امروزه به دست آوردن یک شغل با درآمد مناسب که توسط آن بتوان تمام هزینه های زندگی را پرداخت و بر روی درآمد خود برنامه ‌ریزی کرد دشوار است ، زیرا در همه مشاغل رقابت سخت و تنگاتنگی وجود دارد . بنابراین اگر قصد دارید کسب و کار جدیدی را شروع کنید برای اینکه بتوانید در بازار کار و در بین رقبا پیروز باشید بهتر است ابتدا در دوره های آموزشی آن شغل شرکت کنید تا علم و سواد این کار را پیدا کرده و بتوانید نسبت به همتایان خود برتری داشته باشید. 

5 دوره آموزشی برای زنان که بازار کار خوبی دارند

کدام دوره های آموزشی که بازار کار خوبی دارند؟

1. دوره آموزش پاکسازی پوست صورت

با توجه به زیاد شدن آلاینده ها و آلودگی هوا توسط عوامل مختلف در شهرهای بزرگ ، استفاده از غذاهای فرآوری شده و عدم استفاده از مواد غذایی ارگانیک ، زیاد شدن بیماری ها و مصرف داروهای مختلف توسط مردم ، پوست افراد بسیار آسیب پذیر شده و به دلیل قرار گرفتن در معرض این گونه عوامل پوستشان توان نفس کشیدن نداشته و منافذ آنها با این آلودگی ها پر می‌شوند . به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند برای پاکسازی پوست خود جهت آبرسانی و لایه برداری و... به مراکزی که پاکسازی پوست را انجام می دهند مراجعه کنند . بنابراین می توان گفت بازار کار کسانی که آموزش پاکسازی پوست صورت را می گذرانند بسیار گرم بوده و می توانند درآمدهای بالایی از این راه کسب کنند.
در صورتی که هنرجویان در دوره پاکسازی سازی پوست صورت ثبت نام کنند  یاد می گیرند چگونه آلودگی‌های سطحی پوست و جوش های سرسیاه آن را از روی سطح پوست پاک کرده و آب و اکسیژن را به لایه های زیرین پوست برسانند . در این دوره هنرجویان کار با دستگاه های مختلف مانند مزونیدلینگ ، دستگاه هیدرودرمی، میکرودرم، ابریژن پودری و الماسه را یاد گرفته و می آموزند که چگونه با دستگاه های هایفو و rf بر روی پوست کار کنند. علاوه بر این نحوه ساخت ماسک مناسب بر حسب نوع پوست، لایه برداری، درمان انواع لک و جوش را نیز یاد می گیرند.

2. دوره آموزش لیزر موهای زائد

لیزر کردن موهای زائد یکی از راه کارهای موثر برای از بین بردن موهای زائد به مدت زمان طولانی است و به همین دلیل یکی از روش های زیبایی مورد علاقه خانم‌ها است و افراد زیادی همه روزه از سالن ها و مراکز که این کار را انجام می‌دهند برای لیزر کردن موهای زائد خود به صورت حضوری یا تلفنی وقت می گیرند . در صورتی که به دنبال یک کار پردرآمد هستید توصیه ما به شما گذراندن دوره آموزش لیزر موهای زائد است.  در این دوره تمام فوت و فن ها و نکاتی که لازم است هنرجویان برای انجام این کار و کار با دستگاه های مختلف یاد بگیرند، آموزش داده می ‌شود.
هنرجویان پس از شرکت در این دوره آموزشی با آناتومی پوست بطور کامل آشنا شده و یاد می گیرند که چگونه با دستگاه های مختلف برای لیزر کردن موهای زائد کار کنند . همچنین تنظیم کردن درجه دستگاه های مختلف را نیز یاد می گیرند.

 5 دوره آموزشی برای زنان که بازار کار خوبی دارند


3. دوره آموزش آرایش عروس

روز عروسی یکی از منحصر به فرد ترین روزهای زندگی هر انسانی است. در این روز خاص که پیوند یک زوج جشن گرفته می شود عروس و داماد ستاره مجلس بوده و به همین دلیل باید از همه نظر بدرخشند . به همین دلیل دختر خانم ها تمایل زیادی دارند که در عروسی شان به آرایشگاه های خاص رفته و میکاپ صورت خود را به دست افراد ماهر و متخصصی بسپارند که تغییرات زیاد و البته زیبایی در چهره آنها به عنوان عروس ایجاد کند.
برای کسانی که به حرفه آرایشگری علاقه زیادی دارند و به دنبال کسب درآمد از این راه هستند ، توصیه اکید می شود که رشته آرایش عروس که یک رشته اختصاصی و ویژه بوده و در صورت مهارت پیدا کردن در آن می توانید از درآمد فوق‌العاده بالایی برخوردار شوید را انتخاب کنید.
مربیانی که دوره آموزش آرایش عروس را تدریس می کنند علاوه بر مهارت و تجربه ای که در این زمینه دارند ، علم زیادی در خصوص انتخاب بهترین محصولات آرایشی متناسب با نوع پوست را دارا بوده و تمام علم خود را نیز به هنرجویان منتقل می‌کنند تا بتوانند آرایشگران ای ماهر و حرفه ای تربیت کنند.

4. دوره آموزش طراحی ناخن

تمایل به زیبایی و انجام کارهای مختلف روی پوست و ناخن در بین خانم‌ها بسیار رواج دارد ، به طوری که بیشتر آنها زمان زیادی از روز را در سالن های زیبایی و مراکز پزشکی برای کار بر روی ناخن و پوست خود جهت زیبا سازی بیشتر اختصاص می دهند.
اگر به فکر این هستید که در یک دوره آموزشی که زیر شاخه رشته های آرایشی است شرکت نموده و پس از کسب مدرک به صورت مستقل وارد بازار کار شوید و از این راه درآمد زیادی داشته باشید شرکت در دوره آموزش طراحی ناخن یکی از گزینه های ایده آل است.
مربیان ، تمام مواردی که هنرجویان باید در زمینه طراحی بلد باشند را به آنها یاد می‌دهند  تا بتوانند پاسخگوی نیاز تمام مشتریان خود باشند.
در این دوره هنرجویان با انواع مدل های طراحی ناخن آموزش داده و آنها را با هارمونی رنگ ها و ست کردن طرح ها آشنا می‌کنند و به آنها می آموزند که چگونه طرح های مختلف را برای ناخن پیاده سازی کنند.

5. دوره آموزش تکنسین داروخانه

یکی دیگر از دوره های آموزشی که پس از گذراندن دوره و مشغول شدن به کار در آن ، با بازار خوبی روبرو می شوید تکنسین داروخانه است.
این دوره مخصوصاً برای افرادی که به کار کردن در محیط های درمانی و پزشکی و کمک به سلامت افراد علاقه دارند مناسب بوده و می توانند با شرکت در این دوره و کسب مدرک از فنی و حرفه ای در داروخانه ها به عنوان تکنسین داروخانه مشغول به کار شوند.
در صورتی که در دوره آموزش تکنسین داروخانه شرکت کنید پس از پایان دوره می توانید در داروخانه زیر نظر دکتر داروساز فعالیت خود را شروع نموده و امور مختلفی مانند نسخه پیچی ، کار با نرم افزار و انجام امور بیمه و قفسه چینی داروها را انجام دهید و از این راه کسب درآمد کنید.

آموزشگاه مریم رحیمی فرد 
  تلفن : 09366635530
www.maryamrahimifard.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha