یک متخصص توصیه می کند که صحبت کردن با عزیزانتان در مورد رفتن به خانه سالمندان بسیار دشوار است، بنابراین خیلی به آنها فشار نیاورید و مطمئن شوید که با این ایده احساس امنیت و راحتی می کنند.

چگونه درباره انتقال به خانه سالمندان با عزیزانمان صحبت کنیم

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث دی دکتر آنجلا کاتیک ( متخصص سالمندان و دانشیار در مرکز روی ام و فیلیس گوگ هافینگتون در کالج پزشکی بیلور در هیوستون )گفت: «مکالمه را هر چه زودتر شروع کنید و روی آنچه مهم است تمرکز کنید.

کاتیک در یک انتشار خبری کالج گفت: "به این فکر کنید که زندگی در خانه سالممندان نه تنها می تواند آنها حمایت کند، بلکه واقعاً زندگی آن فرد را شادتر می کند."

با بالا رفتن سن ، مراقبت از خانه سخت تر می شود.

کاتیک گفت که فرزندان اغلب وقتی می بینند که والدینشان به مشکل خورده اند شروع به صحبت در مورد کمک به زندگی آنها می کنند. پس از مرگ شریک زندگی، ممکن است فرد احساس تنهایی کند و ارتباطات اجتماعی خود را از دست بدهد. این جایی است که انتقال به خانه سالمندان می تواند به نفع یک فرد مسن باشد، زیرا چنین امکاناتی اغلب فعالیت های اجتماعی مختلفی را برای ساکنان آنها فراهم می کند.

هنگام شروع گفتگو این موضوعات را در نظر بگیرید:

به چند مورد از امکاناتی که قبل از مکالمه در مورد آنها تحقیق کرده اید اشاره کنید. شخصاً به آن مکان مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین تحقیق کنید، در نظر گرفتن امکانات می تواند هر گونه احساس عصبی شدنشان را در مورد این روند کاهش دهد.

  • چند گزینه نزدیک به خانه عزیزتان یا امکانات نزدیک خانه یکی از اعضای خانواده ارائه دهید. این می تواند به آنها یادآوری کند که کاملاً تنها نخواهند بود و همچنان به خانواده خود دسترسی خواهند داشت.
  • مراقب احساسات آنها باشید، زیرا ممکن است از انجام چنین مکالمه ای احساس اضطراب یا ناراحتی کنند. این احساسات ممکن است آنها را وادار کند که در برابر رفتن کاملاً مقاومت کنند.
  • از آنها بپرسید که آیا کسی را می شناسند که قبلاً به یک مرکز سالمندان نقل مکان کرده است تا این ایده عادی شود.
  • اطمینان حاصل کنید که آنها احساس می کنند در این فرآیند مشارکت دارند تا احساس کنند کنترل روی اتفاقات را دارند.
  • آنها را تشویق کنید تا با شما برای گشت و گذار در چند مکان بیایند تا بتوانند تصور کنند که اقامتشان در آنجا چگونه خواهد بود.
  • کاتیک گفت: «جایی را هم که در آن احساس خوبی دارند پیدا کنید و تعدادی از وسایل آنها را بیاورید.
  • مهم است که چیزهایی را که برای آنها معنی دارد و تا آنجا که ممکن است احساس خانه بودن را ایجاد کند با خودشان ببرند.
  • این ممکن است شامل مواردی مانند یک صندلی مورد علاقه، وسایلی که برای سرگرمی مورد علاقه نیاز دارند. یا عکس های خانوادگی."

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث دی اگر عزیزتان به ایده انتقال به یک مرکز زندگی کمکی نه می‌گوید، این ایده را ادامه ندهید، مگر اینکه واقعاً نگران امنیت او باشید. بستری شدن در بیمارستان به دلیل تصادف یا سایر مسائل بهداشتی نیز می تواند دلیل خوبی برای مطرح کردن دوباره ایده زندگی در خانه سالمندان باشد.

کاتیک گفت: اگر در ابتدا مخالفت کردند، می‌توانید بعداً به گفتگو بازگردید، زیرا تردید اولیه آنها می‌تواند به دلیل عوامل دیگری باشد که تغییر می‌کنند. وقتی دوباره موضوع را مطرح می کنید، از آنها بپرسید که آیا میخواهند در این ایده تجدید نظر کنند. از افکار آنها در مورد این موضوع استقبال کنید و راه هایی را ارائه دهید که می توانید این روند را برای آنها راحت تر کنید.

علاوه بر این، در مورد کارکنان و تعداد دفعات رفت و آمد افراد به داخل و خارج اطلاعات کسب کنید. در نکته دیگر، برخی از امکانات ممکن است با گروه‌های اجتماعی مختلف مانند جانبازان یا افراد جالب دیگری که عزیز شما می‌تواند با آنها معاشرت کند، ارتباط داشته باشد.

کاتیک می‌گوید: « اینجا خانه آنها خواهد بود، نه هتلی که چند شب در آن اقامت داشته باشد.بنابراین به دنبال احساس خانه و هماهنگی با سایر ساکنان و کارکنانی باشید که احساس خانواده بودن را القا کنند."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha