یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور/ مطلوب شدن هوای تهران از بعدازظهر امروز

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای نواحی جنوبی کشور بارش همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر امروز در نواحی شمال و شمال غرب کشور بارش برف و باران همراه با وزش باد را شاهد هستیم.

وی ضمن اشاره به تداوم بارش ها در در نواحی شمالی کشور و ارتفاعات البرز ادامه داد: روز دوشنبه در نواحی شمالی کشور و ارتفاعات البرز نیز بارش باران و برف را انتظار داریم.

این کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه و گسترش بارش‌ها به جنوب غربی کشور خبر داد و افزود:‌ بارش ها تا آخر هفته تداوم دارد.

گودرزی با بیان اینکه از امروز تا سه شنبه تنگه هرمز ،‌خلیج فارس و دریای خزر مواج و متلاطم است، اظهار کرد: فردا در دریای خزر و استان اردبیل با کاهش محسوس دما مواجه هستیم و از این رو کشاورزان باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز برای استان های هرمزگان و کرمان به علت شدت بارش‌ها هشدار نارنجی صادر شده است، در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: طی ۲ روز آینده برای پایتخت وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از روز سه شنبه شاهد آغاز بارش‌ها در تهران هستیم.

گودرزی با بیان اینکه تا بعد از ظهر امروز هوای تهران و کرج با انباشت آلاینده ها مواجه است، افزود:‌ با شروع وزش باد از بعد از ظهر امروز شرایط هوای این نواحی مطلوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha