آیا واقعیت داره که داروهای بیهوشی عوارض زیادی داره ؟ روش دیگه ای به جز بیهوشی کامل برای انجام عمل بینی وجود ندارد؟ چه روش های برای انجام عمل بینی استفاده می شود؟ این سوالات ممکن است برای تمامی افرادی که متقاضی عمل های جراحی زیبایی به خصوص عمل بینی هستند به دلیل ترس از بیهوشی یا باقی ماندن آثار زخم بر روی پوستشان به وجود آید.

روش ابداعی جراحی بینی در سال 1401

امروزه یک روش جدید و ایمن در این حوزه به وجود آمده است که قرار است در این مطلب در رابطه با آن صحبت کنیم. البته باید این را نیز بگویم که اگر عمل زیبایی بینی با جدید ترین و ایمن ترین روش های ابداعی اما به دست یک جراح بینی بی تجربه ،  بدون مهارت و تازه کار انجام شود می تواند عوارض جبران ناپذیری را همانند روش بیهوشی کامل به دنبال داشته باشد. از همین رو توصیه می شود چه برای استفاده از روش های قدیمی و چه از روش های جدید و نوظهور به یک جراح بینی متبحر ، مجرب ، متخصص و کار بلد مراجعه کنید تا به هیچ نوع عارضه ای دچار نشوید.

جراح بینی

روش های قدیمی جراحی بینی

اگر متقاضی عمل بینی باشید اولین سوالی که به ذهنتون میاد چیه؟ مطمئنا یکی از سوالاتتون اینکه عمل بینی چجوری انجام میشه ؟ آیا اثار بخیه ها بر روی پوستمان باقی می ماند؟ آیا برای انجام این عمل نیازی به بیهوشی کامل هست یا خیر ؟

چون بیشتر افراد زمانی که اسم عمل جراحی را می شنوند ، به یاد بیهوشی و ایجاد برش بر روی پوست می افتند و برایشان فرقی نمی کند که آن یک عمل ساده مثل عمل بینی است یا جراحی سخت مثل عمل قلب ، جراحی پلک یا غیره می باشد. در این زمان تنها چیزی که به ذهنشان خطور می کند و باعث ترس و نگرانی آن ها می شود این است که اگر بیهوش بشوند چه اتفاقی برایشان می افتد یا اینکه اگر بعد از عمل اسکار زخم روی صورتشان باقی ماند چکار کنند، خدای نکرده اگر بعد از عمل هوشیاری خودشان را به دست نیاورند چه اتفاقی می افتد ، برای بازگرداندن زیبایی پوستشان چه کاری انجام دهند ، غیره . بیهوشی و انجام عمل جراحی با برداشتن پوست یا همان روش باز یکی از روش های متدوال ، مرسوم و مناسب برای انجام عمل های جراحی در زمان های قدیم و جدید است ؛ چرا که در زمان انجام آن ، دست پزشک برای اعمال تغییرات زیاد و پیچیده باز بوده و می تواند با خیال راحت تغییرات مورد نظرش رو اعمال کند. اما این روش مرسوم و در بیمارانی که از بیهوشی می ترسیدند یا اینکه به زیبایی خودشان اهمیت بسیار زیادی می داند و اصلا دلشان نمی خواست خطی بر روی پوستشان بی افتد ، کار آمد نبوده و نیست. از همین رو پزشکان امروزی برای ایمن کردن پروسه جراحی و آسوده خاطر نمودن بیماران به دنبال یافتن بهترین و ایمن ترین روش های جراحی هستند که برای بیماران ترس و نگرانی ایجاد نکند و نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد که خوشبختانه در سال 1401 این اتفاق توسط بهترین جراحان بینی رخ داده است. دکتر آتوسا ضیغمی بهترین جراح بینی تهران جزء پزشکانی است که در این حوزه از روش های جدید و ایمن مانند تکنیک بسته برای اعمال اصلاحات بر روی بینی بیماران استفاده می کند.

ابداع بهترین و ایمن ترین روش جراحی بینی

همانطور که در متن فوق خواندید یکی از نگرانی های بزرگ بیماران که باعث می شود بیشتر آنان از انجام عمل بینی منصرف شوند ، استفاده از روش بیهوشی در زمان جراحی بینی و باقی ماندن آثار زخم  بود چرا که افرادی که در گذشته این پروسه را تحت بیهوشی انجام داده اند ، خاطرات بدی را از آن تعریف می کنند ، به عنوان مثال برخی از آن ها ، از درد عضلات بعد از به هوش آمدن می نالند و برخی از احساس حالت تهوع و سرگیجه . در این میان افرادی نیز هستند که به دلیل مراجعه یکی از اقوام یا نزدیکانشان به یک جراح بینی بد و بی تجربه و باقی ماندن آثار زخم و اسکار بر روی چهره شان از انجام عمل جراحی بینی می ترسند و تا حد امکان از انجام آن فراری هستند. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنلوژی ، پزشکان توانسته اند روش جدید و ایمنی را ابداع کنند که با استفاده از آن بدون بیهوشی کامل فرد ، جدا سازی پوست از اسکلت بینی ، پزشک تغییرات مورد نظر خود را اعمال کند. در روش جراحی بینی بدون بیهوشی و جراحی بینی با روش بسته پزشک به جای تزریق داروهای بیهوشی به فرد از دارو های بی حسی موضعی استفاده می کند برای اینکار نیازی نیست تا داروی های بیهوشی عمومی به رگ اصلی تزریق شود بلکه با تزریق مواد بی حس کننده به بافت اطراف بینی عمل جراحی آغاز می شود. در تکنیک بسته نیز به جای این که پزشک بر روی ناحیه کلوملا یک برش ایجاد کند و پوست را اسکلت بینی جدا سازد ، با استفاده از ابزار مخصوص ، سوراخ های بینی را به سمت بالا کشیده و یک برش نازک در داخل بینی ایجاد می کند. این برش به گونه است که پس از بهبودی شما آثاری از زخم و تیغ جراحی بر روی پوست خود نخواهید دید. این تکنیک به دلیل سخت بودن و نیاز به تمرکز و دقت بالایی که دارد توسط تمامی پزشکان انجام نمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha