مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی حاکم بر کشور در روزهای اخیر، توصیه می‌شود حتما قبل اقدام به سفر از طریق سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها اطلاع حاصل کرده و حتما به توصیه کارشناسان سامانه ۱۴۱ عمل کنید.

141، شماره ای که بهتر است این روزها مسافران به یاد داشته باشند

به گزارش سلامت نیوز، مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شامگاه هفتم مردادماه، بعد از سیل در روستای آهنگران از توابع شهرستان فراهان، 12 دستگاه ماشین آلات راهداری در محل حضور داشتند و تلاش لازم را برای جلوگیری از انسداد محور اراک- فرمهین انجام داده‌اند تا مشکلی در این مسیر ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: در شهرستان های ساوه، زرندیه، خمین و محلات و فراهان بیشترین درگیری، در حوزه راه ها بوده است.

جهانی گفت: در جریان وقوع سیل در سطح استان، 320 نفر نیروی راهدار در قالب 48 اکیپ راهداری آماده باش و 226 دستگاه انواع ماشین آلات در 37 راهدار خانه در سطح استان مستقر بوده اند تا در صورت بروز شرایط بحرانی امدادرسانی داشته باشند.

جهانی اضافه کرد: با توجه به تجربه مدیریت سیل در سال‌های گذشته، در حال حاضر با تمام توان لجستیکی و اعزام ماشین‌آلات سنگین به شهرستان‌ها بر اساس اولویت‌های مورد نظر طبق اهمیت راه‌ها، در حوزه راهداری برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی لازم را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha