سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 345866

زن میلیاردر که متهم است دو دخترش را برای اجبار به دستفروشی مورد شکنجه قرار می‌داده، بازداشت شد.

شکنجه‌گر میلیاردر بازداشت شد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، چندی قبل مردی همراه دو دختر ۱۱ و ۲۲ ساله‌اش به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران رفت و از همسر سابقش به اتهام شکنجه و آزار و اذیت دو دخترش شکایت کرد.
وی گفت: «چند سال قبل به دلایلی از همسرم جدا شدم و پس از آن دو دخترم همراه مادرشان زندگی می‌کردند. من خیال می‌کردم آن‌ها زندگی خوبی دارند، چون به همسرم ارثیه میلیاردی رسیده بود، اما چند روز قبل آن‌ها به خانه‌ام آمدند و گفتند از خانه مادرشان فرار کرده‌اند. دو دخترم به من گفتند یک سال است مادرشان آن‌ها را شکنجه می‌دهد تا اینکه تصمیم می‌گیرند از خانه او فرار کنند و به خانه من پناه بیاورند. آثار شکنجه و کبودی‌های بدن آن‌ها نشان می‌دهد که مادرشان بی‌رحمانه آن‌ها را شکنجه می‌داده است. من الان از همسر سابقم به اتهام شکنجه دو دخترم شکایت دارم.»


ارثیه میلیاردی و دستفروشی


دختر بزرگ شاکی هم گفت: «از یک سال قبل اخلاق مادرمان تغییر کرد، به‌طوری‌که به هر بهانه‌ای با من و خواهرم درگیر می‌شد و ما را کتک می‌زد. او ما را به شدت کتک می‌زد و ما هم توان مقابله با او را نداشتیم. مدتی قبل ارثیه ۶ میلیاردی از طرف پدربزرگم به او رسید و ما فکر کردیم حالش بهتر می‌شود و زندگی خوب و راحتی را تجربه می‌کنیم، اما مادرمان توهم می‌زد و می‌گفت پدرمان ما را با مال حرام بزرگ کرده و می‌گفت من و خواهرم باید سختی بکشیم تا مال حرام از بدن ما بیرون برود. او ما را مجبور می‌کرد در مترو دستفروشی کنیم و خوراکی بفروشیم تا به گفته خودش اموال پدرمان حلال شود.» وی ادامه داد: «مادرم مدعی بود من بیماری کبد دارم و باید رژیم بگیرم. او مرا برای معاینه پیش پزشک نمی‌برد و به همین بهانه گاهی تا سه روز به من غذا نمی‌داد. شکنجه‌ها و آزار و اذیت او تمامی نداشت تا جایی که من و خواهرم تصمیم گرفتیم از خانه‌اش فرار کنیم و به خانه پدرمان پناه ببریم.»
دختر ۱۱ ساله هم گفت: «مادرم همیشه مرا کتک می‌زد و شکنجه می‌کرد. گاهی اوقات چند ساعتی دست و پای مرا به تخت می‌بست و در خانه حبس می‌کرد. اگر اعتراض می‌کردم دوباره کتک می‌خوردم. من از زندگی با او خسته شدم و همراه خواهرم فرار کردم و به خانه پدرمان رفتیم.»


بازداشت زن سنگدل


با طرح این شکایت، مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌ها و گفته‌های دایی دو دختر نشان داد که زن جوان دو دخترش را مدتی است که شکنجه می‌داده است. بدین ترتیب زن جوان بازداشت و برای تحقیق به دادسرای امور جنایی منتقل شد.
وی با انکار جرم خود در ادعایی گفت: «من دو دخترم را شکنجه نداده‌ام و آن‌ها دروغ می‌گویند. همیشه سعی کردم آن‌ها را درست تربیت کنم، به همین خاطر کمی به آن‌ها سخت می‌گرفتم، اما آن‌ها با پدرشان برای من پاپوش درست کرده‌اند. آثار کبودی، شکنجه و سوختگی روی بدن آن‌ها را هم پدرشان انجام داده است، چون می‌خواهد از من انتقام بگیرد.» وی در ادامه گفت: «پدرم ارثیه بیشتری نسبت به برادرم به من داد، به همین خاطر برادرم از من کینه دارد و به دروغ شهادت داده است که من دو دخترم را شکنجه کرده‌ام.»
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این شکایت، زن جوان برای بررسی صحت سلامتی روحی و روانی‌اش در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha