چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 341434

مرد جوانی که در جریان مشاجره با همسرش از روی عصبانیت مدیر ساختمان محل زندگی‌اش را به قتل رسانده بود، از سوی پلیس کرج دستگیر شد.

قتل مدیر ساختمان به دست مرد عصبانی در کرج

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، روز 27خرداد امسال گزارش مرگ مرد 62ساله‌ای در یک مجتمع مسکونی در پی درگیری با یکی از اهالی ساختمان در محدوده شهرک ناس فردیس کرج به اداره پلیس گزارش شد.

خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی در محل جنایت حضور یافتند و با جسد مرد میانسال روبه‌رو شدند. نتیجه معاینات اولیه نشان می‌داد وی در اثر ضربه‌ای که به سرش وارد شده، جان باخته است. به دستور بازپرس کشیک قتل، جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی منتقل شد و در گام بعد کارآگاهان تحقیقات میدانی خود را شروع کردند.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس البرز درباره این پرونده گفت: بررسی‌ها نشان می‌داد مردی 38ساله عامل این قتل بوده است. ضارب که در همان صحنه اولیه خودش را به پلیس معرفی کرده بود در اظهاراتش به درگیری با مقتول اعتراف کرد و گفت: من و همسرم مدتی بود با هم اختلاف داشتیم، روز حادثه هنگامی‌ که می‌خواستم وارد ساختمان شوم نگهبان مانع ورود من شد، وقتی دلیل کارش را پرسیدم او گفت به دستور مدیر ساختمان این کار را انجام داده ام، گویا همسرت خواسته که تو را به داخل ساختمان راه ندهند.

من که بشدت از این کار همسرم عصبانی شده بودم، به زور وارد ساختمان شدم و به سراغ مدیر ساختمان رفتم تا بدانم قضیه از چه قرار است. وقتی به او رسیدم آنقدر عصبی بود که با او درگیر شدم و در جریان زدوخورد او را هل دادم که ناگهان افتاد و سرش به زمین برخورد کرد و بیهوش شد. من اصلاً قصد کشتن او را نداشتم و به خاطر درگیری‌ای که با همسرم داشتم ناخواسته این اتفاق رخ داد و حالا بشدت پشیمانم.

به دنبال اظهارات مرد جوان، وی به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha