اواخر هفته گذشته زوج جوانی با مراجعه به پلیس از ربوده شدن پسر 9 ساله خود خبر دادند.

ربودن و شکنجه یک کودک از سوی راننده تاکسی اینترنتی/ پسر 9ساله به کما رفت

به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: مادر این کودک به مأموران کلانتری 14 ابوذر شهر یزد گفت: پسرم به آموزشگاه رفته و قرار بود با تاکسی اینترنتی به خانه برگردد .زمان بازگشت وی به مقابل خانه رفتم اما هرچه منتظر ماندم خبری از پسرم نشد. با راننده تاکسی اینترنتی تماس گرفتم اما او مدعی شد پسرم را مقابل خانه پیاده کرده است. به حرفش مشکوک شدم ،چون می‌دانستم پسرم را نیاورده است. به همین خاطر از او شکایت داریم.

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد در تشریح این خبر گفت: پس از شکایت این خانواده به کلانتری ۱۴ ابوذر شهرستان یزد و اعلام ناپدید شدن فرزندشان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. مأموران کلانتری با کار گسترده اطلاعاتی بلافاصله راننده خودرو را شناسایی و دستگیر کردند و در بازجویی فنی، متهم به ضرب و جرح کودک ۹ ساله و رها کردن او در حاشیه شهر یزد اعتراف کرد.
سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مأموران پلیس در عملیاتی ضربتی در محل اعلام شده حضور پیدا کرده و کودک مصدوم و بی‌حال را مشاهده و او را به بیمارستان منتقل کردند.
کودک به‌دلیل ضرب و جرح شدید از سوی راننده دچار شکستگی جمجمه شده و به کما رفته است که تلاش برای زنده نگهداشتن کودک از سوی کادر درمان ادامه دارد.ش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha