استفاده از کفش های با کیفیت باعث بهبود سلامت و راحتی پا و بدن ما می شود. کیفیت کفش ها عمدتاً با موادی که کفش ها از آن ساخته شده اند تعریف می شود. به عنوان مثال، چرم یک ماده طبیعی و قابل تنفس است که به پاهای شما اجازه تنفس می دهد، رطوبت را تنظیم می کند، تکثیر باکتری ها و قارچ ها را کاهش می دهد و بوی پا را از بین می برد.

آیا استفاده از کفش مناسب برای سلامتی بدن تاثیری دارد؟

پاهای ما پایه و اساس زندگی روزمره ما هستند. هر پایه خوب باید پشتوانه مناسبی داشته باشد. بیشتر زندگی ما در کفش می گذرد. هر کسی می تواند بیرون برود و یک جفت کفش جدید را صرفاً بر اساس ظاهرشان بخرد، اما برای کسی که همیشه و همیشه روی پای خود است. کفش خوب به وزن طلا می ارزد. با این حال، کفش بسیار فراتر از ظاهری است که یک کفش روی پا دارد. کفش بد می تواند باعث آسیب شود یا اثرات طولانی مدت بر وضعیت بدن ما بگذارد، بنابراین سرمایه گذاری در یک جفت کفش با کیفیت در دراز مدت مفید خواهد بود.

کفش خوب می تواند از مشکلات کمر جلوگیری کند

پاهای خود را به عنوان پایه یک ساختمان در نظر بگیرید، اگر فونداسیون ضعیف است بقیه ساختمان ضعیف است. بسیاری از افرادی که کمردرد را تجربه می کنند به دلیل کفش های معیوب یا نامناسب دچار آن می شوند. اگر پشت پا را در یک راستای مناسب نگه ندارد، احتمال زیادی وجود دارد که این ناهماهنگی در طول زمان منجر به مشکلات کمر شود. گاهی اوقات اضافه کردن کفی ایده خوبی است زیرا این کار تاثیر سخت راه رفتن را کاهش می‌دهد، پای شما را در وضعیت خنثی‌تری قرار می‌دهد و در نتیجه فشار وارد شده از طریق مچ پا به سمت پاها و پایین کمر را از بین می‌برد. کفش طبی راحتی یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از درد پا و درد کمر می‌باشد

کفش خوب برای محافظت از مفاصل مورد نیاز است

برخی از شایع ترین آسیب های ورزشی ناشی از مچ پا هستند، به همین دلیل پوشیدن کفش های حمایتی بسیار مهم است. بسیاری از مربیان ورزشی کمک فنرهای داخلی برای دوندگان یا دونده ها تعبیه کرده اند تا ضربه را کاهش دهند. بالشتک زدن از همه مهمتر است تا بتوانید احتمال آسیب دیدگی را کاهش دهید، به این معنی که می توانید به روال عادی خود ادامه دهید و با خیالی آسوده کار کنید چون بهترین کار ممکن را برای مراقبت از بدن خود انجام داده اید.

کفش شما می تواند بر عملکرد شما تأثیر بگذارد

کفش اسپورت برای ورزش های خاص طراحی شده اند به این معنی که کفش برای محافظت در برابر حرکات خاص و حمایت از مکان هایی که به آن نیاز دارند طراحی شده است. به عنوان مثال، کفش های بسکتبال برای ضربه های سنگین برای پریدن طراحی شده و همچنین از مچ پا برای چرخش های سریع پشتیبانی می کند. داشتن کفشی که نیازهای شما را بشناسد به این معنی است که می‌توانید با آگاهی از اینکه قبلاً خطر آسیب دیدگی را کاهش داده‌اید، بهتر بازی کنید یا تمرین کنید.

  1. کفش خود را بسته به نوع فعالیتی که بیشتر با آن درگیر خواهید بود انتخاب کنید زیرا برای انجام آن حرکات طراحی شده است.
  2. همیشه کفش‌هایی با جوراب‌های مناسب مانند جوراب‌های ورزشی یا کفش‌هایی که هنگام ورزش می‌پوشید، امتحان کنید.
  3. اگر مطمئن نیستید که در یک کفش تناسب اندام به دنبال چه چیزی بگردید به پاهای خود گوش دهید اگر آنها را امتحان کردید و پاهایتان نه گفتند، یک جفت دیگر را امتحان کنید تا زمانی که مناسب ترین حالت را پیدا کنید

آیا استفاده از کفش مناسب برای سلامتی بدن تاثیری دارد؟

چرا باید کفش با کیفیت بپوشیم ؟

استفاده از کفش های با کیفیت باعث بهبود سلامت و راحتی پا و بدن ما می شود. برای حفظ کیفیت کفشهای شما نیاز به تعمیر دوره ای کفش دارند که در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

هنگام خرید کفش، اکثر مردم انتخاب خود را بر اساس زیبایی شناسی انجام می دهند تا سلامت، اگرچه پاهای سالم واقعاً مهم هستند.

پاهای ما وزن بدن ما را در طول روز تحمل می کنند و به همین دلیل باید کفش های با کیفیت را انتخاب کنید. کیفیت کفش ها عمدتاً با موادی که کفش ها از آن ساخته شده اند تعریف می شود. به عنوان مثال، چرم یک ماده طبیعی و قابل تنفس است که به پاهای شما اجازه تنفس می دهد، رطوبت را تنظیم می کند، تکثیر باکتری ها و قارچ ها را کاهش می دهد و بوی پا را از بین می برد. کفش چرم تبریز یکی از بهترین نوع کفش‌ها برای سلامتی و راحتی پا و ستون فقرات می باشد.

  1. کفش های با کیفیت رطوبت پا را تنظیم می کنند

در تمام طول روز، پاها در کفش قفل می شوند. یک محیط با تهویه ضعیف در دراز مدت به پای شما اسیب میزند. چرم یک ماده قابل تنفس است که رطوبت را نیز جذب می کند. چرم مرغوب توانایی جذب رطوبت را دارد.

برای بهبود جذب رطوبت، مهم است که کفشتان از چه مواد اولیه ای ساخته شده است. چرم خوب خاصیت رطوبت سنجی دارد، یعنی رطوبت را از جو جذب می کند، و به کفش اجازه می دهد رطوبت را تنظیم کند و با حفظ سطح رطوبت بهینه (بین ۴۰ تا ۶۰ درصد) محیط را برای پای شما ایمن می کند. نه تنها باعث رفاه می شود، بلکه خطر عفونت یا واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد تا وقوع کنه ها و باکتری ها را محدود کند.

  1. کفش های با کیفیت از بوی بد پا جلوگیری می کنند

برخی از مواد مصنوعی به کفش اجازه تنفس نمی دهند و باعث تکثیر باکتری ها و قارچ ها و ایجاد بوی بد می شوند. با انتخاب کفش های با کیفیت از شر بوی بد پا خلاص می شوید.

  1. کفش های با کیفیت از صدمات جانبی و سایر مشکلات جلوگیری می کند

پاهای شما در طول روز تمایل به گشاد شدن دارند. کفش های باریک از طریق مالش و فشار باعث تغییر شکل در انگشتان پا می شوند. ما باید با استفاده از کفشی با مواد مرغوب که از اصطکاک و التهاب احتمالی جلوگیری می کند، از پاهای خود محافظت کنیم.

  1. کفش های با کیفیت به شما در صرفه جویی در هزینه کمک می کند

کفش های با کیفیت خوب، سال ها بیشتر از کفش های بی کیفیت دوام می آورند. کفش های خود را تمیز، هیدراته و محافظت شده نگه دارید. از پوشیدن مداوم کفش های پاشنه بلند خودداری کنید. به کفش های خود فرصت نفس کشیدن بدهید – دو روز پشت سر هم یک جفت کفش را نپوشید. با این کار عمر کفش را افزایش می دهید.

در آخر توصیه می کنیم برای سلامتی، همیشه کفش های با کیفیت بپوشید. کفش های چرم اصل تبریز یکی از بهترین نوع کفش ها می‌باشند که می‌توانید از فروشگاه اینترنتی کفش نعمتی به آدرس NematiLeather.com تهیه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha