چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 339900

طرز تهیه این ترکیب کاملا آسان است. تمام کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را داخل همزن ریخته و تا زمان به دست آمدن ترکیبی یکدست، آن‌ها را با هم ترکیب کنید.

 ترکیب جادوییِ ضد خروپف

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فرادید، همه ما در اطرافمان افرادی را داریم که با شدت تمام خروپف می‌کنند و مزاحم خواب دیگران می‌شوند. برای درمان این مشکل چه راه‌حلی می‌توان پیشنهاد داد؟

 
قطعا افراد زیادی را می‌شناسید که با مشکلات خواب دست و پنجه نرم می‌کنند. از طرف دیگر، کمبود خواب خطر ابتلا به مشکلات سلامتی دیگر را افزایش می‌دهد.
 
حال یکی از مشکلات عدیده خواب که باعث کمبود خواب دیگران می‌شود، خروپف کردن است. نکته مهم در این مورد این است که خروپف عمدتا به دلیل وجود مخاط اضافی در بینی افراد شکل می‌گیرد. بنابراین، از بین بردن مخاط اضافی از مجرای تنفسی افراد می‌تواند کاملا یا تا حدی خروپف را متوقف کند.
 
یکی از دوستانم دستور تهیه یک ترکیب جادویی برای متوقف کردن خروپف را داد که کاملا ساده و طبیعی است. این ترکیب باید پیش از خواب به شکلی منظم مصرف شود چرا که می‌تواند مخاط را نابود کند و خروپف را به میزان قابل توجهی کم کند.
 
نکته دیگر این است که سعی کنید همیشه میوه و سبزیجات ارگانیک را مصرف کنید و از ترکیبات شیمیایی مضر مانند آفت کش‌ها دوری کنید.
 
 

مواد مورد نیاز و طرز تهیه

  • دو عدد سیب
  • یک چهارم لیموترش
  • دو عدد هویج
  • یک عدد زنجبیل
  • نصف فنجان آب آشامیدنی
طرز تهیه این ترکیب کاملا آسان است. تمام کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را داخل همزن ریخته و تا زمان به دست آمدن ترکیبی یکدست، آن‌ها را با هم ترکیب کنید.
 
شما باید چندین ساعت پیش از خواب این نوشیدنی جادویی و مقوی را مصرف کنید. علاوه بر آن، توجه کنید که موارد زیر را در صورت امکان مصرف نکنید زیرا باعث تشدید خروپف می‌شوند.
  1. غذاها و نوشیدنی‌های فرآوری شده
  2. غذاهای سرخ شده
  3. غذاهایی که گوارش آن‌ها دشوار است
  4. شکلات بیش از حد
  5. مشروبات الکلی
با رعایت موارد فوق و استفاده از این نوشیدنی جادویی می‌توانید سرانجام خوابی راحت و آسوده را تجربه کنید و اطرافیانتان را هم کمتر هنگام خواب اذیت کنید.
 
منبع: justnaturallife.com
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha