لیزر موهای زائد بهترین روش برای رفع همیشگی موهای زائد است. روز به روز دستگاه های جدید و پیشرفته تری در این صنعت وارد می شوند. دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از انواع دستگاه های مختلف برای لیزر موهای زائد می باشد.

معرفی کامل دستگاه لیزر تیتانیوم آلما 2023

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم2023

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از ایده آل ترین و بهترین دستگاه های لیزر مو در ایران محسوب می شود. دلیل آن قطعا دانش به کار رفته در ساخت این دستگاه می باشد. دستگاه تیتانیوم مورد تایید کارشناسان و متخصصین پوست و مو برای رفع مو های زائد می باشد. قصد داریم تا در ادامه این مقاله با دستگاه لیزر تیتانیوم بیشتر آشنا خواهیم شد.

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم آلما یکی از دستگاه مدرن برای از بین بردن موهای زائد می باشد. در این دستگاه از سه طول موج اندیاک، دایود و الکس استفاده شده است. پس با این وجود عمق نفوذ دستگاه عالی بوده و بر روی ملانین پوست تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

از شاخصه اصلی دستگاه لیزر تیتانیوم استفاده از آن برای همه طیف های رنگ پوست می باشد. همچنین قابلیت تغییر طول موج در این دستگاه موجب شده است تا پوست در برابر گرمای ایجاد شده توسط دستگاه ایمن باشد ولی در مقابل از انرژی دستگاه کاسته نشود.

طول موج های دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر مو از جهت وجود سه طول موج در آن محسوب می شود. وجود سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ در دستگاه باعث می شود تا برای تیپ های پوستی و انواع ضخامت موهای زائد مناسب باشد.

معرفی کامل دستگاه لیزر تیتانیوم آلما 2023

طول موج دایود در دستگاه لیزر تیتانیوم برای موهای زائد معمولی مانند موهای زائد دست و پا و طول موج دستگاه لیزر الکس برای موهای زائد نازک و کرکی مانند موهای پشت لب به کار می رود. همچنین طول موج اندیاگ برای موهای ضخیم مانند موهای قسمت شکم و یا موهای مردانه به کار گرفته می شود. همچنین طول موج الکساندرایت با طول 750 نانومتر برای مو های رنگ روشن، طول موج دایود با 810 نانومتر برای پوست های تیره و طول موج اندیاگ با 1064 نانومتر برای عمیق ترین ریشه های موهای زائد به کار گرفته می شوند.

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

دستگاه لیزر تیتانیوم بهترین دستگاه لیزر به لحاظ کیفیت می باشد. زیرا قدرتمند ترین و در عین حال امن ترین دستگاه در حوزه از بین بردن موهای زائد شناخته شده است. عملکرد این دستگاه بدون درد می باشد و بر روی هر نوع پوستی حتی پوست های برنزه شده نیز نتیجه دهی خوبی خواهد داشت.

معرفی کامل دستگاه لیزر تیتانیوم آلما 2023

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم با استفاده از سه طول موج فوق الذکر می باشد که تمام انرژی این سه طول موج در یک نقطه جمع شده است. حتی موهای رنگ روشن و یا هر ضخامت مویی تحت تاثیر این دستگاه قرار می گیرد. به این صورت طول موج و انرژی تیتانیوم قابل تغییر خواهد بود.

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای ویژگی هایی است که منجر به محبوبیت بیشتر این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های دیگر شده است. قطعا استفاده از سه تکنولوژی بهترین مزیت این دستگاه می باشد. هر طیف پوستی با هر نوع مویی از این دستگاه برای رفع موهای زائد می توان استفاده کرد.

از مزایا و ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

درمان انواع تیپ های پوستی

پیش تر نیز گفته شد که در ساخت دستگاه لیزر تیتانیوم از تکنولوژی برتر استفاده شده است. استفاده از سه طول موج مختلف منجر شده است تا این دستگاه قابلیت بالایی در رفع انواع موهای زائد داشته باشد. همچنین وجود این تکنولوژی در این دستگاه باعث شده است تا دستگاه بر روی انواع طیف رنگ پوست تاثیر گذار باشد. 6 رنگ تیپ پوستی در استفاده از این دستگاه نتیجه مطلوبی برای رفع موهای زائد خواهند گرفت. بنابراین این دستگاه قابل استفاده بر روی تمامی طیف های مختلف رنگ پوست با ضخامت موهای مختلف است.

امنیت بالا دستگاه

دستگاه لیزر تیتانیوم در استفاده از لیزر مو های زائد در زمره دستگاه های امن و مطمئن محسوب می شود. این دستگاه کاملا بی خطر بوده و در استفاده از آن فرد دچار هیچ عارضه ای نخواهد شد. برخی از عوارض مانند قرمزی پوست امری طبیعی در درمان لیزر موهای زائد می باشد. این عارضه پس از چند دقیقه کاملا از بین خواهد رفت. البته اپراتور دستگاه نیز تاثیر مهمی در عدم بروز عوارض پس از استفاده را خواهد داشت.

استفاده بدون درد

استفاده از دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد به دلیل استفاده از انرژی گرمایی زیاد کمی دردناک خواهد بود. بدیهی است که در دستگاه های مدرن درد لیزر موهای زائد کمتر خواهد بود. دستگاه لیزر تیتانیوم از سیستم خنک کننده قوی برای کاهش درد استفاده شده است.

مجهز به سیستم خنک کننده

گفته شد سیستم خنک کننده بسیار قوی و پیشرفته دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از مزیت های این دستگاه می باشد. استفاده از این سیستم پیشرفته باعث شده است تا سطح پوست خنک شده و فرد درد زیادی را تجربه نکند. در عین حال گرمای دستگاه حفظ شده و به لایه های زیرین پوست نفوذ خواهد کرد.

سیستم خنک کننده دستگاه تیتانیوم مجهز و قوی تر از سایر دستگاه های موجود می باشد.

قابل استفاده برای تمامی نقاط بدن

یکی از مزیت های ویژه دستگاه لیزر تیتانیوم قابل استفاده بودن آن برای تمامی نقاط بدن می باشد. استفاده از آن برای موهای زائد صورت، دست و پا و همه نقاط بدن منجر شده است تا کارایی دستگاه عالی باشد. توان این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد تمامی نقاط بدن چه بدن زنان و چه مردان یکسان می باشد.

جمع بندی

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار ایران برای رفع موهای زائد می باشد. کلینیک هایی که از این دستگاه استفاده می کنند بهترین کلینیک های لیزر مو های زائد می باشند. زیرا نتیجه رفع موهای زائد برای همه افراد با هر طیف رنگ پوستی و هر ضخامت پوستی عالی خواهد بود. در نتیجه در استفاده از این دستگاه تردید نداشته باشید. زیرا بهتر از هر دستگاه های دیگر نتیجه دهی مطلوبی خواهد داشت.

تهران ، خیابان گاندی، خیابان پنجم، پلاک ۲۳، ساختمان طاهر تاج مادر

دفتر مرکزی : 02188200440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha