معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: جرائم  اضافه دریافت ویزیت سنگین شده است.

جرائم  اضافه دریافت ویزیت سنگین شده است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر علی بختیاری اظهار کرد: با تاخیری که در اعلام تعرفه‌ها رخ می‌دهد شاهد بروز مشکلاتی خواهیم بود، البته تعرفه‌های پزشکی در خرداد ماه امسال مشخص شدند.

وی با بیان اینکه با مصوبه هیات دولت میزان تعرفه‌های پزشکی در شورای عالی بیمه تعیین می‌شود، افزود: همه خدمات در بخش خصوصی و دولتی تعرفه دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: در بین همه خدمات، تعرفه دندانپزشکی بالاست و در بخش خصوصی این رقم بالاست و توان مردم در حد پرداخت به بخش خصوصی نیست و چنانچه مورد تخلفی محرز شود با خاطیان برخورد خواهد شد.

بختیاری گفت: افرادی که مدعی هستند مراکز درمانی و پزشکان قیمت اضافه بر میزان تعرفه گرفتند باید این ادعا براساس مستندات باشد تا از طریق دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: هر کسی شاکی است به کمیسیون‌های دانشگاه، تعزیرات و یا سازمان نظام پزشکی مراجعه کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: چنانچه موارد خاصی باشد و حتی مبلغ کارتخوانی که اضافه از افراد گرفته شده ملاک است و به سازمان تعزیرات ارجاع داده تا مورد بررسی قرار گیرند.

بختیاری با بیان اینکه جرائم اضافه دریافت ویزیت سنگین شده است، گفت: به شرطی که جرم اثبات شود بین ۱۰ تا ۵۰ برابر مبلغ اضافه دریافت به عنوان جریمه برای فرد خاطی در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: قیمت تعرفه‌ها به همه مراکز درمانی استان ابلاغ و میزان آنها مشخص شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha