همانطور که می‌دانید امروزه استفاده از روش‌های نوین زیبایی در اکثر جوامع، بین افراد رواج پیدا کرده است. یکی از پرطرفدارترین آن ها تزریق بوتاکس صورت است. اگر تجربه تزریق بوتاکس را داشته باشید حتما از نتایج عالی و سادگی آن باخبر هستید و به همین دلیل است که اکثر افراد تزریق آن را تمدید می‌کنند تزریق  بوتاکس خارجی دیسپورت و بوتاکس ایرانی مسپورت در ایران بسیار رایج است.

آشنایی با بوتاکس دیسپورت، بهترین مارک بوتاکس خارجی

همانطور که می‌دانید امروزه استفاده از روش‌های نوین زیبایی در اکثر جوامع، بین افراد رواج پیدا کرده است. یکی از پرطرفدارترین آن ها تزریق بوتاکس صورت است. اگر تجربه تزریق بوتاکس را داشته باشید حتما از نتایج عالی و سادگی آن باخبر هستید و به همین دلیل است که اکثر افراد تزریق آن را تمدید می‌کنند تزریق  بوتاکس خارجی دیسپورت و بوتاکس ایرانی مسپورت در ایران بسیار رایج است.

بوتاکس دیسپورت چیست؟

جوانی و طراوت پوست همیشه به عنوان خصوصیات مهم زیبایی محسوب می‌شوند. این موضوع باعث شده که افراد از راهکارهای مختلفی برای زیباسازی پوست خود استفاده کنند. بوتاکس دیسپورت هم یکی از بهترین نوع بوتاکس خارجی است که در ایران به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. ماندگاری طولانی‌تر این بوتاکس خارجی نسبت به سایر انواع مارک‌های خارجی، باعث شده که پرکاربرد باشد.

ویژگی‌های بهترین مارک بوتاکس خارجی

بوتاکس‌ها توسط شرکت‌های دارویی متفاوتی تولید می‌شوند. علاوه بر آزمایشگاه تولیدکننده بوتاکس‌ها، ترکیبات سازنده و غلظت آن‌ها نیز با هم فرق می‌کند. بنابراین ویژگی‌های آنهاست که هنگام انتخاب باید در نظر گرفت. برای مثال بوتاکس انگلیسی دیسپورت چهار خصوصیت مهم دارد. عوارض جانبی شدیدی ندارد و در کاربران حساسیت ایجاد نمی‌کند. ماندگاری قابل قبولی دارد و از ایجاد چروک‌های بعدی جلوگیری خواهد کرد. در میان این ویژگی‌ها، ماندگاری بالای بوتاکس مذکور بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. زیرا هر چه مدت زمان بیشتری چین‌وچروک‌های صورت مخفی باشند، فرد از جوانی پوست خود بیشتر رضایت خواهد داشت.

کاربرد درمانی بوتاکس مارک دیسپورت

افرادی که تصمیم به بوتاکس پیشانی، خط ابرو و اطراف چشم دارند می‌توانند از این مارک استفاده کنند. در واقع به اختصار می‎توان کاربردهای بوتاکس دیسپورت را موارد زیر ذکر کرد:

  • بهبود خط ابرو
  • لیفت (Lift) ابرو
  • بهبود خطوط پیشانی
  • رفع چروک‌های اطراف چشم
  • لیفت نوک بینی
  • رفع خط لبخند

ماندگاری بهترین مارک بوتاکس خارجی

ماندگاری عملکرد بوتاکس بر صورت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. بوتاکس دیسپورت هم بین 3 تا 5 ماه ماندگاری دارد. البته شرایط عضلانی بدن و حتی سبک زندگی افراد در میزان ماندگاری اثر بوتاکس مذکور نقش مهمی دارد. برای مثال، تأثیر بوتاکس در افرادی که در معرض نور آفتاب قرار دارند، در برابر افرادی که بعد از بوتاکس نکات مراقبتی لازم را رعایت می‌کنند، کمتر است.

بوتاکس خارجی دیسپورت

عوامل مؤثر در تأثیر بوتاکس دیسپورت

همان‌طور که گفتیم، بوتاکس مارک دیسپورت برای بوتاکس پیشانی، اطراف چشم و خط ابرو کاربرد دارد. ماندگاری بوتاکس تزریق شده علاوه بر رعایت نکات مراقبتی بعد از بوتاکس به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

سن افراد

بسیاری بر این باور هستند که بوتاکس دیسپورت روی افرادی که در حدود 25 سال سن دارند، بهتر اثر می‌کند. این نکته بیان می‌کند که هر چه سن افراد بیشتر شود، فاصله بین دوره‌های بوتاکس کوتاه‌تر می‌شوند. با دانستن این نکته و تخمین سن خود، می‌توانید انتظار مناسبی از مدت زمان تأثیر بوتاکس داشته باشید.

ساختار صورت

 یکی دیگر از عواملی که ماندگاری تأثیر بوتاکس را تحت تأثیر قرار می‌دهد، ساختار صورت متقاضیان بوتاکس است. افرادی که صورت استخوانی دارند، تأثیر طولانی‌تری از بوتاکس را دریافت کرده‌اند. در حالی که افرادی که صورت چاق‌تری دارند، تأثیر کوتاه‌مدت‌تری را مشاهده نموده‌اند.

حالات چهره

یکی دیگر از عوامل مؤثر در ماندگاری بوتاکس، حالات چهره است. افرادی که زیاد اخم می‌کنند یا می‌خندند، در رفع خط بین ابروها و خط لبخند تعداد دفعات بیشتری بوتاکس را تجربه خواهند کرد. حتی افرادی که احساسات خود را با حالات چهره‌شان بروز می‌دهند، با تمدید سریع‌تر بوتاکس مواجه خواهند شد.

مصرف سیگار و قلیان

نیکوتین سیگار و قلیان در تضعیف عضلات صورت نقش مهمی بازی می‌کنند. بنابراین افرادی که سیگار و قلیان می‌کشند، بیشتر به تمدید بوتاکس نیاز دارند.

نوع پوست

خشکی و چربی زیاد پوست در عملکرد بوتاکس پیشانی، اطراف چشم و خط لبخند تأثیر چشم‌گیری دارند. افرادی که با این مشکل روبه‌رو هستند، باید پیش از بوتاکس، سطح چربی پوست خود را به حد متعادلی برسانند.

میزان مراقبت از پوست

افرادی که قصد دارند از بهترین برند بوتاکس خارجی استفاده کرده و بهترین نتایج را دریافت کنند، باید از پوست خود مراقبت نمایند. آن‌ها باید استفاده از ضدآفتاب با SPF کافی یا روش‌های تقویت‌کننده پوست را در برنامه روزانه خود قرار دهند. اهمیت دادن به پوست صورت، محافظت از آن با دور ماندن از اشعه فرابنفش خورشید و به کار بردن ضدآفتاب می‌تواند ماندگار تأثیر بوتاکس را به طور چشم‌گیری افزایش دهد.

سبک زندگی

خوراک و پوشاک دو عامل مهم در سلامتی پوست انسان‌هاست. برای مثال افرادی که میوه و سبزیجات به مقدار کافی می‌خورند یا از کلاه و عینک برای محافظت از صورت خود استفاده می‌کنند، در جوان‌سازی پوست خود به خوبی عمل می‌نمایند. چین‌وچروک‌های دور چشم‌ها، خط ابرو و خط لبخند این افراد دیرتر ظاهر می‌شوند و بوتاکس عملکرد بهتری دارد. این در حالی است که خوردن غذاهای سرخ‌کردنی و چرب یا فست‌فودها، در کوتاه‌مدت بودن اثر بوتاکس نقش بارزی دارند.

ژنتیک و بیماری

علاوه بر موارد فوق، ژنتیک در میزان چین‌وچروک‌های ظاهر شده بر چهره مؤثر است. با اینکه تزریق بوتاکس بر انتقال‌دهنده‌های عصبی در عضلات تأثیر دارد، اما نمی‌تواند عملکرد ژن‌ها را مختل کند. بنابراین، افرادی که به طور ارثی دارای خط ابرو و خط لبخند بوده و چین‌وچروک‌های صورتشان زود ظاهر می‌شوند، شاید به دفعات بوتاکس نیاز بیشتری داشته باشند.

تزریق بوتاکس خارجی

مراحل تزریق بوتاکس دیسپورت

برای تزریق بوتاکس خارجی دیسپورت، پیش از هر کاری ناحیه تزریق بررسی می‌شود. سپس با کمک مواد استرلیزه‌کننده و مواد بی‌حسی، محدوده مشخصی را برای تزریق آماده می‌کنند. پس از اینکه بوتاکس تزریق شد، باید 24 ساعت منتظر ماند تا تأثیر آن را مشاهده کرد.

نکات مراقبتی پس از تزریق

پس از تزریق بوتاکس باید چند نکته زیر را رعایت کرد:

  • نباید تا حداقل 4 ساعت بعد از بوتاکس به صورت یا دمر خوابید.
  • نباید از لباس‌هایی مانند کلاه و چشم‌بند یا هر پوششی که به صورت فشار وارد می‌کنند، استفاده کرد.
  • از مصرف نوشیدنی‌های الکلی تا 24 ساعت اجتناب شود. زیرا الکل خون را رقیق کرده و فشار خون در نواحی تزریق بوتاکس را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
  • تا 48 ساعت نباید تمرینات سخت انجام داد یا وسایل سنگین بلند کرد.
  • حدود 24 ساعت نباید به نواحی تزریق بوتاکس، آب زد.
  • باید برای مصرف داروها با پزشک معالج مشورت کرد.

جمع‌بندی

بهترین بوتاکس خارجی که در ایران کاربرد فراوانی دارد، دیسپورت بوده و در انگلستان تولید می‌شود. این بوتاکس ماندگاری بالا و عوارض جانبی کمی دارد. هرچند سن افراد، میزان مراقبت آن‌ها از پوست و حتی ژنتیک این افراد در میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی، خط ابرو و خط لبخند بسیار مؤثر هستند. مجموعه زیبایی مهزیار با استفاده از بهترین نوع مارک بوتاکس، به شما در داشتن پوستی صاف و بدون چروک کمک می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha