سرویس های پخش محتوا آنلاین یا همان Vod ها از قدمت زیادی در ایران برخوردار نیستند . قبل از اینکه مخاطبین ایرانی با این سیستم آشنا شوند کشورهایی همچون ایالت متحده ، ایسن سرویس ها را راه اندازی کرده بودند . سرویس هایی همچون نتفلیکس ، آمازون پرایم و اپل تی وی از جمه این سرویس ها بودند .

اپلیکیشن کاربردی موبایل فیلمنو

اصلی ترین مزایای یک سرویس Vod

سرویس های پخش محتوا آنلاین یا همان Vod ها از قدمت زیادی در ایران برخوردار نیستند . قبل از اینکه مخاطبین ایرانی با این سیستم آشنا شوند کشورهایی همچون ایالت متحده ، ایسن سرویس ها را راه اندازی کرده بودند . سرویس هایی همچون نتفلیکس ، آمازون پرایم و اپل تی وی از جمه این سرویس ها بودند . در ایران به سرعت این تکنولوژی بین مخاطبین محبوب شد ، به طوری که امروزه به دلایل مختلف مخاطبین به جای دانلود فیلم از سرویس های وی او دی استفاده میکنند . یکی از بهترین سرویس های پخش محتوای آنلاین را میتوان رسانه تصویری فیلمنو دانست . filmeno رسانه ای برای تماشا آنلاین فیلم و سریال بدون خرید اشتراک است که میتوانید به راحتی به تماشای این آثار فاخری که در وب سایت فیلم نو وجود دارد بنشینید و از امکانات کاربردی این رسانه تصویری جهت یک تجربه خوب و لذت بخش استفاده کنید .

ویژگی های مهم سرویس Vod فیلمنو

اپلیکیشن کاربردی موبایل فیلمنو

در وب سایت فیلم نو یک تیم آنالیز وجود دارد که قبل از افتتاح رسانه ، در مورد نقطه ضعف های دیگر سرویس های Vod تحقیق کردند و همین امر باعث شد وب سایت filmeno از دیگر سرویس های Vod متمایز شود . یکی از اصلی ترین مشکلات کاربران در تماشای فیلم یا سریال آنلاین سرعت پایین اینترنت و به طبع آن قطعی اینترنت و ثابت ماندن تصویر هنگام تماشای فیلم به صورت آنلاین بود . به همین دلیل بود که هنوز هم برخی از کاربران روش دانلود کردن را با تمام معایبش به دیدن آنلاین آن فیلم ترجیح میدهند . سرویس فیلمنو این مشکل را با بکارگیری یک سیستم هوشمند بر طرف کرده است . شما هنگام تماشای فیلم ، با نوسان سرعت اینترنت شاهد قطعی در پخش نخواهید بود . در واقع پلیر های قدرتمند وب سایت filmeno ، فیلم را به نسبت سرعت اینترنت کاربر پخش میکند تا هنگام تماشای آن دچار قطعی تصویر نشوید و با خیال راحت به تماشای فیلم محبوبتان بنشینید . این سرویس با تشخیص سرعت اینترنت کاربر به صورت خودکار بهترین کیفیت متناسب با سرعت اینترنت را انتخاب میکند و برای کاربر به نمایش در میاورد . علاوه بر آن این پلیر دارای یک سیستم بافرینگ پیشرفته است که حتی به هنگام قطع لحظه ای اینترنت ، فیلم شما تا چند دقیقه جلوتر در حافظه کوتاه مدت کامپیوتر شما ذخیره بوده و به پخش ادامه میدهد .

یکی دیگر از مزایای سرویس فیلمنو نسبت به دیگر سرویس های Vod ، داشتن آرشیوی غنی از بهترین و به روزترین فیلم های دنیای سینما و تلویزیون می باشد که دست کاربر را برای انتخاب هرچه بهتر یک فیلم باز میگذارد . در این بین وب سایت فیلمنو برای اینکه کاربر به راحتی بتواند فیلم مورد نظر خود در ژانر به خصوصی را بیابد ، اقدام به ایجاد دسته بندی های متنوع و کاربردی کرده است تا کاربر به راحتی بهترین فیلم های سبک مورد نظر خود را بیابد .

کاربران معمولا برای دانلود فیلم دچار یک سری مشکلات میشود . اول اینکه همیشه محدودیت فضای هارد دیسک برای ذخیره این اطلاعات وجود دارد . دوم درد سر پیدا کردن و سینک کردن فایل های زیرنویس با فیلم دانلود شده است که خودش به تنهایی زمانبر است . سوم اینکه دانلود فیلم و تماشای آن گزینه مناسبی برای تصمیم لحظه ای تماشای یک فیلم نیست و باید زمانی صرف دانلود آن شود و سپس به تماشای آن نشست . و چهارم اگر هم بخواهیم فیلم ها را دانلود کنیم و فضای هارد دیسک خود را مشغول نکنیم و اقدام به آپلود محتوای خود در فضای اینترنت بکنیم ، مجبوریم هزینه و زمان زیادی را صرف این اقدام بکنیم تا بتوانیم آرشیو نسبتا معمولی را جمع آوری کنیم . این مشکلات دیگر در سرویس های پخش محتوای آنلاین وجود ندارد و کاربر به راحتی هر چه تمامتر میتواند در لحظه تصمیم به دیدن فیلم را بگیرد و با چند کلیک ساده به تماشای آن بپردازد . تنها زحمتی که در این بین باید کشید گرد هم آوردن دوستان یا خانواده است و فراهم کردن ظرف تنقلات برای لذت بیشتر از تماشای فیلم است .

یکی از اصلی ترین ویژگی filmeno بی شک خود محتواهای درون وب سایت است . محتوا های موجود در سرویس وی او دی فیلم نو همگی بر طبق عرف جامعه پالایش شده هستند تا کاربر بتواند بدون هیچ دغدغه ای در کنار همه اعضا خانواده با هر رده سنی به تماشای فیلم محبوب خود بنشینند .

اپلیکیشن کاربردی موبایل فیلمنو

با توجه به روند چشمگیر پیشرفت تکنولوژی و با به وجود آمدن موبایل ها و تبلت های هوشمند ، دیگر تمام استفاده های تصویری ما معطوف به تلویزیون نمی باشد . به همین علت است که دیدن فیلم و یا سریال در گوشی موبایل امری عادی محسوب میشود . بنابراین یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که یک سرویس وی او دی میتواند داشته باشد ، بهره گیری از یک اپلیکیشن موبایلی است که کاربر به نسبت گجت خود به صورت بهینه از امکانات آن Vod استفاده کند . دلیل دیگری که رسانه فیلمنو را باز هم از دیگر سرویس های وی او دی متمایز میکند وجود یک اپلیکیشن قدرتمند و زیبا مخصوص موبایل های هوشمند است . کاربر هرجا که باشد ، از مترو تا ساعات استراحت محل کار ، در ترافیک شهری یا روی تخت اتاق خواب ، در هنگام سفر تا آخر هفته های در خانه ، در هر حالتی امکان دسترسی به این اپلیکیشن وجود دارد و به راحتی و در هر لحظه ای که بخواهد میتواند فیلم یا سریال محبوب خود را از اپلیکیشن فیلمنو تماشا کند . اپلیکیشن فیلمنو با آنالیز قدرت گوشی هوشمند شما و در عین حال سرعت اینترنت تان در مکانی که هستین ، به صورت بهیه بر روی گوشی شما اجرا میشود تا هر کاربری با هر گوشی و با هر سرعت اینترنتی قادر به تماشای محتوای مورد علاقه خود باشد .

و در آخر ذکر این نکته لازم است که استفاده از تمام محتواهای فیلمنو ، چه در وب سایت و چه در اپلیکیشن آن ، کاملا رایگان بوده و نیازی نیست برای استفاده از آن اشتراک خریداری بکنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha