بیشتر ما شغل‌هایی داریم که ما را روزانه مجبور به نشستن به مدت طولانی می‌کنند. این امر منجر به افزایش مشکلات فیزیکی شده است و بهترین راه مقابله با این مشکلات، استفاده از ساپورت های طبی و خرید جوراب واریس می‌باشد. افرادی که دارای مشکلات فیزیکی و دردهای جسمانی هستند، با مراجعه به پزشک می‌توانند درمان‌های خاصی را دریافت نموده و از وسایل طبی چندمنظوره برای کنترل درد خود استفاده کنند. یکی از این وسایل، ساپورت طبی است که دارای انواع گسترده‌ای است و ما قصد داریم در این مطلب به آن‌ها بپردازیم.

فروش عجیب جوراب واریس و ساپورت های طبی در توانی نو

بیشتر ما شغل‌هایی داریم که ما را روزانه مجبور به نشستن به مدت طولانی می‌کنند. این امر منجر به افزایش مشکلات فیزیکی شده است و بهترین راه مقابله با این مشکلات، استفاده از ساپورت های طبی و خرید جوراب واریس می‌باشد. افرادی که دارای مشکلات فیزیکی و دردهای جسمانی هستند، با مراجعه به پزشک می‌توانند درمان‌های خاصی را دریافت نموده و از وسایل طبی چندمنظوره برای کنترل درد خود استفاده کنند. یکی از این وسایل، ساپورت طبی است که دارای انواع گسترده‌ای است و ما قصد داریم در این مطلب به آن‌ها بپردازیم.

انوع ساپورت طبی چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، ساپورت های طبی برای کاهش و کنترل درد و همچنین ثابت نگه داشتن محل آسیب مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به بررسی برخی از محبوب‌ترین مدل‌های ساپورت که با قیمتی استثنایی در فروشگاه اینترنتی توانی نو موجود هستند، خواهیم پرداخت.

قوزک‌بند طبی

کسانی که دارای مشکل پیچ‌خوردگی پا، التهاب تاندون آشیل و عدم ثبات مفصل هستند، می‌توانند از قوزک‌بندی طبی استفاده کنند. قوزک عضوی از پا است که شاید به ظاهر چندان مهم نباشد، اما اگر آسیب ببیند انسان را از انجام بسیاری از کارها باز داشته و توانایی انجام کارهای روزمره را از او می‌گیرد. قوزک‌بند طبی می‌تواند مفاصل پا را ثابت نگه دارد و با گرم نگه داشتن محل آسیب، درد را کاهش دهد. قوزک‌بند طبی همچنین در آسیب‌دیدگی رباط پا نقش مهمی ایفا می‌کند و به دوره درمان و کاهش درد سرعت می‌بخشد. این قوزک‌بندها را می‌توان در کفش نیز استفاده کرد و بدون مشکل به پیاده‌روی پرداخت.

زانوبند طبی

خرید زانوبند با قیمت ارزان از توانی نو به صورت اینترنتی امکان پذیر است .ناحیه زانو آسیب دیده اند یکی از آسیب‌پذیرترین نقاط بدن است که به دلیل فشار واردشده از سوی وزن بالاتنه، همواره تحت فشار قرار می‌گیرد و دچار فرسایش دائمی می‌باشد. به صورت معمول ترمیم‌هایی از سوی همین ناحیه صورت می‌گیرد تا اثر این فرسایش‌ها کاهش یابد؛ اما اگر فرسایش بیشتر از حدی باشد که بتواند ترمیم شود، زانو دچار مشکلات مختلفی خواهد شد. این مشکلات عبارتند از آسیب و کشیدگی مفاصل زانو و تاندون‌های متصل به آن، التهاب و بورسیت تاندونی زانو. در سالمندان امکان افزایش نسبت فرسایش به ترمیم، بیشتر می‌شود و زانو با دیدن کوچک‌ترین ضربه‌ای، می‌تواند دچار آسیب جدی گردد.

از آنجا که فشار واردشده بر زانو بسیار زیاد و دائمی است، یکی از راه‌های کاهش فشار و کمک به پیشگیری از آسیب زانو، استفاده از زانوبند طبی می‌باشد که یکی از انواع ساپورت طبی است. زانوبندها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و برخی از آن‌ها برای ثابت نگه داشتن زانو پس از درمان و برخی دیگر برای گرم نگه داشتن و حفظ شکل درست قرارگیری زانو کاربرد دارند. در جلوی برخی از زانوبندها نیز پد محافظ زانو تعبیه شده است. این لوازم کاربردی، اجزای زانو اعم از استخوان‌ها و مفاصل را در کنار هم نگه داشته و از بروز حوادث برای این ناحیه پا جلوگیری می‌کنند. زانوبندهای طبی همچنین هوا را در داخل خود جریان داده و احساس خفگی برای ناحیه زانو به وجود نمی‌آورند.

جوراب واریس

جوراب‌های فشرده‌سازی یا جوراب واریس یکی از مهم‌ترین لوازم در درمان بیماری واریس و سایر نارسایی‌های وریدی محسوب می‌شوند. این یکی از متداول‌ترین و مؤثرترین روش‌های درمانی برای بیماری واریس و رگ‌های عنکبوتی می‌باشد که از گذشته تاکنون اثرگذاری خود را ثابت کرده است. با بررسی قیمت و خرید جوراب واریس از فروشگاه اینترنتی توانی نو، علائم بیماری وریدی را کاهش داده از ابتلا به واریس حاد جلوگیری خواهید کرد. این جوراب‌ها جریان خون را در پاها بهبود داده و موجب کاهش درد و ورم واریس در پاها می‌شوند. جوراب‌های واریس را می‌توانید در اندازه‌ها و کشش‌های مختلف پیدا کرده و محصولی را که با وضعیت بدنی شما سازگارتر است خریداری نمایید.

زانوبند- قیمت و خرید زانوبند طبی

پد طبی خارپاشنه

پاشنه پا همواره با سطح سخت زمین در تماس مستقیم بوده و در معرض آسیب‌های دردناک قرار دارد. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای پاشنه پا رخ دهند عبارتند از درد در ناحیه پاشنه، خار پاشنه، التهاب در قسمت چربی‌های پاشنه پا و التهاب در کف پا که همگی در نتیجه تماس با سطح سخت زمین و فشار واردشده بر پاشنه رخ می‌دهند. یکی از روش‌های درمان این مشکلات و جلوگیری از آن‌ها، استفاده از پدهای طبی خارپاشنه می‌باشد که یک نوع ساپورت طبی هستند. این پدها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که موقعیت مناسبی را برای پاشنه و کف پا فراهم کرده و آن را در وضعیت مناسبی قرار دهند تا از دردهای ناشی از کف پا (بخصوص پاشنه آن) بکاهند. در قسمت زیری پاشنه پا در این پدها قسمتی نرم تعبیه شده است تا فشار ناشی از تماس مستقیم با زمین را کاهش دهد.

ران‌بند طبی

عضلات ران یکی از بزرگ‌ترین عضلات بدن ما هستند که به دلیل وصل شدن استخوان لگن به مفصل زانو، نقش مهمی در حرکات پا ایفا می‌کنند. از آنجا که ورزش یا موقعیت نامناسب هنگام خواب ممکن است موجب بروز مشکلاتی از جمله کشیدگی در کشاله ران یا گرفتگی عضلات آن قسمت شود، ران‌بند طبی طراحی و تولید شده است تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نماید یا در درمان آن‌ها به شما کمک کند. ران‌بند طبی با قدرت بالا و حالت کشسانی خود، می‌تواند درد و تورم را کاهش دهد. استفاده از این نوع ساپورت طبی برای افرادی که در زمینه ورزش‌های استقامتی فعالیت می‌کنند، توصیه می‌شود.

ساق‌بند طبی

ساق پا یک عضو مهم از بدن است که در حرکت انسان (بخصوص هنگام پیاده‌روی و انجام ورزش‌های مختلف) نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. اگر این قسمت دچار مشکلاتی مانند کشیدگی عضلانی، کشیدگی یا پارگی تاندون‌ها گردد، فعالیت‌های روزمره انسان به شدت تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. برای پیشگیری و درمان این مشکلات، ساق‌بند طبی استفاده می‌شود که علاوه بر ثابت نگه داشتن این قسمت، آن را گرم می‌کنند و ما را قادر به حرکت می‌سازند. این ساق‌بندها جریان خون‌رسانی به ساق پا را افزایش داده و به تسریع سرعت ترمیم و بهبود ساق پا کمک شایانی می‌کنند.

جوراب واریس: قیمت و خید جوراب واریس از توانی نو

خرید انواع ساپورت طبی از فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو

توانی نو یک فروشگاه اینترنتی معتبر و قابل اطمینان و یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای خرید انواع تجهیزات پزشکی (از جمله ساپورت طبی) می‌باشد. علاوه بر ساپورت های طبی فیزیوتراپی ناحیه که با دستگاه فیزیوتراپی انجام میشود نیز برای درد ها ناحیه ای موثر است. برای خرید انواع تجهیزات پزشکی مانند: دستگاه تصفیه هوا،دستگاه اکسیژن ساز، تخت بیمارستانی،ویلچر و ساپورت های طبی شکم بند و قوز بند و ... می‌توانید به آدرس اینترنتی www.tavanino.comمراجعه نمایید.

برچسب ها : جوراب واریس,خرید جوراب واریس,تجهیزات پزشکی توانی نو,جوراب فشاری,ساپورت های طبی,زانوبند,خرید زانوبند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha