یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 342458

ژل لایه بردار محصولی کاربردی است که عملکردی مشابه اسکراب دارد. همان طور که اسکراب باعث از بین رفتن سلول‌های مرده سطح پوست می‌شود، ژل لایه بردار نیز حاوی ریزدانه‌ها و ترکیباتی است که به پاکسازی عمیق پوست صورت کمک کرده و باعث هیدراته و روشن کردن رنگ پوست هم می‌شود. اما باید توجه داشت که استفاده از این محصول مانند ژل شستشوی معمولی نیست و اگر طریقه صحیح مصرف آن را ندانید، احتمالاً تأثیرگذاری لازم را نخواهد داشت و حتی ممکن است باعث ایجاد جوش و حساس شدن پوست شود. در ادامه این مطلب می‌خواهیم درباره این اشتباهات، نحوه صحیح مصرف ژل شستشو لایه بردار و بهترین محصولاتی که می‌توانید به عنوان ژل لایه بردار استفاده کنید، صحبت کنیم؛ با ما همراه شوید.

10 اشتباه رایج در استفاده از ژل شستشو لایه بردار

اشتباهات متداول در استفاده از ژل شستشو لایه بردار

اگر می‌خواهید استفاده از ژل لایه بردار صورت بیشترین تأثیرگذاری را در پاک سازی و یکنواخت کردن رنگ و بافت پوست شما داشته باشد، مراقب این 10 اشتباه باشید!

  1. لازم نیست هر روز یا روزی چند مرتبه از ژل لایه بردار استفاده کنید. استفاده مداوم از این محصول به دلیل وجود ریزدانه‌های ساینده، باعث حساس و نازک شدن پوست و در افراد مستعد جوش و آکنه باعث افزایش جوش‌های قرمز و چرکی می‌شود.
  2. بعد از مصرف ژل شستشوی لایه بردار به هیچ عنوان از کرم‌ها یا ماسک‌های قوی لایه بردار استفاده نکنید. این کار باعث آسیب‌های جدی به پوست می‌شود.
  3. اگر پوستی چرب و مستعد آکنه دارید، حتماً از محصولات مراقبتی مخصوص پوست خودتان استفاده کنید. بهترین ژل شستشوی لایه بردار صورت مناسب پوست شما، محصولات حاوی ترکیبات پربیوتیک، سالیسیلیک اسید و زینک هستند.
  4. اگر پوست حساسی دارید از ژل های لایه بردار مناسب پوست حساس استفاده کنید.
  5. در انتخاب برند ژل شستشو سهل انگار نباشید و از برندهای معتبر خرید کنید.
  6. آب سرد گزینه مناسبی برای لایه برداری نیست. هنگام استفاده از ژل لایه بردار از آب گرم یا ولرم استفاده کنید.
  7. پس از استفاده از ژل لایه بردار پوست خود را با آب فراوان بشویید و مطمئن شوید که هیچ اثری از ژل روی پوست باقی نمانده باشد.
  8. از سابیدن یا ماساژ دادن طولانی مدت ژل لایه بردار روی صورت پرهیز کنید.
  9. ژل لایه بردار را روی پوست خشک نزنید.
  10. بعد از لایه برداری از آبرسان یا مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

طریقه صحیح استفاده از ژل شستشو صورت چگونه است؟

بهترین روش استفاده از انواع ژل لایه بردار صورت، هفته‌ای 2 الی 3 مرتبه و پس از استحمام است. همان طور که می‌دانید پس از استحمام منافذ پوست صورت به دلیل تماس طولانی مدت با بخار و آب گرم باز می‌شوند و بهترین فرصت برای پاک سازی عمیق و پیلینگ است. برای این کار باید ژل لایه بردار را روی پوست مرطوب به مدت 1 دقیقه ماساژ دهید. سپس 2 الی 3 دقیقه منتظر بمانید تا ترکیبات ضد جوش یا روشن کننده نیز کار خود را انجام دهند، سپس پوست خود را با آب گرم بشویید.

اینکه دقیقاً از کدام ژل شستشو استفاده کنید به نوع پوست شما بستگی دارد، در این مورد توصیه می‌کنیم به لینک https://shimenshop.com/search-products/category-face-wash-gel مراجعه کنید. پس از آب کشی پوست صورت از مرطوب کننده مناسب پوست خود یا سرم های آبرسان استفاده کنید. دقت کنید که بهترین زمان برای استفاده از محصولات درمانی و مراقبت پوستی، پس از زدن ژل لایه بردار است. چون سطح پوست کاملاً تمیز شده و آماده رطوبت رسانی و ویتامینه شدن است.

10 اشتباه رایج در استفاده از ژل شستشو لایه بردار

5 محصول شستشو و لایه بردار عالی برای انواع پوست

همان طور که پیش‌تر گفتیم، یکی از مهم‌ترین نکات خرید ژل شستشو، سازگاری ژل با نوع پوست ماست. در ادامه می‌خواهیم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که متناسب با نیاز انواع پوست چرب و مستعد آکنه، پوست نرمال و پوست خشک طراحی شده‌اند.

  • ژل شستشو و لایه بردار ضد جوش نوتروژینا

این محصول حاوی ریز دانه‌هایی است که پوست را به آرامی صیقل داده و آلودگی‌ها را از سطح آن به طور کامل پاکسازی می‌کنند. ژل شستشو و لایه بردار ضد جوش نوتروژینا برای شست و شوی صورت، از بین بردن چربی‌ها، آکنه و جوش‌های سر سیاه و پاک کردن سطح پوست مناسب است. ژل نوتروژینا حاوی سالیسیلیک اسید است و علاوه بر پاک سازی عمیق منافذ پوست، جوش‌های سر سیاه و سفید را ریشه کن می‌کند.

  • ژل شستشو لایه بردار لاروش پوزای مدل افکلار

این محصول مناسب پوست‌های چرب و مستعد جوش و حاوی 2 درصد سالیسیلیک اسید برای از بین بردن سلول‌های مرده و پاک سازی منافذ پوست است. زینک موجود در این محصول چربی‌های اضافی پوست را حذف کرده و باعث کاهش سبوم پوست و جوش‌های صورت و بدن می‌شود. این محصول هر چند یک لایه بردار عمیق است، ولی با تأثیر التیام بخشی بالا، حتی برای پوست‌های حساس هم مناسب است.

  • ژل شستشو و لایه بردار هیدرو بوست نوتروژینا

یکی از پرطرفدارترین محصولات برند Neutrogena، ژل لایه بردار از سری محصولات هیدرو بوست Hydro Boost است. این محصول غنی شده از هیالورونیک اسید است و علاوه بر لایه برداری ملایم و پاک سازی سطح پوست از سلول‌های مرده، باعث آبرسانی و نرم و لطیف شدن پوست صورت می‌شود. لایه بردار هیدرو بوست نوتروژینا با میکرو دانه‌های نرم و صاف کننده پوست، به آرامی ناخالصی‌ها را تمیز و پاک می‌کند و با ترکیبات مرطوب کننده باعث حفظ رطوبت پوست می‌شود.

  • کرم لایه بردار (پیلینگ) و روشن کننده برایت بوست AHA نوتروژینا

این محصول برای پیلینگ و احیای انواع پوست مناسب است و با پاکسازی عمیق پوست، سلول‌های مرده، ناخالصی‌ها و آلودگی‌های جمع شده روی پوست را از بین می‌برد. وجود AHA در این کرم با گذشت زمان باعث حذف خطوط ظریف و چروک‌های سطحی و یکنواخت شدن رنگ و بافت پوست می‌شود.

  • ژل لایه بردار ضد جوش سر سیاه نوتروژینا

ژل لایه بردار پوست چرب و ضد جوش نوتروژینا به صورت تخصصی برای درمان جوش‌های سر سیاه و از بین بردن جوش‌های سر سفید و چرکی تولید شده است. این محصول حاوی ریز دانه‌هایی است که پوست را به آرامی صیقل می‌دهند. اسید سالیسیلیک موجود در این ژل چربی پوست را کنترل کرده و مانع از ایجاد جوش‌های سر سیاه و سفید جدید می‌شود.

10 اشتباه رایج در استفاده از ژل شستشو لایه بردار

خرید اینترنتی انواع ژل شستشو لایه بردار از فروشگاه شیمن شاپ

یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست خارجی، فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ است. این فروشگاه محصولاتی از برترین برندها را گرد هم آورده تا سلامت پوست شما در معرض آسیب محصولات تقلبی قرار نگیرد. در شیمن شاپ می‌توانید انواع ژل شستشو لایه بردار، ژل شستشو لایه بردار و روشن کننده، ژل پیلینگ و ژل لایه بردار ضد جوش را از برندهای معتبری مانند لاروش پوزای، ویشی، نوتروژینا، سی تونا و بادی شاپ با بهترین قیمت تهیه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha