زگیل تناسلی از بیماری های شایعی است که به ایجاد زگیل در نواحی تناسلی زنان و مردان و مقعد اطلاق می شود. عامل این بیماری ویروس اچ پی وی پاپیلومای انسانی یا HPV است. از آنجایی که این ویروس از بدن خارج نمی شود، نحوه درمان آن اهمیت بسیاری دارد. زیرا امکان عود مجدد زگیل ها وجود دارد.

برداشت زگیل تناسلی با لیزر مزایا، معایب و عوارض

پیشنهاد پزشکان برای این افراد، برداشت زگیل تناسلی با لیزر است. برداشت خال گوشتی یکی از خدماتی است که در کلینیک‌های زیبایی، بیمارستان‌ها و حتی در مراکز غیرمجاز هم انجام می‌شود. با این حال توصیه‌ی اکید پزشکان این است که این عمل را تحت نظر پزشک متخصص و در مراکز مجاز درمانی انجام دهید.

در این مطلب مراحل لیزر زگیل تناسلی، نکات مراقبتی عمل، عوارض و مزایای آن را بررسی می‌کنیم. در آخر مرکزی معتبر و باسابقه را به شما معرفی می‌کنیم که این کار را توسط پزشک و با به‌ روزترین امکانات برای زیباجویان انجام می‌دهد.

برداشت زگیل تناسلی با لیزر مزایا، معایب و عوارض

برداشت زگیل تناسلی با لیزر چگونه است؟

بهترین درمان زگیل تناسلی با لیزر شامل تاباندن مستقیم پرتوهای فروسرخ بر روی زگیل ها می باشد، که برداشتن زگیل تناسلی و درمان آن به سرعت انجام می شود. لیزر بیشتر برای درمان زگیل های بزرگتر ناحیه تناسلی کاربرد دارد، اما به علت سهولت نسبت به سایر روش ها، بیشتر مورد استقبال بیماران قرار می گیرد.

لیزر 2CO یا همان کربن دی اکسید قادر است ضایعات بزرگ و قطور را نیز به سرعت از بین ببرد. تعداد جلساتی که بیمار برای درمان نیاز دارد، با اولین ویزیت در کلینیک اچ پی وی مشخص می شود.

چه زمانی پزشک درمان با لیزر را پیشنهاد میکند؟

جراحی زگیل تناسلی با لیزر ممکن است در موارد زیر انجام شود:

روش استفاده از هر گونه دارو شکست خورده است و زائده ها هیچ تغییری نکرده اند.

زگیل ها در قسمت های مختلف پخش شده اند.

این زائده ها در دوران بارداری ایجاد شده که باید درمان شوند. در نتیجه پزشک روش امن لیزر تراپی را پیشنهاد میکند.

برداشت زگیل تناسلی با لیزر مزایا، معایب و عوارض

امروزه راه درمان قطعی زگیل تناسلی مردان و زنان لیزر می باشد. جراحی با لیزر ممکن است در مطب یا کلینیک پزشک، بیمارستان یا مرکز جراحی سرپایی انجام شود. در این حین ممکن است از بی حسی موضعی یا عمومی استفاده شود. اینکه کدام یک را دریافت می کنید بستگی به تعداد زگیل های نیاز به درمان و اندازه ناحیه تحت درمان دارد.

مزایا درمان زگیل تناسلی با لیزر

استفاده از لیزر برای درمان زگیل های تناسلی روش بسیار مطمئن و کارآمدی است زیرا که لیزر به عمق بافت ها نفوذ کرده و آن را تحت تاثیر خویش قرار می دهد، در نتیجه تهاجم بیشتری را در برابر ویروس HPV ایجاد می کند. مزیت های لیزر زگیل عبارتند از:

• مناسب افرادی با سیستم ایمنی ضعیف است.

• لیزر تنها با یک جلسه درمان زگیل های ایجاد شده در نواحی تناسلی را از بین می برد.

• پاکسازی توسط لیزر CO2 در حدود 2 برابر موثرتر از درمان با کریوتراپی است.

• استفاده از لیزر درمان قطعی بوده زیرا میزان عود زگیل را به شدت کاهش می دهد.

• نیازی به بستری شدن در بیمارستان و تحمل عوارض داروی بیهوشی نیست.

• زخم درمان با لیزر نیازی به پانسمان های دردناک ندارد.

• این عمل به صورت سرپایی انجام شده و فرد می تواند می تواند بعد از آن به خانه و یا حتی محل کار خود بازگردد.

• درد و خونریزی پس از این عمل بسیار اندک است.

• احتمال انتقال عفونت پس از انجام این روش وجود ندارد.

• لیزر اثرات موضعی و قابل کنترل دارد.

• لیزر هیچ ضایعه و اسکاری را بر روی پوست به جای نمی گذارد.

• لیزر قابل استفاده در دوران بارداری است.

عوارض و معایب لیزر زگیل تناسلی چیست؟

عمل زگیل تناسلی با لیزر تنها روشی است که بیشترین میزان رضایت بیماران را داشته و در 90% افراد بدون هیچگونه ایجاد عارضه می باشد. اما در اندک افراد، ایجاد برخی از عوارض کوتاه مدت بعد از انجام لیزر امری طبیعی تلقی می شود و بخشی از فرآیند درمان است. برخی از عوارض انجام لیزر عبارتند از :

• احساس سوزش

• اثر جای زخم

• درد

• ترشح از واژن یا آلت تناسلی

• بافتی که به هم می چسبد

• ریزش بافت مرده

برای جلوگیری از پیش آمدن عوارض پس از لیزر زگیل تناسلی پزشک معمولا پماد تجویز می کند. که طبق دستور متخصص باید مصرف شود.

آیا لیزر زگیل موجب پخش شدن زگیل می شود ؟

برداشت زگیل تناسلی با لیزر مزایا، معایب و عوارض

خیر، تصور برخی افراد از لیزر این است که انجام آن می تواند موجب پخش شدن ویروس به نواحی اطراف شده و موجب عود مجدد بیماری گردد. که این تصور کاملاً اشتباه است.

امروزه دستگاه های لیزر مجهز به دستگاه های مکشی وکیوم است که دود حاصل از تابش لیزر بر روی زگیل را به سرعت به خود جذب کرده و به بیرون از محیط میفرستد، در نتیجه ویروس بیماری به دیگر نواحی منتقل نمی شود.

هزینه لیزر زگیل تناسلی

میزان هزینه ای که برای انجام لیزر می پردازید به عوامل مختلفی از جمله حجم، تعداد و میزان گستردگی زگیل های تناسلی بستگی دارد. البته لازم است بدانید که هزینه درمان با لیزر به مراتب از جراحی و روش های دیگر به صرفه تر است و نتیجه آن قطعی می باشد. در نتیجه بهتر است که برای تعیین هزینه دقیق، بیمار حضوری معاینه شود.همچنین به این نکته باید توجه داشته باشید، پرداخت این هزینه تنها یک بار بوده و موجب می شود، برای همیشه از شر این زگیل ها رها شوید.

مرکز زیبایی شاهکار: ارائه دهنده خدمات برداشتن خال با لیزر

پیدا کردن مرکزی که برداشت زگیل تناسلی با لیزر را با تجهیزات روز و توسط پزشک انجام دهد، مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. فراموش نکنید که عمل برداشت زگیل تناسلی یا حتی زگیل‌های معمولی در عین سادگی به تجربه و تخصص نیاز دارد. فریب تبلیغات مراکز نامعتبر را نخورید و به خاطر داشته باشید که همین عمل ساده هم اگر توسط فردی بی‌تجربه و غیرمتخصص انجام شود، می‌تواند عوارض بدی را به دنبال داشته باشد.

مرکز زیبایی شاهکار یکی از کلینیک‌های زیبایی به‌روز و معتبر است که با 18 سال سابقه در زمینه خدمات زیبایی، برداشت زگیل تناسلی با لیزر را توسط پزشک، با امکانات جدید و در فضایی بهداشتی برای زیباجویان عزیز انجام می‌دهد. این کلینیک حاصل تجربه‌ی نزدیک به 20 سال خدمات پوست مو زیبایی را به خدمت شما آورده تا برداشت زگیل تناسلی با لیزر را در مکانی مجهز و بهداشتی انجام دهید. برداشت زگیل تناسلی در این مرکز توسط پزشک انجام می‌شود تا مطمئن باشید که همه‌چیز به خوبی و بدون مشکل پیش می‌رود. پس اگر شما هم به دنبال از بین بردن زگیل ‌هایی هستید که دوست‌شان ندارید، به مرکز زیبایی شاهکار مراجعه کنید.

فراموش نکنید که می‌توانید ضمن تماس با این مرکز و پیش از رزرو نوبت زگیل تناسلی با لیزر، از مشاوره متخصصان آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برداشت زگیل تناسلی با لیزر و دریافت مشاوره از متخصصان پوست، به وب سایت مرکز زیبایی شاهکار مراجعه کنید. سایت این کلینیک مرجعی معتبر برای مطالعه مطالب مرتبط با زیبایی و مراقبت‌های پوستی است که شما را برای داشتن پوستی زیبا و درخشان راهنمایی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha