روز گذشته اعضای دولت پس از پایان نشست هیأت وزیران در جمع خبرنگاران حضور یافتند و خبرها و اطلاعات متنوعی را برای اطلاع افکار عمومی ایرانیان مطرح کردند.

افزایش دوباره حقوق بازنشستگان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، وزیر ارتباطات از این مسأله گفت که چگونه دیپلماسی فعال دولت سیزدهم باعث شد سرانجام ماهواره خیام با استفاده از یک ماهواره‌بر روسی به فضا پرتاب شود. وزیر اقتصاد هم از کاهش نرخ تورم در تیرماه گفت و از انتشار اطلاعات غلط در رسانه‌ها انتقاد کرد. وزیر نفت از تحریم‌ناپذیر بودن فرآورده‌های نفتی و برنامه درازمدت دولت برای جلوگیری از خام‌فروشی گفت و رئیس کل بانک مرکزی هم به مردم تأکید کرد که بانک‌ها موظف هستند ظرف 10 روز پس از تکمیل ثبت‌نام، وام ازدواج را ارائه دهند. آنچه می‌خوانید، گزارشی است از اظهارات وزرا در حاشیه جلسه روز گذشته هیأت دولت...

زاهدی وفا: افزایش حقوق بازنشستگان با چراغ سبز هیأت امنا

سرپرست وزارت کار روز چهارشنبه در حاشیه نشـست‌ هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مستمری بازنشستگان گفت: با تأکید رئیس جمهور اختیارات هیأت وزیران به وزرای عضو هیأت امنای تأمین اجتماعی تفویض شده است که این وزرا بر اساس اختیارات خود در چارچوب پایداری منابع و منابع سازمان تأمین اجتماعی نسبت به مستمری سایر سطوح بازنشستگان، اصلاح را پذیرفتند. زاهدی وفا ادامه داد: از آنجا که بخشی از این منابع به صورت تعهدی است و لازم است به صورت منابع نقدی تبدیل شود با نمایندگان بازنشستگان جلساتی داشتیم که پیشنهاد بسیار خوبی ارائه کرده‌اند و این پیشنهادات بررسی شد.


سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: هفته آینده هم نشست دیگری با نماینده بازنشستگان خواهیم داشت و در نشست سراسری آنان که هفته دیگر برگزار می‌شود شرکت خواهیم کرد. زاهدی وفا تصریح کرد: این اصلاح بر مستمری اجرا و این مطالب به تفصیل در نشست هفته آینده با خبرنگاران بیان می‌شود. وی در پاسخ به اینکه آیا تصمیمات هفته آینده نهایی و اجرایی می‌شود، گفت: تصمیم اتخاذ شد و اجرایی شدن این تصمیم احتیاج به صحبت با بازنشستگان و نمایندگان آنها دارد که اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha