گردهمایی فعالان سلامت دیجیتال سه‌شنبه 4 مرداد از ساعت 16 تا 20 با حضور فعالان این صنعت و به همت استارتاپ استودیو هلثیو برگزار خواهد شد.

هلثیو اولین گردهمایی تخصصی فعالان سلامت دیجیتال

هلثیو اولین گردهمایی تخصصی فعالان سلامت دیجیتال

استارتاپ استودیو و شتابدهنده هلثیو، اولین گردهمایی فعالان سلامت دیجیتال را با حضور سرمایه‌گذاران، کسب وکارها، رسانه ها و فعالان این حوزه برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این رویداد توسعه اکوسیستم سلامت دیجیتال ایران، شبکه‌سازی و اشتراک تجربه با حضور فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه سلامت‌ دیجیتال است.

به گزارش سلامت نیوز هلثیو با دعوت از علاقه‌مندان به صنعت سلامت دیجیتال از پخش زنده این رویداد در صفحه اینستاگرام خود خبر داد و از علاقه‌مندان خواست تا در این رویداد حاضر شوند.

پنل تخصصی تجربه سرمایه گذاری در سلامت یکی از بخش‌های این گردهمایی است که به جریان سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت دیجیتال را با حضور خبرگان این حوزه مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد داد.

این پنل با حضور تیم لطیف، (بنیان‌گذار هلدینگ مکس)، ژوبین علاقبند، (مدیرعامل لیان کپیتال)، بهزاد سیفی(بنیان‌گذار هلثیو)، احمد طاهرخانی(مدیرعامل هومکا) و همچنین شهرام شریف(مدیرپنل و بنیان‌گذار آی‌تی‌ایران) برگزار خواهد شد.

همچنین سخنران اول این گردهمایی آرش برجی‌خانی، مدیرعامل هلثیو و سخنران دوم آن ابوالفضل ساجدی، هم‌بنیانگذار و مدیرعامل پذیرش24 است.

این رویداد امکان تعامل بیشتر فعالان حوزه سلامت دیجیتال با یکدیگر را فراهم خواهد کرد و فرصتی برای به چالش کشیدن مسائل این حوزه خواهد بود.

هلثیو هدف از برگزاری و حضور در این رویداد را تعامل بیشتر با رگولاتوری عنوان کرده و چنین تعاملی را عامل پیشرفت بیشتر در حوزه سلامت دیجیتال و همچنین امکانی برای جذب سرمایه بیشتر برای اکوسیستم سلامت آنلاین عنوان کرده است.

گردهمایی فعالان سلامت دیجیتال، به عنوان اولین گردهمایی که هلثیو به عنوان یکی از بازیگران صنعت سلامت دیجیتال برگزار خواهد کرد در نظر دارد تا امکان تعامل بین سرمایه‌گذاران فرشته‌خو، سرمایه‌گذاران حوزه سلامت و کسب‌وکارها را ممکن خواهد کرد.

هلثیو اولین گردهمایی تخصصی فعالان سلامت دیجیتال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha