خلیج‌فارس به مروارید و صید مروارید شناخته شده است. این بار، قرار است با عرب هلث از دریای بی‌کران دانش پزشکی، در دبی بهترین مرواریدها را صید کنید! همایش پزشکی عرب هلث جمع بهترین‌ها در حوزه سلامت، بهداشت و مراقبت است تا دانش پزشکی خود را به‌روز ‌کنید. فرقی ندارد  دکتر عمومی، متخصص، پرستار یا یک صنعت‌گر فعال در حیطه سلامت باشید؛ دانش پزشکی شما در چهل‌وهشتمین رویداد بزرگ پزشکی، به‌روز و همسو با روند جهانی خواهد شد.

دکترنکست فرصت حضور در عرب هلث را به شما هدیه می‌دهد

در عرب هلث چه خواهد گذشت؟

نمایشگاه و کنگره عرب هلث، بزرگ‌ترین رویداد از این نوع در خاورمیانه و حتی جهان است. این همایش پزشکی بستری بی‌رقیب و ارزشمند را در جهان فراهم می‌کند تا جامعه پزشکی و علمی از خاورمیانه و فراتر از آن با هم دیدار کنند. عرب هلث از سه بخش مهم و ارزشمند تشکیل ‌شده است:

1. نمایشگاهی با حضور صدها شرکت که آخرین نوآوری‌های خود در زمینه پزشکی و سلامت را به علاقه‌مندان ارائه می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود بیش از هزاران متخصص حوزه سلامت از ۱۶۳ کشور جهان از این نمایشگاه دیدن کنند.

خلیج‌فارس به مروارید و صید مروارید شناخته شده است. این بار، قرار است با عرب هلث از دریای بی‌کران دانش پزشکی، در دبی بهترین مرواریدها را صید کنید! همایش پزشکی عرب هلث جمع بهترین‌ها در حوزه سلامت، بهداشت و مراقبت است تا دانش پزشکی خود را به‌روز ‌کنید. فرقی ندارد دکتر عمومی، متخصص، پرستار یا یک صنعت‌گر فعال در حیطه سلامت باشید؛ دانش پزشکی شما در چهل‌وهشتمین رویداد بزرگ پزشکی، به‌روز و همسو با روند جهانی خواهد شد.

2. کنفرانس‌های زنده‌ای که با حضور در آن، یک پله فراتر از جایی که هستید، می‌روید و با آخرین و جدیدترین پیشرفت‌های پزشکی آشنا خواهید شد. این کنفرانس‌ها، فرصت بی‌نظیری برای آپدیت پزشکی هم به شمار می‌روند. کنگره سلامت عرب، میزبان 9 کنفرانس معتبر در زمینه تجهیزات و دانش پزشکی (CEM) به‌صورت زنده و حضوری از 30 ژانویه تا 2 فوریه 2023 خواهد بود. این کنفرانس‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

کنفرانس رادیولوژی

کنفرانس زنان و زایمان

کنفرانس ارتوپدی

کنفرانس پزشکی داخلی جدید

کنفرانس جراحی

کنفرانس فوریت‌های پزشکی

کنفرانس بیهوشی و مدیریت درد جدید

کنفرانس مدیریت کیفیت

3. برای اولین بار، برنامه پزشکان آینده در همایش پزشکی Arab Health اجرا می‌شود. در این برنامه، چکیده مقالات دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی مورد بررسی همتایان آن‌ها قرار می‌گیرد و در کنفرانس‌های مرتبط ارائه می‌شود.

دکترنکست فرصت حضور در عرب هلث را به شما هدیه می‌دهد

مزایای حضور در عرب هلث را بشناسید

عرب هلث، پیشروترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی در خاورمیانه است. در نمایشگاه این رویداد، طیف وسیعی از محصولات و خدمات بهداشتی توسط بیش از صدها غرفه‌دار از سراسر جهان به نمایش گذاشته می‌شود. علاوه بر این، شرکت‌کنندگانی که به دنبال کشف و تهیه محصولات جدید و ارتباط با تأمین‌کنندگان هستند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

در این همایش پزشکی، برای فعالان حیطه پزشکی، فرصتی برای ملاقات با خریداران بالقوه از سراسر جهان وجود دارد. شرکت‌کنندگانی که به دنبال کشف محصولات جدید هستند، با تأمین‌کنندگان ارتباط برقرار می‌کنند و می‌توانند صاحب بهترین فناوری و محصول باشند. علاوه بر این، مزایای حضور در این همایش را می‌توان به این عنوان‌ها خلاصه کرد:

فرصت عالی برای شبکه‌سازی

دنیای امروز، دنیای ارتباط است. شما در این رویداد بزرگ پزشکی، فرصت دیدار با بزرگ‌ترین شرکت‌ها و رهبران بازار سلامت را دارید. اگر مشتری یک تکنولوژی خاص در حوزه پزشکی باشید، بهترین‌ها را در این رویداد می‌یابید.

شناخت تکنولوژی روز دنیا در حوزه سلامت

پزشکی دانشی پویاست و ارتباط تنگاتنگی با حوزه صنعت و تکنولوژی دارد. در همایش پزشکی عرب هلث نمایندگانی از کشورهای زیادی حضور دارند که در صنعت پزشکی جزو پیشروترین‌ها هستند. این امر، فرصت استثنائی در اختیار شما قرار می‌دهد تا تکنولوژی روز دنیا را در این حیطه از نزدیک بشناسید.

فرصتی برای آشنایی با استارت‌آپ‌ها

صنعت پویای پزشکی و سلامت، هزاران استارت‌آپ موفق را در دل خود جای داده است. این همایش فرصتی برای آشنایی با این استارت‌آپ‌ها و ایده‌های جدید آن‌ها در زمینه سلامت و مراقبت‌های پزشکی است. این ایده‌ها را می‌توان در بستر ایرانی بومی‌سازی کرد تا دانش پزشکی در ایران، همپای دنیا به‌روز شود.

کنفرانس‌های زنده؛ فرصتی برای آپدیت پزشکی

دانش پزشکی در حال تکامل است و روزی نیست که خبرهای جدید از این حوزه، انسان را شگفت‌زده نکند. بخش مهمی از این همایش پزشکی، برگزاری کنفرانس‌های زنده برای تبادل تجربه و بررسی دستاوردهای جدید است. به‌روزرسانی دانش پزشکی، فرصت بزرگ و مهمی است که این همایش به شما هدیه خواهد داد.

دکترنکست فرصت حضور در عرب هلث را به شما هدیه می‌دهد

با دکترنکست بلیط حضور در عرب هلث در دستان شماست

دبی، یکی از گران‌ترین شهرهای جهان، میزبان این همایش پزشکی‌ست، شاید این عامل بازدارنده مانع سفر بسیاری از فعالان حوزه سلامت و پزشکی به این شهر شود. 3 نفر مهمان دکترنکست برای حضور در این رویداد بزرگ در جهان خواهند شد. اما چطور؟

وارد پنل خود در سایت دکترنکست شوید.

نوبت‌دهی و پرداخت کامل حق ویزیت خود را فعال کنید تا 200 امتیاز کسب کنید.

با دریافت نوبت و پرداخت آنلاین حق ویزیت، امتیاز بیشتری بگیرید و در قرعه‌کشی برای حضور در همایش پزشکی عرب هلث شانس بیشتری داشته باشید.

سه نفری که در قرعه‌کشی برنده می‌شوند، شانس حضور در این همایش را دارند. هزینه رفت و برگشت با پرواز بیزینس، امکان اقامت در هتلی 5 ستاره به مدت سه شب و هزینه کارت برای شرکت در همایش، به برندگان این قرعه‌کشی تعلق می‌گیرد. تا 30 دی فرصت فعال‌سازی پنل و افزایش امتیاز دارید. قرعه‌کشی هم روز شنبه یک بهمن ماه در پیج اینستاگرام دکترنکست برگزار می‌شود. این فرصت استثنایی در دستان شماست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha