یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بارش پراکنده در بیش از ۱۰ استان کشور/ادامه آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، نوار شمالی سمنان، شمال خراسان رضوی، استان های ساحلی دریای خزر و شرق تهران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه یکشنبه در مرکز، شرق و جنوب شرق وزش باد و در کرمان، یزد و خراسان رضوی بارش پراکنده را شاهد هستیم، ادامه داد: دوشنبه در جنوب شرق کشور وزش باد پدیده غالب است و در سایر نقاط کشور جوی آرام و پایدار مورد انتظار است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه سه شنبه با نفوذ جریان شمالی از سوی دریای خزر در مناطق شمالی، شمال غرب و ارتفاعات البرز بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد، افزود: همچنان تا اواسط هفته در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا ادامه دارد.

گودرزی با اشاره به اینکه طی ۲ روز آینده آب‌های خلیج‌فارس مواج است، در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: تهران امروز آسمانی نیمه ابری و هوای ناسالم دارد و امشب در ارتفاعات شرقی استان بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد. پایتخت فردا نیز با انباشت آلاینده‌های جوی مواجه است و امروز بیشینه هوای آن به ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha