یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بارش باران در نقاط مختلف کشور/وزش باد شدید در نوار شرقی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان، ارتفاعات شرق استان‌ تهران و سمنان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه از بعدازظهر و اوایل شب در شمال هرمزگان و جنوب کرمان گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید را انتظار داریم، ادامه داد: در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد وخاک رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار را شاهد هستیم، افزود: در نوار شمالی کشور افزایش نسبی و در نوارشرقی کشور کاهش وزش باد را تجربه می‌کنیم.

گودرزی با بیان اینکه فردا شب برای ارتفاعات واقع در شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس افزایش نسبی ابر و رگبار موقتی پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جوی آرام و پایدار در کل کشور حاکم می شود و از روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک به سواحل دریای خزر، شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران با بارش باران و کاهش نسبی دما در این مناطق مواجه هستیم.

وی در رابطه با آخرین شرایط آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: امروز در برخی ساعات در ارتفاعات شرق استان تهران بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و از بعداز ظهر امروز در بخش‌های جنوبی و غربی تهران شاهد باد و گردوخاک هستیم و بیشینه دمای پایتخت به ۲۸ درجه می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha