سالانه افراد زیادی با وسایل نقلیه مختلف راهی سفر می‌شوند. هرشخصی نسبت به سلیقه خود وسیله‌ای را برای سفر انتخاب می‌کنند. اتوبوس یکی از بهترین وسایل‌نقلیه برای سفر به‌حساب می‌آید. در گذشته به‌خاطر کمبود امکانات اتوبوس‌ها، این وسایل کم‌تر برای سفر انتخاب می‌شدند. اما حالا اتوبوس‌ها بسیار مجهز بوده و تقریبا همه افراد را از سفر راضی نگه ‌می‌دارند.

معرفی شرکت اتوبوسرانی ماهان سفر

اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید، درادامه با ما همراه باشید تا با یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌های اتوبوسرانی ایران یعنی ماهان سفر آشنا شوید. اگر قصد خرید اینترنتی بلیط اتوبوس این شرکت را دارید؛ می‌توانید عبارت خرید بلیط ماهان سفر از علی بابا را جستجو کرده و نسبت به خرید اقدام کنید.

معرفی شرکت مسافربری ماهان سفر ایرانیان

سال 1372 شرکت امید روش، کار خود را در ترمینال جنوب تهران آغاز کرد و تا سال 1393 فقط در مسیر تهران گرمسار فعالیت داشت. پس از آن به‌دلیل تغییر مدیریت این شرکت با تحولی بزرگ روبرو شد. مدیر جدید ابتدا اتوبوس‌های VIP را برای حمل مسافر در مسیر تهران، شیراز قرار داد. شرکت‌های آسیا سفر پاسارگاد شیراز و الماس گرمسار به ماهان سفر نام خود را به ماهان سفر تغییر دادند. پس از آن یعنی سال 1394 شعبه‌ای از این شرکت در کرمان نیز فعالیت خود را آغاز و اتوبوس‌های آن در مسیر تهران، کرمان کار خود را شروع کردند. سهام‌داران ماهان سفر ایرانیان آذر ماه سال 1394 امتیاز شرکت مسافربری اعتماد سفر را با قیمتی مناسب خریدند. پس از آن شرکت آسیا سفر کرج و لوان نور تعاونی هشت یزد نیز نام خود را به ماهان سفر ایرانیان تغییر دادند. یکی‌دیگر از شرکت‌های خریداری‌شده توسط ماهان سفر ایرانیان، شرکت گیتی نورد مشهد بود، و پس از تغییر نام آن فعالیت این شرکت در مشهد نیز آغاز شد. شرکت‌هایی مانند عصر ایران الوند، فانوس شب قروه، لوان نور ارومیه، جهانگشت مهر و... نیز به مجموعه ماهان سفر اضافه شدند. اکنون این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مسافربری ایران است که در همه شهرها فعالیت دارد.

نمایندگی‌ها

این شرکت خوش‌نام نمایندگی‌های زیادی در شهرهای مختلف ایران دارد. با مراجعه به نمایندگی‌های ماهان سفر ایرانیان در شهرهای تبریز، ازنا، درود، تهران، اصفهان، اردستان، جزیره کیش، مهران، الیگودرز و... می‌توانید نسبت‌به خرید بلیط حضوری اقدام کنید. این شرکت 41 نمایندگی فعال دارد که برای خرید، پیگیری و تکمیل رزرو بلیط خود اقدام کنید. یکی‌دیگر از راه‌ها خرید بلیط ماهان سفر از علی بابا است که راهی آسان و مطمئن محسوب می‌شود.

خدمات شرکت مسافربری ماهان سفر

به‌منظور افزایش آرامش و راحتی مسافران، شرکت مسافربری ماهان سفر استفاده از ایمن و راحت‌ترین اتوبوس‌های جهان با صندلی‌های راحت، پتو و بالش، رعایت سرعت مجاز، روزنامه و مجله درطول سفر، صبحانه، بیمه حوادث، کمربند ایمنی برای صندلی، اینترنت رایگان برای هر مسافر استفاده می‌کند و سفری خوب را برای شما به ارمغان می‌آورد. از دیگر امکانات این شرکت می‌توان به تالار گفت‌وگوی آنلاین مسافران، اجاره اتوبوس دربستی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به خریداران بلیط اشاره کرد.

شرکت اتوبوسرانی ماهان سفر

امکانات اتوبوس‌های ماهان سفر

پذیرایی درطول سفر

هنگامی که سوار اتوبوس‌های این شرکت می‌شوید، بسته‌ای حاوی چند خوراکی به شما می‌دهند. این خوارکی‌ها را می‌توانید درطول سفر نوش‌جان کنید. وسط اتوبوس یخچالی تعبیه شده که در آن تعدادی آب‌معدنی قرار دارد. اگر احساس تشنگی کردید، می‌توانید از بطری‌های آب‌معدنی موجود در یخچال استفاده کنید. این بطری‌ها تک‌نفره و کاملا بهداشتی بوده و شکلی شبیه به لیوان دارند که هر شخص می‌تواند به‌صورت شخصی از آن‌ها استفاده کند.

صندلی‌ تخت شو

صندلی‌ اتوبوس‌های شرکت ماهان سفر قابلیت تنظیم پشتی دارد. اگر قصد دارید درطول سفر بخوابید، می‌توانید به‌راحتی پشتی صندلی را تنظیم کرده و خوابی راحت داشته باشید. هنگام تنظیم آن، فضای استراحت صندلی نفر پشت‌سری کم نخواهد شد. این صندلی‌ها قابلیت دیگری نیز دارند که شما در آن می‌توانید لبه تعبیه شده را آزاد کنید تا ساق پای شما هم استراحت کند.

مانیتور پشت صندلی

وجود دو مانیتو عادی در اول و وسط اتوبوس مشکلات زیادی داشت. تماشای فیلم در این مانیتورها بسیار مشکل بود که در اتوبوس‌های جدید شرکت ماهان سفر این مشکل برطرف شده است. در اتوبوس‌های جدید، پشتی صندلی‌ها مجهز به مانیتور است که هر شخص می‌تواند به‌صورت شخصی از آن استفاده کند. در حافظه این مانیتورها چند فیلم و موسیقی قرار داده شده که می‌تواند شما را درطول سفر سرگرم کند. پورت یواس‌بی تعبیه‌شده روی آن‌ها به شما این اجازه را می‌دهد که با استفاده از فلش مموری موزیک یا فیلم موردعلاقه خود را در آن پخش کنید. از این درگاه می‌توان به‌عنوان شارژر نیز استفاده کرده و تلفن‌همراه، لپتاپ یا تبلت خود را شارژ کنید.

به‌مرور زمان شرکت‌های زیادی برای حمل مسافران احداث شده‌اند که امکانات متفاوتی را دراختیار افراد قرار می‌دهند. اگر بخواهیم یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌های مسافربری ایران را نام ببریم، می‌توانیم به ماهان سفر ایرانیان اشاره کنیم. اگر با اتوبوس‌های این شرکت به سفر رفته‌اید، نظرات خود را با ما درمیان بگذارید تا کسانی که قصد خرید بلیط از شرکت ماهان سفر را دارند با اطلاعات کامل‌تری بلیط بخرند. یکی از راه‌های مطمئن خرید بلیط این شرکت، خرید بلیط ماهان سفر از علی بابا است که با این روش به‌راحتی و در کم‌ترین زمان می‌توانید بلیط موردنیاز خود را بخرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha