بهترین برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی کدامند؟ معرفی بهترین برندهای لوازم آرایش کرولتی فری در دنیا + نکات ضروری.

10 مورد بهترین برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی

چرا برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی تا این حد محبوب هستند؟

چند سال پیش بود که در اعتراض به انجام آزمایشات روی حیوانات برای محصولات آرایشی، فیلم کوتاه و کمپینی با عنوان "رالف را نجات دهیم"، ایجاد شد. بر این اساس، بسیاری از بانوانی که به دنبال لوازم آرایشی بودند، ترجیح دادند تا محصولات برندهایی را انتخاب کنند که در ساخت محصولات آن‌ها از هیچ آزمایشی روی حیوانات استفاده نمی‌شود. در حال حاضر، برندهای مختلفی لوازم آرایشی را با تضمین عدم انجام تست‌های حیوانی ارائه می‌کنند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به ایوروشه اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آشنایی با سایر برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی، در این مطلب با ما همراه باشید.

برترین برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی کدام هستند؟

در حال حاضر برندهای مختلفی وجود دارند که برای ساخت محصولات آرایشی خود از هیچ‌گونه تست‌های حیوانی استفاده نمی‌کنند. از جمله این برندها می‌توان به برند ایوروشه، برند دی اوردینری و بادی شاپ اشاره کرد که در سطح جهانی شناخته شده هستند.

در ادامه لیستی از دیگر برندهای فعال در زمینه ساخت لوازم آرایشی بدن تست حیوانی وجود دارد:

  • برند الف

  • برند کیکو

  • برند بلیس

  • بلند آردل

  • برند گارنیه

  • برند کاتریس

  • برند ان وای ایکس

در لیست زیر نیز نام برخی از برندهایی وجود دارد که برای ساخت محصولات خود از تست‌های حیوانی استفاده می‌کنند:

  • برند مک

  • برند شنل

  • بلند لانکوم

  • برند تام فورد

  • برند بنفیت

  • برند لورآل

  • برند جورجیو آرمانی

بادی شاپ چگونه به یکی از برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی تبدیل شد؟

در لیست اولین برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی، نام بادی شاپ دیده می‌شود. بادی شاپ یکی از اولین برندهایی بود که تلاش کرد تا انواع محصولات و لوازم آرایشی را بدون انجام هیچ‌گونه تست حیوانی عرضه کند.

10 مورد بهترین برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی

بادی شاپ یک برند انگلیسی می‌باشد که فعالیت خود را اولین با در سال 1967 آغاز کرده است. این برند در حال حاضر تلاش می‌کند تا بدون انجام تست‌های حیوانی، انجام لوازم آرایشی را نیز با ترکیبات طبیعی و گیاهی به بازار عرضه کند.

محصولات برندهای آرایشی بدون تست حیوانی ارزش خرید بیشتری دارند

بسیاری از برندهای معروف از جمله جورجیو آرمانی برای ساخت لوازم آرایشی از تست‌های حیوانی استفاده می‌کنند. در این میان، برندهایی مانند بادی شاپ، ایوروشه، اوردینری و سینره محصولات خود را بدون هیچ‌گونه تستی روی حیوان و با ضمانت Cruelty Free ارائه می‌دهند. شما می‌توانید محصولات این برندها را از فروشگاه‌های معتبر به صورت آنلاین یا حضوری خریداری کنید.

ایوروشه؛ یکی از پیش‌گامان ساخت لوازم آرایشی بدون تست حیوانی

اگر قصد خرید محصولات آرایشی از برندهای بدون تست حیوانی را دارید، ایوروشه یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود. این برند فرانسوی فعالیت خود را در سال 1959 آغاز کرده و توانسته است از همان ابتدا، خود را به یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده انواع لوازم آرایشی تبدیل کند.

10 مورد بهترین برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی

در گذشته، مانند بسیاری از برندهای لوازم آرایشی دیگر، ایوروشه نیز برای ساخت محصولات خود از تست‌های حیوانی استفاده می‌کرد. اما در حال حاضر، برای تولیدات خود، این برند از تست‌های غیر حیوانی استفاده می‌کند و روی بسیاری از محصولات آن، عبارت Cruelty Free وجود دارد. در حال حاضر، مجموعه‌های مختلفی محصولات ایوروشه را برای فروش ارائه می‌دهند.

اوردینری؛ برندی با اصول اخلاقی در زمینه عدم انجام تست حیوانی برای ساخت لوازم آرایشی

یکی دیگر از برندهای فعال در زمینه ساخت انواع لوازم آرایشی بدون انجام تست‌های حیوانی، برند اوردینری است. اوردینری، یکی از برندهای کانادایی در زمینه ساخت این لوازم است که بیشترین فروش را در کشورهای بریتانیا، آمریکا و سوئد دارد. این برند در حال حاضر به عنوان یکی از برترین فعالان در زمینه حمایت از عدم انجام تست‌های حیوانی شناخته می‌شود.

اوردینری در حال حاضر انواع لوازم آرایشی و مراقبت از پوست را به بازار عرضه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به سرم آب‌رسان، سرم لایه‌بردار و انواع کرم‌های مرطوب‌کننده اشاره کرد. تقریبا روی تمام محصولات این برند لوگوی مربوط به عدم انجام تست‌های حیوانی دیده می‌شود.

سینره؛ از جمله برندهای لوازم آرایشی بدون تست‌ حیوانی

یکی دیگر از برندهایی که تلاش می‌کند تا انواع لوازم آرایشی را بدون هیچ‌گونه تست حیوانی عرضه کند، برند سینره است. این برند با لابراتوارهای داروهای گیاهی که در اختیار دارد، همواره در تلاش است تا انواع لوازم آرایشی را بدون هیچ‌گونه آزمایشات حیوانی و با ترکیبات گیاهی به بازار عرضه کند. در حال حاضر، سینره انواع محصولات مراقبت از مو، مراقبت از پوست، کرم ضد آفتاب، محلول‌های ضد لک و روشن کننده صورت، محصولات مراقبت از بدن و لوازم آرایشی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. شما می‌توانید همین حالا محصولات این برند را از فروشگاه‌های معتبر داخلی خریداری کنید.

چرا برای تست لوازم آرایشی از حیوانات استفاده می‌شود؟

یکی از روش‌هایی که به واسطه آن می‌توان از سلامت لوازم آرایشی مطلع شد، انجام تست‌های حیوانی است. برخی از برندها در حال حاضر برای تست سلامت محصولات خود از حیوانات استفاده می‌کنند. چرا که بعضی از حیوانات سیستم ایمنی و به طور کلی سیستم بدن شبیه به انسان‌ها دارند. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از مجموعه‌ها برای تست سلامت محصولات و لوازم آرایشی خود، از این حیوانات برای انجام آزمایش استفاده کنند.

در گذشته این موضوع چندان مهم نبود و بسیاری از مجموعه‌ها این کار را انجام می‌دادند. اما با معرفی انیمیشن کوتاه رالف را نجات دهید، آگاهی مردم در زمینه حمایت از این حیوانات بیشتر شد و بسیاری از برندهای لوازم آرایشی مجبور شدند برای تست محصولات خود از روش‌های دیگری استفاده کنند.

برای انجام تست‌های لوازم آزمایشی معمولا تنها از حیواناتی استفاده می‌شود که سیستم بدن شبیه به انسان‌ها را دارند. از جمله این حیوانات می‌توان به خرگوش‌ها، خوکچه‌های هندی، موش‌های صحرایی، موش‌ها، سگ‌ها و حتی برخی از انسان‌ها اشاره کرد.

چرا برندها به تولید لوازم آرایشی بدون تست حیوانی تشویق شدند؟

همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره شد، بعد از انیمیشن کوتاه رالف را نجات دهید، همه نگاه‌ها به سمت برندهای تولیدکننده لوازم آرایشی رفت. بسیاری از فعالان حقوق حیوانات در حال حاضر تلاش می‌کنند تا برندهای مختلف را مجبور کنند که برای تست محصولات خود آزمایشات حیوانی را کنار بگذارند.

چگونه متوجه شویم یک برند از تست حیوانی استفاده نکرده است؟

اگر قصد شناسایی برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی را دارید، راهکاری وجود دارد که به واسطه آن می‌توانید از این موضوع مطمئن شوید. در حال حاضر لوگویی وجود دارد که به آن Cruelty Free گفته می‌شود. هرجایی که روی محصول این نام یا لوگوی آن را مشاهده کردید، مطمئن باشید که برای ساخت آن از تست‌های حیوانی استفاده نشده است.

چرا برندهای آرایشی بدون تست حیوانی، بهتر از برندهای دیگر هستند؟

شاید تصور کنید محصولات آرایشی بدون تست حیوانی از نظر سلامتی و عملکرد تقریبا هیچ تفاوتی با محصولات با تست ندارند. این در حالی است که باید بگوییم این محصولات از نظر سلامتی هم برای افرادی که آن‌ها را استفاده می‌کنند، بسیار سالم‌تر هستند. همچنین اگر برای ساخت یک لوازم آرایشی از تست‌های حیوانی استفاده شود، هیچ تضمینی وجود ندارد که انسان‌ها با استفاده از آن بیمار نشوند و واکنشی نداشته باشند. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم برای خرید لوازم آرایشی به سراغ برندهای بدون تست حیوانی بروید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha