یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 352274

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: قاضی برای مالک ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار حکم جلب صادر کرده است.

صدور حکم جلب برای مالک ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، ۱۱ هزار ساختمان در جدول ساختمان های پر خطر هستند که ساختمان ۱۵۳ نیز جزو پر خطرهاست و رأی قضایی و حکم پلمب دارد که مالک فک پلمب کرده و قاضی حکم جلب برای او صادر کرده است.
 

قدرت اله محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اطفاء حریق ساختمان ۱۵۳ نزدیک به ۱۲ ساعت طول کشید، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای کالاهای دپو شده که اشتعال بالایی داشتند و درجه حرارت بالای ۴۰۰ درجه، اطفاء حریق در ساعات طولانی انجام شد.
 
وی افزود: این اقدام با احتیاط کامل انجام شد و ساختمان ها تخلیه و نفرات نجات داده شدند؛ مرحله به مرحله پیش رفتیم اما متأسفانه یکی از آتش‌نشانان در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید.
 
محمدی با بیان اینکه تا صبح با ۵۰ فن مثبت، درجه حرارت را کاهش دادیم، یادآور شد: هم اکنون دو ایستگاه در محل حضور دارند که دما را کاهش دادند و ایمنی تثبیت شده است.
 
بنابراعلام سایت شهر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه ما ۳۳ هزار ساختمان را در سه سال اخیر پایش کردیم که در چهار دسته ناایمن، پر خطر، میان خطر و کم خطر تقسیم بندی می شود، خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار ساختمان در جدول ساختمان های پر خطر هستند که ساختمان ۱۵۳ نیز جزو پر خطرهاست و رأی قضایی و حکم پلمب دارد که مالک فک پلمب کرده و قاضی حکم جلب برای او صادر کرده است.
 
وی افزود: ساختمان از مرحله ریزش عبور کرده و کارشناسان باید بررسی کنند و احتمالاً قابل سکونت نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha