در عصر فناوری، همه بخش‌ها با پیشرفت هر روزه با فناوری جدید، میخواهند حضور خود را تثبیت کنند. تمام بخش‌های جهان برای جلب رضایت مشتریان و ارتقای کسب‌وکار خود، باید با فناوری تکامل یابند.در این مقاله سعی شده تا شما را با خدماتی که یک بانک و سیستم های مراقبتی بهداشتی ارائه میدهند آشنا کنیم..

خدمات حاصل از پیوند صنعت بانکداری و مراقبت های بهداشتی به مردم

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پلنت کراست بانکداری، مالی و مراقبت های بهداشتی؛ هر یک از این صنایع دارای اطلاعات ظریفی از مشتری ها هستند که باید آنها را مدیریت کرد. اینها شامل وظایف و عملیات حیاتی هستند که برای رشد کسب و کارهای دیگر هم حیاتی هستند. سوال این است که چگونه با آن برخورد میشود؟ سرمایه گذاری روی توسعه برنامه‌های اوپن سورس یا منبع باز پاسخ این سوال است.

آیا کسب و کار شما با نوآوری های امروزی گامی رو به جلو برداشته است یا تجربه شما با چارچوب کاری یکنواخت قبل سرو کار دارد؟ شاید شرکت شما به کمک CRM با کد باز برای توسعه کسب و کار خود نیاز داشته باشد. در این مقاله به سادگی به پاسخی ایده آل میرسید!

صنعت مراقبت های بهداشتی باید بتواند به بیماران خود فناوری پیشرفته ای را ارائه دهد که سازمان را در مسیر منفعت توانمندسازی بیمار سوق می دهد. شرکتهای ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی بر اساس نحوه مدیریت ارتباط سازمان با بیمار کار می کنند. نرم افزار CRM با بهبود ارتباط با بیماران به سیستم مراقبت های بهداشتی کمک می کند. این به سازمان کمک می کند تا در یک محیط مقایسه ای فوق العاده باشد.

نرم افزار CRM مرکز داده هایی است که استیم های مختلف را مدیریت می کند که شامل گزارش های تحلیلی، ارتباطات بیمار و اطلاعات بیمار است. این پلتفرم ارتباطات و داده های بیماران، بیمارستان ها، داروخانه ها و پزشکان را مدیریت می کند. نرم افزار CRM در مراقبت های پزشکی در مورد استفاده از نوآوری برای ارائه برخی مدیریت های تشویقی به بیماران است.این نرم افزار اگر بتواند به حساب بانکی افراد متصل شود شاید بتوان خدمات جدیدتری را با توجه به شرایط مالی و بهداشتی هر فرد ارائه کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جاستکر یواس آ برای شروع، هر دو صنعت بانکداری و مراقبت های بهداشتی، سود را به مردم ترجیح می دهند. و هر دو به تجارت های بزرگ تبدیل شده اند.

مانند ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی - به عنوان مثال، بیمارستان ها، خانه های سالمندان، آژانس های آسایشگاه - بانک ها به طور فزاینده ای بزرگ شده اند، شرکت های کوچکتر را خریداری کرده و سهم بازار خود را افزایش می دهند. این امر رقابت را کاهش می دهد و به بانک ها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی توانایی بیشتری برای افزایش هزینه ها می دهد. بانک‌ها دیگر صرفاً به درآمدهای بهره از وجوه سپرده‌گذاری شده متکی نیستند، بلکه می‌توانند با درج کارمزد در انبوهی از پیشنهادات، درآمد اضافی ایجاد کنند.

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی هم همچنان به افزایش نرخ ها ادامه می دهند. علاوه بر این، بسیاری از هزینه های آنها شفاف نیست. مردم به طور کلی هیچ راهی برای اطلاع از هزینه های آنها قبل از دریافت خدمات ندارند.

آمریکایی های کم درآمد و متوسط به طور فزاینده ای تحت فشار هزینه های بانکی و مراقبت های بهداشتی قرار دارند و آنها از تمام هزینه های پنهان و چاپ ظریفی که درک آن هم در بانک های بزرگ و هم هنگام دریافت خدمات بهداشتی تقریبا غیرممکن است، ناامید شده اند. در نتیجه، اکنون تعداد بیشتری از آمریکایی ها از بانک ها و خدمات پزشکی استاندارد اجتناب می کنند.

بسیاری از آمریکایی ها به دلیل نحوه عملکرد بانک ها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی هزینه گزافی را می پردازند. بسیاری از آمریکایی‌ها برای نیازهای مالی خود اکنون از صندوق‌های چک، وام‌دهنده‌های روز پرداخت و سایر خدمات استفاده می‌کنند که اغلب هزینه‌های گزافی را دریافت می‌کنند. برای نیازهای مراقبت‌های بهداشتی خود هم، آنها اغلب از کلینیک‌ها و مراکز مراقبت فوری استفاده می‌کنند، به‌ویژه جایی که می‌توانند از قبل هزینه‌هایشان را بگویند، یا به سادگی از مراقبت‌های مورد نیاز چشم‌پوشی می‌کنند.

از نظر گاربر، "ما به بیمارستان ها و دولت نیاز داریم تا سرمایه گذاری در خدمات اجتماعی، شفافیت قیمت و دسترسی را افزایش دهند." در حال حاضر، اگر به دنبال مراقبت های کم هزینه هستید، از یک کلینیک بهداشتی رایگان استفاده کنید که مراقبت های اولیه و فوری از جمله قرار ملاقات های یک روزه را ارائه می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha