پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان‌رضوی یک محموله 332کیلویی انواع مواد مخدر کشف شد.

کشف 332 کیلوگرم انواع مواد مخدر

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ملی ،سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: طی اقدامات و اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان‌رضوی مبنی براینکه قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند محموله‌ای از موادمخدر را ‌به‌صورت مسلحانه از شهرستان سیریک به شهرستان میناب انتقال دهند که موضوع سریعا در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان میناب با سه اکیپ طی هماهنگی قضائی با تدابیر فرماندهی با همکاری پاسگاه سندرک و شهرستان سیریک اقدام به ماموریت نموده و با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروهای دخیل که یکدستگاه پژو پارس و یکدستگاه پژو 405بودند را شناسایی نمودند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از رصد وکنترل و تعقیب و مراقب دقیق توانستند خودروها را در روستای ساحلی کوهستک- سیریک متوقف و در همین راستا قاچاقچیان موادمخدر که مسلح بودند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند و با توجه به افزایش و حجم بالای آتش ماموران، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند و ضمن اینکه یک نفر از آنان مجروح شد و با رهاکردن خودروها ناچار اقدام به فرار نمودند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پس از انتقال خودروها به مقر پلیس و طی بازرسی از آنان توانستند 272کیلو 400گرم شیشه و 59کیلو 500گرم هروئین، یک قبضه سلاح جنگی و دو تیغه خشاب با تعداد زیادی فشنگ که در صندوق عقب بودند کشف کنند. سردار جعفری گفت: در این عملیات خودرو پژو 405 که اسکورت خودروهای حامل موادمخدر بود توقیف و دو نفر ازقاچاقچیان دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های پلیس مبارزه با حمل، نگهداری، قاچاق و فروش موادمخدر است، افزود: ما استوارتر از همیشه در برابر قاچاقچیان ایستاده‌ایم و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha