برای سه دهه، لیزر موهای زائد روشی محبوب برای زنان و مردان بوده است تا از شر موهای زائد صورت، موهای زیر بغل، موهای پشت، موهای پا و موارد دیگر خلاص شوند. در طول این مدت، فناوری لیزر تکامل یافته است که منجر به حذف سریع‌تر و کم‌دردتر موهای زائد می‌شود. با این حال، دستگاه های مختلف لیزر تجربه هایی متفاوت برایتان خواهند داشت.

هر آنچه که باید در مورد تجربه لیزر موهای زائد بدانید

دوره درمان لیزر خود را تا انتها تکمیل کنید

بدن ما یک چرخه رشد مو متشکل از آناژن (مرحله رشد)، تلوژن (مرحله استراحت) و کاتاژن (مرحله گذار) دارد. این امکان وجود دارد که هر تار مو در زمان درمان در مرحله رشد متفاوتی قرار بگیرد. لیزر فقط در مرحله رشد فولیکول ها را از بین می برد، به همین دلیل است که برای بیماران جلسه درمان های متعدد لازم است. این روش تضمین می‌کند که هر فولیکول مو در در مرحله رشد مورد درمان قرار گرفته و در مرحله بهینه از بین برود. حدود شش هفته طول می کشد تا رشد موهای شما به طور کامل چرخه را طی کند و شش تا هشت جلسه طول می کشد تا به نتایج مطلوب برسید. به طور معمول کلینیک زیبایی شما یک برنامه منظم برای درمان به شما ارائه می دهد، و مهم است که به آن پایبند باشید. در غیر این صورت، ممکن است نتیجه دلخواه خود را نگیرید.

هر آنچه که باید در مورد تجربه لیزر موهای زائد بدانید

قبل از جلسه درمان خود موهای زائد را کوتاه کنید

می دانیم که غیر منطقی به نظر می رسد، اما لازم است موهای بدن شما قبل از لیزر کردن کوتاه شود. چرا؟ زیرا هر مویی روی بدن میتواند باعث گرم شدن بیش از حد پوست یا سوختن آن شود. بنابراین مهم است که از قبل اصلاح کنید – البته دقت کنید نباید از موم یا موچین استفاده کنید. وقتی اپیلاسیون میکنید یا از موچین استفاده می کنید، فولیکول مو را از زیر پوست خود می کشید. شما به این فولیکولهای مو نیاز دارید زیرا باید اجازه دهید لیزر برای همیشه آنها را از بین ببرد.

از آفتاب سوختگی دوری کنید

از آنجایی که لیزر موهای زائد از نور متمرکز برای سوزاندن فولیکول‌های مو استفاده می‌کند، قرار گرفتن در معرض آفتاب اخیر می‌تواند باعث هیپرپیگمانتاسیون، زخم یا سوزش شود. حتما دو هفته قبل و بعد از درمان حتما از نور خورشید دوری کنید. هنگامی که زیر نور خورشید قرار می گیرید، حتما از کرم ضد آفتاب با طیف وسیع با حداقل SPF 30 استفاده کنید. به این ترتیب پوست خود را از رنگدانه (و سرطان پوست) در امان نگه خواهید داشت.

هر آنچه که باید در مورد تجربه لیزر موهای زائد بدانید

از لوازم ارایشی دوری کنید

اگر در حال انجام لیزر موهای زائد روی صورت خود هستید، ضروری است که قبل از آن آرایش خود را پاک کنید. حفظ آرایش می تواند باعث سوزاندن پوست یا ایجاد لکه های تیره طولانی مدت توسط لیزر شود. و حتما از پوشیدن عطر نیز خودداری کنید. الکل موجود در عطرها می تواند پوست شما را تحریک کند و به ان اسیب بزند.

از توصیه های پس از درمان پیروی کنید

در حالی که لیزر موهای زائد غیر تهاجمی است و نیازی به استراحت معنی دار ندارد، هنوز قوانینی وجود دارد که باید بعد از درمان از آنها پیروی کنید. علاوه بر استفاده از کرم ضد آفتاب، همانطور که در بالا ذکر شد، باید از دوش، جکوزی، اتاق بخار یا هر چیزی که دارای گرما است نیز خودداری کنید، در غیر این صورت پوست حساس شما را تحریک می کند.

دکتر خود را در جریان دارو های خود بگذارید

آیا می دانستید برخی از داروها می توانند باعث ایجاد هیپرپیگمانتاسیون شوند؟ به همین دلیل مهم است که فهرست داروهای خود را قبل از درمان با دکتر خود مرور کنید. البته یک متخصص معتبر از قبل از شما در مورد داروهایتان سوال خواهد کرد. داروهای خاصی که ضربان قلب نامنظم را درمان می کنند، آنتی بیوتیک ها و داروهای ضد مالاریا می توانند باعث ایجاد هیپرپیگمانتاسیون شوند.

از رفتن به کلینیکی از تکنولوژی ارزان قیمت یا دستگاه های لیزر تقلبی استفاده می کند خود داری کنید

بیماران رفع موهای زائد امروزه میتوانند از میان کلینیک های لیزر متعددی انتخاب کنند که می تواند گیج کننده باشد. با توجه به تعداد زیادی کلینیک ها که درمان های خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند، چگونه می توانید عاقلانه انتخاب کنید؟ توصیه می‌کنیم قبل از برنامه‌ریزی اولین قرار ملاقات خود، از بیماران فعلی که در آن کلینیک درمان می‌شوند، صحبت کنید. همچنین عاقلانه است که از کلینیک بپرسید که از کدام دستگاه لیزر استفاده می کنند. توصیه ما به شما دستگاه لیزر تیتانیوم ارگون مدیکال است.

هر آنچه که باید در مورد تجربه لیزر موهای زائد بدانید

دستگاه لیزر تیتانیوم ارگون مدیکال که در دو مدل 1200 وات و 1600 وات عرضه میشوند، به دلیل داشتن توان خروجی هندپیس قدرتمند، به سادگی هر چه تمام تر انواع و اقسام موهای زائد را در هر حجمی و در هر ضخامتی از بین می برد. همچنین به دلیل دارا بودن سه طول موج برای هر شش تایپ پوستی مناسب است. این دستگاه ها همچنین دارای خنک کنندگی داخلی بوده و نیازی به خنک کننده های مجزا و خارجی ندارد. بیماران این دستگاه، لیزری بدون درد و آسوده را در کلینیک تجربه میکنند.

دفتر مرکزی ارگون مدیکال واقع در شهر تهران و محله یوسف آباد است. شما همچنین میتوانید، با مراجعه حضوری، به شرکت از مشاوره رایگان استفاده کنید و اقدام به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم کنید.

نشانی: تهران، یوسف آباد، خیابان اکبری(مستوفی)، بالاتر از خیابان 31ام، روبروی خ 33ام، پلاک 83.

شماره تلفن ثابت: 02188700444

خانم مولایی مدیر بازاریابی و فروش: 09129683517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha