رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد که با توجه به آغاز فصل سرما آماده اسکان موقت همراهان بیمار از یک تا پنج شب در همراه سراهای زیر مجموعه خود هستیم.

افزایش اسکان موقت همراهان بیمار تا ۲۵۰۰ نفر/افتتاح ۲ همراه سرا در پایتخت تا ۱۰ روز آینده

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه،خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر در این باره افزود: با توجه به برودت هوا، از خانواده بیمارانی که اطراف معابر و خیابان‌های منتهی به برخی بیمارستان‌ها در انتظار بهبود وضع بیمار خود هستند تقاضا داریم برای اسکان موقت و شرایط مطلوب به بخش مددکاری بیمارستان مراجعه کنند تا پس از صدور معرفی نامه از سوی واحد مددکاری بیمارستان درهمراه سراهای سازمان رفاه و خدمات اجتماعی اسکان یابند.


رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت 2 هزار و 500 نفری این سازمان گفت: بطور مستقیم در 5 همراه سرایی که در مجاورت بیمارستان‌های قلب شهید رجایی، مفید، امام خمینی (ره)، بهارلو و امام حسین( ع) وجود دارد 500 نفر اسکان پیدا می‌کنند و در هتل‌ها و مراکز طرف قرارداد ما هم تا 2 هزار نفر امکان اسکان موقت داریم.


وی با اشاره به افتتاح دو همراه سرا تا ۱۰ روز آینده گفت: خدمات حمایتی و اجتماعی ارایه شده رایگان خواهد بود و افراد دارای شرایط می‌توانند از یک تا پنج شب در این همراه سراها اسکان موقت داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha