سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 344878

صبح ۱۹ شهریور امسال، گزارش کشف جسد مرد میانسالی مقابل جایگاه سوخت، در اطراف تهران به پلیس اعلام شد. به‌دنبال این گزارش، بازپرس محمد تقی شعبانی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد میانسال که با شلیک دو گلوله به قتل رسیده بود، پشت فرمان خودرو مواجه شدند.

زن جوان همسرش را کشت؛ دخترانش او را بخشیدند!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، زن جوان که برای نجات از تهدیدها و بداخلاقی‌های همسرش او را به قتل رسانده بود، در نخستین جلسه بازجویی با رضایت دو فرزندش مواجه شد.

صبح ۱۹ شهریور امسال، گزارش کشف جسد مرد میانسالی مقابل جایگاه سوخت، در اطراف تهران به پلیس اعلام شد. به‌دنبال این گزارش، بازپرس محمد تقی شعبانی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد میانسال که با شلیک دو گلوله به قتل رسیده بود، پشت فرمان خودرو مواجه شدند.

هویت قربانی این جنایت، با بررسی مدارک شناسایی به‌دست آمد و مشخص شد که خودرو متعلق به مقتول است. تیر از سمت صندلی شاگرد شلیک شده بود و این مسأله حکایت از آن داشت که عامل قتل نیز سوار خودرو بوده است.

ردپای یک زن

دوربین‌های مداربسته اطراف محل جایگاه سوخت مورد بازبینی قرار گرفت و تصاویر نشان می‌داد که زن جوانی پس از شلیک از خودرو پیاده شده است.

از سویی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ خانواده مقتول رفته و تحقیقات از آن‌ها آغاز شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که محمود و همسرش باهم اختلافات شدیدی داشته‌اند.

این در حالی بود که کارآگاهان با مشاهده همسر مقتول و تطبیق چهره به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته محل جنایت، بلافاصله او را شناسایی کرده و مشخص شد وی همان زنی است که شب حادثه از خودروی مقتول پیاده شده است؛ بنابراین زن جوان بازداشت شد.

او در تحقیقات اولیه به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: شوهرم مرا کتک می‌زد و بارها به مرگ تهدیدم کرده بود. از او می‌ترسیدم و چندین بار خواستم جدا شوم، اما او رضایت به طلاق نمی‌داد.

زن ۴۴ ساله که در جلسه بازجویی مدام گریه می‌کرد، ادامه داد: برای دفاع از جانم اسلحه‌ای به مبلغ ۱۱ میلیون تومان دو هفته قبل از جنایت خریداری کردم. شب حادثه محمود از من خواست تا با او بیرون بروم، محمود می‌خواست بسته‌ای را از دوستش تحویل بگیرد.

زمانی که این حرف را زد با خودم گفتم او می‌خواهد مرا بکشد و این موضوع را بهانه کرده است. با این تصور اسلحه را برداشتم. در مسیر به خاطر کینه‌ای که از او به دل داشتم، شلیک کردم و بعد از قتل هم سوار خودرویی شده و خودم را به خانه رساندم. سعی کردم طوری وانمود کنم که از همسرم خبری ندارم.


بخشش زن جوان

در نخستین جلسه بازپرسی، در حالی که زن جوان به قتل شوهرش اعتراف کرده بود، دو دختر ۲۳ ساله و ۱۹ ساله او در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران حاضر شده و مقابل بازپرس جنایی خواهان بخشش مادرشان شدند.

آن‌ها مدعی بودند که از وضعیت سخت زندگی مادرشان باخبر بوده و به همین دلیل از قصاص او و خون پدرشان گذشت کرده‌اند. به دستور بازپرس جنایی، زن جوان به اداره آگاهی منتقل شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha