طبق اعلام وزارت بهداشت، در طول شبانه‌روز گذشته، ۱۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده‌اند و خوشبختانه هیچ یک از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست ندادند.

تکرار دوباره روز "صفر" کرونایی در کشور/ شناسایی ۱۳۰ بیمار جدید

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا ، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۸ دی ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۹۹۸ نفر رسید.

همچنین در طول شبانه روز گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۷۲۸ نفر ماند.

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۳۳۶ هزار و ۸۸۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۲۰۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۴۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۷۸۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۱۰۰ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۲۹۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۱۷۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۴۷۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر هیچ یکی از شهرستان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار ندارد . ۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۹۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha