استفاده از خمیر دندان‌های سفیدکننده می‌تواند شما را از دو بار مسواک زدن در روز خلاص کند و اگر خمیر دندانی استفاده کنید که علاوه بر سفیدکننده بودن روزانه نیز باشد، کار شما از همه جهت راحت‌تر می‌شود و می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. بهترین خمیر دندان‌های سفیدکننده علاوه بر اینکه از پلاک و جرم‌گرفتگی دندان جلوگیری می‌کند و همچنین با پوسیدگی دندان مبارزه می‌کند، با دارا بودن مواد سفیدکننده مانند پراکسید هیدروژن، می‌توانید لکه‌های روی دندان مانند لکه‌ی نوشیدن قهوه، چای یا حتی سیگار را از بین ببرد.

برای سفید کردن دندان‌ها چه خمیر دندانی بخریم؟

بیشتر خمیر دندان‌ها، چه آنها که دندان‌ها را سفید می‌کنند و چه خمیر دندان‌های دیگر، به نوعی روی دندان‌ها حالت ساییدگی ایجاد می‌کنند تا در واقع بتوانند لکه‌های روی دندان را از بین ببرند. اما برخی خمیر دندان‌های سفیدکننده، اثر مخرب کمتری روی دندان باقی می‌گذارند و این می‌تواند در طولانی مدت به شما در مراقبت از دندان‌ها کمک کند.

نکات مهم در خرید خمیر دندان سفیدکننده

هنگام خرید خمیر دندان سفیدکننده، مهم است که به مواد تشکیل دهنده موجود در محصول نگاه کنید. فلوراید سدیم یک ماده اصلی در هر خمیر دندانی است، زیرا به جلوگیری از پوسیدگی و تقویت دندان کمک می‌کند. مواد سفید کننده‌ی خمیر دندان‌ها شامل پراکسید هیدروژن و کاربامید پراکسید و همچنین مواد سفید کننده ساینده‌تر مانند سیلیس می‌شود که کاربرد آنها در خمیر دندان از بین بردن لکه‌های روی دندان است. در حالی که شما نمی‌توانید نمره (RDA) را برای خمیر دندان خود روی برچسب پیدا کنید، اما خوب است بدانید که این عدد نشان دهنده میزان فرسایش احتمالی خمیر دندان بر روی دندان‌های شما است. از آنجایی که خمیر دندان‌های سفیدکننده معمولا بیشتر از تمیز کردن دندان‌ها از لکه عمل می‌کنند، به همین خاطر این انتظار می‌رود که نسبت به خمیر دندان‌های دیگر مانند خمیر دندان روزانه، اثر سایندگی بیشتری داشته باشد.

در صورت رعایت دستورالعمل‌های روی خمیر دندان و همچنین انتخاب بهترین خمیر دندان، این کالا می‌تواند روی دندان‌های شما اثر مثبت بگذارد. اما انتظار نداشته باشید که خمیر دندان سفیدکننده معجزه کند. سفید کردن دندان‌ها به اندازه‌ای که مانند مروارید برق بزند، تنها در کلینیک‌های دندان‌پزشکی و زیر نظر دندان‌پزشک متخصص صورت می‌پذیرد. محصولی که در ادامه معرفی می‌کنیم، با توجه به دلایل مختلف انتخاب شده و علاوه بر قیمت و کارایی، بسته‌بندی و روزانه بودن نیز در انتخاب آن تاثیر داشته است.

بهترین خمیر دندان سفیدکننده بازار

برای سفید کردن دندان‌ها چه خمیر دندانی بخریم؟

برند میسویک از برندهای ایرانی با کیفیت و پرطرفدار است که بالاترین کیفیت را در تولید محصولات مراقبت از دندان خود دارد و خمیردندان‌های این برند، برای تمام نیازها و انواع دندان‌ها مناسب است. یکی از معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین خمیر دندان‌های این برند که کارایی بالایی نیز روی دندان‌ها دارد، خمیر دندان سفیدکننده میسویک است.

برند میسویک هدف خود را روی این گذاشت که ابتدا مصرف‌کنندگان از دندان‌های خود به‌خوبی مراقبت کنند و هم اینکه بتوانند لبخندی زیبا داشته باشند و از دندان‌های سفید خود لذت ببرند. تمام خمیر دندان‌های برند میسویک، خاصیت پاک کنندگی بسیار بالایی دارند و این کار را بدون اینکه به مینای دندان آسیب بزنند انجام می‌دهند. در واقع هنگام خرید خمیر دندان شما باید به دنبال محصولی بگردید که از دهان و دندان شما محافظت کند و در عین حال نیز، لبخندی زیبا را به شما هدیه دهد.

خمیر دندان‌های سفیدکننده میسویک خاصیت سفیدکنندگی بسیار بالایی دارند و این کار را در کمتر از ۵ دقیقه و بدون هیچ آسیبی انجام می‌دهند. به این ترتیب، این خمیر دندان به خمیر دندان محبوب بسیاری تبدیل شده و با کمک آن توانستند که دندان‌های خود را از هر گونه لکه پاک کنند.

این در حالی است که علاوه بر پاک کردن لکه‌های ناشی از نوشیدن قهوه و نوشابه و یا هر خوراکی دیگری، خمیر دندان میسویک خاصیت ضد حساسیت نیز دارند و بدون صدمه زدن به دندان‌ها، انواع آلودگی و میکروب را از سطح آن پاک می‌کنند. این خمیر دندان برای استفاده روزانه مناسب است و به‌گونه‌ای طراحی شده که حتی تا دو بار در روز نیز از آن استفاده می‌توان استفاده کرد و مطمئن باشید که آسیبی به مینای دندان خود نمی‌زنید.

یک نکته جالب در مورد خمیر دندان‌های میسویک این است، که در بسته‌بندی پمپی نیز ارائه می‌شود و این می‌تواند هم برای شما مقرون‌به‌صرفه تمام شود و هم استفاده از آن را راحت‌تر کند. خمیر دندان پمپی میسویک، به عنوان اولین خمیر دندان پمپی در ایران شناخته می‌شود و این موضوع نشانه‌ای از نوآوری در خلق محصول در برند میسویک است.

برای سفید کردن دندان‌ها چه خمیر دندانی بخریم؟

چطور از خمیر دندان سفیدکننده میسویک استفاده کنیم؟

استفاده از این محصول بسیار ساده است؛ خمیر دندان را روی مسواک مناسب بزنید و آن را برای ۲ دقیقه روی دندان‌ها برس بزنید و سپس دهان خود را بشویید. استفاده از این خمیردندان‌ها ۲ بار در روز بدون مانع است. با اینکه گفته می‌شود این خمیر دندان برای کودکان نیز مناسب است، اما توصیه می‌کنیم برای استفاده کودکان پایین‌تر از ۶ سال با دندان‌پزشک مشورت کنید.

منبع: وبلاگ لوکس ایرانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha