اسپیلاوایزر از جمله روش‌های درمانی دردهای زانو است که تفاوت اساسی با سایر زانوبندهای طبی دارد. این زانوبند با به همراه داشتن تکنولوژی پیشرفته اولتراسوند تاثیر قابل توجهی در تسکین درد و کاهش التهاب‌های زانو دارد.

اسپیلاوایزر؛ زانوبندی که انواع دردهای زانو را به طرز باور نکردنی درمان می‌کند

ایجاد لرزش و ارتعاش صوتی در بافت‌های آسیب‌دیده از طریق تکنولوژی به کار رفته در اسپیلاوایزر، تقویت خون‌رسانی در بافت‌های آسیب‌دیده زانو را به وجود می‌آورد. در واقع بهبود گردش خون به اکسیژن‌رسانی بهتر و انتقال مواد مغذی بیشتر به اندام تخریب شده می‌انجامد. این روند انتقالی به طرز چشم‌گیری دردهای زانو به خصوص درد ناشی از آرتروز را پوشش داده و با رفع درد، عملکرد حرکتی زانو بهتر خواهد شد.

تکنولوژی اولتراسوند (Ultrasound) از به روزترین روش‌های درمانی درد زانو است که با تاباندن میلیون‌ها موج در ثانیه به ایجاد گرما در عمق بافت‌های آسیب‌دیده خواهد پرداخت. در واقع این بهبود و افزایش گردش خون غنی از اکسیژن و مواد غذایی که به تقویت مفصل زانو می‌انجامد، از طریق اولتراسوند انجام می‌گیرد.

موارد استفاده از زانوبند اسپیلاوایزر (spila vizer)

تکنولوژی اولتراسوند به کار رفته در اسپیلاوایزر تاثیر درمانی دردهای زانو را برای بیماران وسعت بخشیده و تاثیر درخشان خود را برای آن‌ها روشن ساخته است. از جمله مشکلات و دردهایی که به کمک این زانوبند می‌توان آن‌ها را رفع کرد باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسپاسم عضلانی و خشکی عضلات و اندام‌های زانو
  • درد و التهاب ناشی از رگ به رگ شدن زانو
  • دردهای ناشی از پارگی جزیی ماهیچه‌ها و رباط‌های زانو
  • درد ناشی از آرتروز زانو
  • دردهای ناشی از التهاب تاندون زانو

استفاده از این محصول محدودیت سنی ندارد و استفاده از آن برای همه افراد امکان‌پذیر است. وقتی به تاثیرات عمیق درمانی این محصول نگاه کنیم می‌توان با قاطعیت گفت که اسپیلاوایزر بهترین زانوبند خانگی به حساب می‌آید.

تنها مورد استفاده از اسپیلاوایزر که باید با مشورت پزشک صورت بگیرد در زنان باردار است. با توجه به اینکه اسپیلاوایزر از بی‌خطرترین راه‌های تسکین درد زانو است اگر زنان به پزشک دسترسی نداشتند استفاده محدود از آن بلامانع است.

مشخصات زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر

مجهز بودن به تکنولوژی اولتراسوند در این زانوبند جایگاه آن را در میان سایر زانوبندها ارتقا داده و به جدیت می‌توان گفت که اسپیلاوایزر بهترین زانوبند برای درمان انواع دردهای زانو در خانه است. این زانوبند منحصر به فرد از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • پارچه‌ای و ضد حساسیت برای استفاده راحت و جلوگیری از ایجاد تعریق
  • داشتن باله‌های چسبی برای کم و زیاد کردن سایز و همچنین اتصال راحت هنگام بستن
  • کابل و آداپتور جهت وصل شدن به برق خانگی
  • سبک و قابلیت حمل راحت
  • قابل استفاده به صورت مشترک برای همه اعضای خانواده
  • بهره‌گیری از مواد با کیفیت بالا و انعطاف‌پذیر

نحوه استفاده از زانوبند اسپیلاوایزر

استفاده از زانوبند اسپیلاوایزر بسیار ساده است و نیاز به هیچ مقدمات و پیش فرضی ندارد. روی صندلی یا زمین نشسته و پاهای خود را به حالت کشیده و صاف قرار دهید. سپس مرکز زانوبند را با توجه به محل درد دور زانو بپیچید و به کمک چسب‌هایی که در زبانه‌های آن تعبیه شده آن را به اندازه سایز زانوی خود تنظیم کنید. سپس آن‌ها را روی هم چسبانده و محکم کنید.

از این زانوبند مجهز به تکنولوژی اولتراسوند در محل کار، خانه یا هر مکان قابل استراحت دیگری به راحتی می‌توان استفاده کرد. با توجه به اینکه این زانوبند با برق کار می‌کند، در محلی قرار بگیرید که به برق دسترسی داشته باشید.

بعد از بستن و اتصال زانوبند، زمانی معادل دو ساعت آن را روی زانوی خود نگه دارید. توجه داشته باشید چون اسپیلاوایزر باید به برق وصل شود هنگام استفاده نمی‌توان در حال حرکت و پیاده‌روی بود.

از این زانوبند باید روزی یک بار بهره برد که با گذشت هفت تا ده روز اثرات بهبودی درد و همچنین افزایش دامنه حرکتی زانو خود را نشان می‌دهد. بعد از سپری شدن سه هفته تا یک ماه استفاده از این محصول بهترین نتیجه به دست خواهد آمد.

اسپیلاوایزر؛ زانوبندی که انواع دردهای زانو را به طرز باور نکردنی درمان می‌کند

قیمت زانوبند اسپیلاوایزر چقدر است؟

بسیاری از دردهای زانو درمان‌هایی پُر هزینه دارند و این هزینه‌ها گاهی فرد را از رفتن به سمت درمان منصرف می‌کند. اما اسپیلاوایزر با اختصاص دادن هزینه پایین به خود این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است. قیمت زانوبند اسپیلاوایزر 1/370/000(یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار تومان) برآورد شده است.

هنگامی که این قیمت را با سایر روش‌های درمانی مانند فیزیوتراپی، ازون‌تراپی، آب درمانی و حتی ماساژ درمانی قیاس کنید مناسب بودن قیمت آن خود را نشان خواهد داد. وقتی اثرگذاری و تکنولوژی به کار گرفته شده در آن را بررسی کنیم و مهم‌تر از آن استفاده همه اعضای خانواده به صورت مشترک را در نظر بگیرید به راحتی می‌توان فهمید که هزینه آن در مقایسه با سایر روش‌های درمانی اصلا به چشم نمی‌آید.

بهترین گزینه برای دستیابی به نحوه فروش زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر مراجعه به سایت‌های معتبر و کسب اطلاعات از آن‌ها است.

خرید اسپیلاوایزر

برای خرید زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر راه‌های متعددی وجود دارد. مراجعه به سایت‌های معتبر برای خرید آنلاین اسپیلاوایزر چند ویژگی مهم دارد. اینکه به اطلاعات جامعی در خصوص محصول دست پیدا می‌کنید، و با بررسی ویژگی‌های ارائه شده اسپیلاوایزر در این سایت‌ها به راحتی می‌توانید به معتبر بودن آن‌ها پی ببرید.

این سایت‌ها با خدمات ارسالی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه خواهند شد و دیگر نیازی به اتلاف وقت در خیابان برای گشتن دنبال مغازه‌هایی که محصول اصلی دارند، نیست. معمولا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر زانوبند اسپیلاوایزر را در درب منزل به مشتری تحویل می‌دهند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

بدون شک راحتی در خرید و دریافت در کمترین زمان ممکن باعث شده که خرید اینترنتی اسپیلاوایزر بهترین گزینه برای داشتن این زانوبند به حساب آید.

سوالات متداول زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر

  1. زانوبند اسپیلاوایزر برای چه مواردی به کار می‌رود؟

اسپاسم عضلانی، خشکی عضلات زانو، درد و التهاب ناشی از رگ به رگ شدن زانو، درمان دردهای ناشی از پارگی جزیی ماهیچه‌ها و رباط‌های زانو، درمان درد ناشی از آرتروز و تاندونیت

  1. زانوبند اسپیلاوایزر را از کجا بخریم؟

بهترین گزینه برای خرید این زانوبند مراجعه به سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است.

  1. قیمت زانوبند اسپیلاوایزر چقدر است؟

با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن و اثرگذاری فوق‌العاده ای که دارد، قیمت آن معادل 1/370/000(یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار تومان) برآورد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha