استارت‌آپ‌هایی که بیش از ۱ میلیارد دلار ارزش دارند، تک شاخ نامیده می‌شوند، زیرا بسیار کمیاب هستند. این شرکت‌ها اغلب موفقیت‌های سرسام‌آوری دارند که آنها را در دسته‌ای تقریباً افسانه‌ای قرار می‌دهند، زیرا بسیار نادر هستند.

10 استارت آپی که در حوزه سلامت 2022 یونیکورن شدند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث کر اوت لوک استارت‌آپ‌های فناوری سلامت به طور مداوم در تلاش هستند تا پیشرفت‌های به‌وجود آمده را بپذیرند تا در صحنه تجارت بمانند، زیرا استفاده بهینه از شرایط فضای دیجیتال دامنه گسترده‌ای از مزیت‌ها را به همراه دارد، مانند اثربخشی بهتر، افزایش تعهد مشتری، و بهبود تطبیق‌پذیری طولانی‌مدت برای تغییرات مورد انتظار در شرایط کسب‌وکار.

استارت آپ یونیکورن چیست؟


در صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر، اصطلاح یونیکورن به هر کسب و کار خصوصی گفته میشود که ارزش آن به 1 میلیارد دلار برسد. این اصطلاح اولین بار توسط آیلین لی، بنیانگذار Cowboy ventures ابداع شد، زمانی که او به 39 استارتاپی که ارزشی بیش از یک میلیارد دلار داشتند به عنوان تک شاخ اشاره کرد.


کسب‌وکارهای جدید به معنای ایجاد تغییر در مراقبت‌های پزشکی با استفاده از نوآوری‌های فعلی هستند و توجه حامیان مالی نیز بر روی خدمات پزشکی مبتنی بر فناوری به همین دلیل زیاد است . در بحبوحه مشکلات سال 2020، کووید-19 مطلقاً یک اختلال وحشتناک در صنعت خدمات پزشکی ایجاد کرده است و سازمان های مراقبت پزشکی متعددی را مجبور به اجرای پیشرفت های حاصله برای تضمین هماهنگی تجاری کرده است. پیش‌بینی می‌شود که مجموعه کاملی از کسب‌وکارهای خلاقانه جدید در زمینه فناوری سلامت با مهارت‌های پیشرفته تبدیل به سازمان یونیکورن‌های آینده شوند.

این مقاله 10 تک شاخ فناوری سلامت برتر را بررسی می‌کند و تجربیات مربوط به حدس و گمان‌های ونچر کپتال ها، مرحله کسب‌وکارهای جدید، اقدام محلی سرمایه‌گذاری فناوری بهداشت، سازمانی که الگوها را مستند می‌کند و فعالیت‌های صدور مجوز را پوشش می‌دهد.

پیش‌بینی می‌شود که یک چشم‌انداز کامل در مورد شرکت‌های فناوری سلامت با مهارت‌های پیشرفته در سراسر مناطق، تک‌شاخ‌های آینده باشند.از حدود 27 آوریل 2022، 92 تک شاخ فناوری سلامت در سرتاسر سیاره وجود دارد که در حال حاضر مجموعاً 224 میلیارد دلار برآورد می شوند.

Reify Health


Reify Health برنامه نویسی مبتنی بر ابر را ارائه می دهد که بهبود درمان های جدید و نجات دهنده را سرعت می بخشد. Reify Health در حال آماده شدن برای مقدمات بالینی سریعتر است. این سازمان از طریق مواد تجاری خود، تیم مطالعه و دسترسی مراقبت، برنامه‌ریزی پیشرفته مقدماتی و یک چارچوب اولیه بالینی پیشگامانه را ارائه می‌دهد که تحقیقات را به‌سرعت به تامین‌کنندگان، شبکه‌ها و بیماران بیشتر خدمات پزشکی در هر مکانی که هستند منتقل می‌کند.

Ōura Health


Ōura Health Ltd. یک شرکت فنلاندی در زمینه فناوری سلامت است که حلقه زیرکانه ای برای دنبال کردن استراحت و کار واقعی است . این سازمان در سال 2013 تأسیس شد. هارپریت سینگ رای از سال 2018 تا 2021 مدیرعامل بود. در سال 2020، شرکت Oura Health Ltd. جایزه "بهترین شرکت سلامت مصرف کننده" را از جوایز بهداشت دیجیتال UCSF و مجله TIME "100 بهترین اختراع سال 2020" به ویژه مرتبط با کووید را دریافت کرد.

Clarify Health

Clarify Health یک پلت‌فرم پرداخت‌های مبتنی بر ارزش و تجزیه و تحلیل سازمانی است که اطلاعات سرتاسری را در هر سفر بیمار ارائه می‌کند و به پرداخت‌کنندگان، ارائه‌دهندگان و شرکت‌های علوم زیستی قدرت می‌دهد تا تصمیمات مراقبتی بهتری بگیرند. یک سازمان مرحله آزمون و اقساط مبتنی بر ارزش است که گزارش شروع تا پایان را در هر گشت و گذار آرام ارائه می دهد، پرداخت کنندگان، تامین کنندگان و سازمان های علوم زیستی را درگیر می کند تا در انتخاب های مورد توجه بهتر تصمیم گیری کنند.

IntelyCare


ItelyCare روشی برتر برای ارتباط با متخصصان پرستاری واجد شرایط با شیفت کاری در دفاتر بررسی شده، یک سری مراحل ساده برای استفاده کاربر ارائه می دهد.

NexHealth


بیماران، متخصصان و مهندسان برای سرعت بخشیدن به پیشرفت مراقبت های پزشکی. مشتریان ما از محل کار متخصصان مستقل مانند Grand Street Dental گرفته تا سازمان‌های فناوری عمومی مانند SmileDirectClub هستند. ما به متخصصان در نوسازی سازمان‌هایشان کمک می‌کنیم، به طراحان کمک می‌کنیم تا سریع‌تر توسعه پیدا کنند، و به بیماران در دریافت بینش مراقبت‌های پزشکی پیشرفته کمک می‌کنیم.

Boston Gene Corporation

Boston Gene Corporation در حال پیشروی در استفاده از برنامه ریزی زیست پزشکی برای معاینه بیماران پیشرفته و دینامیک درمان سفارشی در نبرد با این بیماری است. آرایش بی نظیر Boston Gene یک معاینه مدرن را انجام می دهد تا به پزشکان در ارزیابی انتخاب های درمانی عملی برای ویژگی های ارثی منحصر به فرد، رشد و محیط سرطان، ویژگی های بالینی و مشخصات بیماری هر بیمار کمک کند.

Somatus

با طرح‌های سلامتی رانندگی، چارچوب‌های سلامتی، نفرولوژی و گردهمایی‌های ضروری برای ارائه مراقبت‌های یکپارچه به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یا در خطر ایجاد بیماری کلیوی شریک است. Somatus به عنوان رئیس بازار در مراقبت های کلیوی مبتنی بر احترام، مدیریت های بالینی و نوآوری رو به رشد را به کار گرفت و روند بیماری را به تاخیر انداخت یا از آن جلوگیری کرد، استفاده از کلینیک اورژانسی را کاهش داد، کار بر روی کیفیت و هماهنگی مراقبت، و افزایش استفاده از روش های دیالیز خانگی و سرعت پیوند کلیه را افزایش داد.

Omada Health

Omada Health اولین تامین کننده مراقبت های هماهنگ شده مجازی است. ما جدیدترین کنوانسیون‌های بالینی را با علم پیشرفته ادغام می‌کنیم تا آن را برای افرادی که شرایط ثابتی دارند انجام دهند تا ارتقاءهای طولانی مدت را در رفاه خود انجام دهند.
Omada با همکاری با بیش از 1600 مخاطب مخاطره‌آمیز - از جمله Fortune 500 و روسای کوچک و متوسط، برنامه‌های رفاهی و چارچوب‌های رفاهی - میانجی‌های سفارشی‌سازی شده برای جلوگیری از دیابت ، فشار خون بالا، مشکلات عضلانی بیرونی و رفاه اجتماعی را ارائه می‌دهد.


Salio gen Therapeutics


Salio Gen دسته‌بندی دیگری از داروهایی را ارائه می‌کند که ما آن را کدگذاری ژن می‌نامیم، که با افزودن یک کد ژنومیک جدید برای روشن، خاموش کردن یا تغییر عناصر کیفیت‌های جدید یا موجود کار می‌کند. ما در حال پیشرفت در درمان‌های احتمالاً شفابخش هستیم، با توجه به ایجاد داروهایی محکم، ایمن و باز برای بیماران دیگر مبتلا به اختلالات اکتسابی.

HaloDoc

هالودوک یک پلتفرم فناوری سلامت امن با ماموریت ساده‌سازی دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی از طریق اتصال میلیون‌ها بیمار با پزشکان دارای مجوز، بیمه، آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها در یک برنامه تلفن همراه ساده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha