میل جنسی است.

حبه پنجاه هزار تومانی برای درمان مشکلات مردانه!!!

به گزارش سلامت نیوز، مدتهاست که برخی افراد در فقدان نظارت درست و کافی در فضای مجازی اقدام مشاوره و تشخیص و حتی درمان افراد می کنند و حتی کار به فروش دارو هم رسیده است. داروهایی که عموما با عناوین جذاب مانند معجزه آسا،شگفت آور و ...... در حالیکه نه محتوای دارو مشخص است و نه تولید کننده آن و نه مجوزی از نهادهای مربوطه دارند.

در تازه ترین حالت یک کانال تلگرامی با نام"طب نبوی" ادعای تولید دارویی مخصوص مردان تحت عنوان داروی ویژه 3 داشته که در توضیح اثرات این دارو گفته شده این دارو تقویت کننده پروستات، جلوگیری آنی از انزال زودرس و تقویت کننده آنی میل جنسی است.قیمت این دارو که هیچ چیزی در مورد آن گفته نمی شود و صرفا توضیح داده می شود که سنتی و گیاهی است اصلا هم کم نیست. 150 هزار تومان.نحوه مصرف هم بسیار جالب است یک حبه برای هربار مصرف.

به گزارش سلامت نیوز، متاسفانه این کانال نزدیک به 12 هزار نفر دنبال کننده دارد و نشان می دهد مردم استقبال زیادی از درمان با طب سنتی دارند و به همین دلیل به راحتی ممکن است به هر ادعایی اطمینان کنند و در اثر مصرف داروهایی که هیچ مجوزی از سازمان غذا و دارو ندارند سلامتی آنها به خطر بیفتد.

جالب است که پس از پیگیری در پاسخ ذکر شد که افراد عادی دارو را با عسل و اب و افرادی که فشارخون بالا دارند بهتر است حب را با آب و عسل و گلاب بخورند. این توصیه ذهن را به این سمت می برد که شاید این حب به نوعی همان قرص های خانواده ویاگرا باشند که مصرف آن ها در بیماران قلبی بسیار خطرناک است و طبیعی است که اضافه کردن گلاب هم از خطر تجویز این داروها برای این گروه از بیماران نمی کاهد 

حبه پنجاه هزار تومانی برای درمان مشکلات مردانه!!!

حبه پنجاه هزار تومانی برای درمان مشکلات مردانه!!!

متاسفانه تعداد این دسته از کانال ها که اتفاقا با سوءاستفاده و ربط دادن شیوه درمانی خود به ائمه و طب اسلامی به صورت غیرمجاز فعالیت می کنند کم نیستند و هیچ نظارتی هم بر این دسته از کانال ها وجود ندارد.

طبق اظهارات سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ خرید و فروش هر گونه محصولات دارویی در فضای‌ مجازی ممنوع است و افراد می توانند هرگونه موارد مشکوک را به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha