یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

رگبار باران و رعد و برق در برخی استان‌/آب‌های شرقی دریای عمان مواج است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت:‌ طی پنج روز آینده برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باید شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ضم اشاره به اینکه پدیده غالب این چند روز در شمال سیستان و مناطقی از شرق کشور وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک است و در سایر مناطق کشور شاهد جوی پایدار و آرام هستیم، ادامه داد: تا روز دوشنبه در استان‌های خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد خیزش گرد و خاک را به همراه دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار سطح نارنجی برای ارتفاع موج در شرق دریای عمان و مناطق فرا ساحل استان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: آب‌های شرقی دریای عمان تا دوشنبه مواج و متلاطم می‌شود و احتمال خطر غرق شدن شناگران، آسیب به قفسه‌ها و تورهای صیادی و خسارت به قایق‌ها و شناورهای سبک و نیمه سنگین وجود دارد و فعالان دریایی و صیادان باید توجه لازم را به این مخاطرات داشته باشند.

رفیعی در رابطه با آخرین وضعیت جوی چند روز آینده تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف و گاهی همراه با وزش باد است و در ساعات بعد از ظهر امروز کمی ابری می‌شود و بیشینه دما امروز پایتخت به ۳۴ درجه بالای صفر و کمینه دما به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha