رییس مرکز اورژانس تهران گزارش نهایی از حادثه آتش‌سوزی شب گذشته در یک مجتمع مسکونی واقع در مجیدیه شمالی را تشریح و اعلام کرد که درپی این حادثه ۱۳ تن مصدوم شده و یک تن نیز جان خود را از دست داده است.

 آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در مجیدیه ۱۳ مصدوم و یک فوتی داشت

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از میزان، یحیی صالح طبری درباره گزارش نهایی از حادثه حریق مجتمع مسکونی در مجیدیه شمالی گفت: در ساعت ٢٠:٢٣ روز گذشته تماسی با اورژانس تهران گرفته شد و طی آن اعلام شد که در خیابان مجیدیه شمالی، بعد از محمودی، نبش خیابان کمالی، مجتمع عقیق آتش سوزی رخ داده که بلافاصله با توجه به نوع گزارش دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، شش دستگاه آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس به محل اعزام شدند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور،رئیس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه عوامل اورژانس تا چندین ساعت پس از وقوع حادثه در محل مستقر بودند، گفت: این آتش از سوی عوامل آتش‌نشانی خاموش شد و عوامل اورژانس نیز به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند، متاسفانه در این حادثه مردی حدودا ۶۰ ساله جان خود را از دست داد. ۱۳ تن نیز مصدوم شدند که پنج نفر از آنان از جمله یک آتش‌نشان خدمات درمانی را در محل دریافت کرد و هشت تن دیگر هم که نیاز به درمان و مراقبت بیشتر داشتند به بیمارستان‌های فیروزگر، امام حسین(ع)، پارس و گلستان منتقل شدند.

 آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در مجیدیه ۱۳ مصدوم و یک فوتی داشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha