مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که توصیه های فاصله گذاری اجتماعی COVID-19 خود را کاهش داده است زیرا مردم آمریکا یاد می گیرند که با این ویروس در میان خود زندگی کنند.

آمریکا سطح پروتکل های بهداشتی در مبارزه با کووید-19 را به شدت کاهش داد

گرتا ماستتی، نویسنده گزارشی در سی ان ان با عنوان «امروز به عنوان یک کشور در جایگاه قوی‌تری قرار داریم، با ابزارهای بیشتری - مانند واکسیناسیون، تقویت‌کننده‌ها و درمان‌ها - برای محافظت از خود و جوامعمان در برابر بیماری شدید کووید-19». از دستورالعمل جدید، در بیانیه خبری CDC خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مدیسین نت وی در این گزارش آورده است : «ما همچنین درک بهتری از نحوه محافظت از مردم در برابر قرار گرفتن در معرض ویروس داریم، مانند پوشیدن ماسک های با کیفیت بالا، آزمایش و تهویه بهبود یافته. این راهنمایی تأیید می کند که همه گیری تمام نشده است، اما همچنین به ما کمک می کند به نقطه ای برویم که COVID-19 دیگر به شدت زندگی روزمره ما را مختل نکند.»

"با ادامه انتقال SARS-CoV-2، تمرکز فعلی بر کاهش بیماری های مهم پزشکی، مرگ و فشار سیستم مراقبت های بهداشتی، اهداف مناسب و دست یافتنی هستند که با در دسترس بودن گسترده مجموعه فعلی ابزارهای موثر بهداشت عمومی پشتیبانی می شوند."

آمریکا سطح پروتکل های بهداشتی در مبارزه با کووید-19 را کاهش داد

تغییرات در این دستورالعمل شامل عدم تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی از اوایل همه گیری توصیه کرده است. در عوض، این آژانس به آمریکایی ها توصیه می کند که چه تنظیماتی بر اساس شلوغی، تهویه ضعیف و خطرات شخصی مانند مسائل بهداشتی و سن خطرناک تر است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده تاکید کرد : همچنین بر تهویه ساختمان برای جلوگیری از گسترش بسیاری از بیماری های تنفسی تاکید خواهد شد.

اگرچه CDC هنوز از افرادی که مبتلا به کووید-19 هستند می‌خواهد که ایزوله شوند، این راهنمایی توصیه‌ها را برای هر کسی که به سادگی در معرض یک فرد بیمار قرار می‌گیرد را کاهش می‌دهد. CDC گفت، به جای اینکه از آنها خواسته شود حداقل پنج روز در خانه بمانند، این افراد باید به مدت 10 روز ماسک بزنند و در روز پنجم آزمایش شوند. با این حال، راهنمایی همچنین نشان می دهد که افراد در معرض خطر حداقل 10 روز اقدامات احتیاطی بیشتری را در اطراف افراد در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید انجام دهند.

این آژانس توصیه‌های خود را برای کسانی که به کووید مبتلا می‌شوند به‌خوبی تنظیم کرده است: اگر بیماری متوسط (تنگی نفس یا مشکل در تنفس)، بیماری شدید ( بستری شدن در بیمارستان) یا ضعف سیستم ایمنی دارید، باید تا روز دهم ایزوله شوید. ، به جای روز 5.

آژانس گفت: اگر مطمئن نیستید که علائم شما متوسط یا شدید است یا اگر سیستم ایمنی ضعیفی دارید، برای راهنمایی بیشتر با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.

اگر به قرنطینه پایان داده اید و علائم COVID-19 شما بدتر می شود یا دوباره آزمایش مثبت می شود، باید قرنطینه را در روز صفر دوباره شروع کنید. آژانس توصیه کرد اگر در مورد علائم خود یا زمان پایان قرنطینه سؤالی دارید با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی صحبت کنید. .

دلایل این تغییرات عبارتند از : سطح بالایی از ایمنی زمینه ای، با 95٪ از آمریکایی ها مبتلا به ویروس یا واکسینه شدن علیه آن، و همچنین تغییر در افکار عمومی در مورد اقدامات احتیاطی.

توصیه های CDC دستوری نیستند. دولت های محلی، ایالت ها و مناطق مدرسه می توانند دستورالعمل های خود را تحت این شرایط تنظیم کنند.

به گفته CDC، حدود 42 درصد از جمعیت ایالات متحده در حال حاضر در مناطقی زندگی می کنند که سطح بالایی از ویروس در جامعه وجود دارد.

راهنمای جدید در 11 آگوست در نشریه CDC بیماری و مرگ و میر هفتگی منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha