سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 353043

بعد از پشت سر گذاشتن یک روز کاری شلوغ، داشتن خوابی آرام و راحت خواسته زیادی نخواهد بود. اما اگر تشک مناسبی نداشته باشید، این خواسته شما برآورده نمی شود. درست است که خواب روی دیگر تشک ها هم بسیار دلچسب خواهد بود اما زمانی که بعد از خواب با احساس درد در ناحیه کمر، کوفته شدن بدن، فرو رفتگی و برجستگی روی تشک و... روبه رو شدید، وقت آن رسیده است که به سراغ خرید تشک طبی بروید.

بهترین تشک طبی ایرانی

تشک های طبی ایرانی و خارجی متنوعی در بازار وجود دارد که با در نظر داشتن بودجه خود می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. تشک طبی ایرانی با رعایت استانداردها و همچنین قیمت مناسبی که دارد، یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. به دنبال خرید بهترین تشک طبی ایرانی باشید تا سلامت خود و کیفیت خوابتان را تضمین کنید.

اهمیت انتخاب تشک طبی با کیفیت

تشک های طبی به صورت استاندارد ساخته می شوند. سطح صاف و یکنواختی دارند که باعث ایجاد فشار در ناحیه مختلف بدن نمی شود، چرا که متناسب با فرم بدن طراحی شده اند. همچنین نرمی و سفتی آن ها به صورتی است که بتوانید در عین راحتی روی یک تشک مناسب بخوابید و سطح صافی در اختیار داشته باشید. هرچه تشک شما استاندارد و مناسب باشد، باعث می شود تا:

  1. خواب راحت و آرامش بخشی را تجربه کنید.
  2. از شر دردهای عضلانی، کمر درد، درد ستون فقرات و... خلاص شوید.
  3. خروپف نکنید.
  4. نرمی و لطافت را تجربه نمایید.
  5. زانو درد نداشته باشید

شما بیشتر از نیمی از عمرتان را در خواب هستید و هزینه کردن برای داشتن خوابی راحت و حس آرامش خستگی شما را از تن بیرون خواهد کرد و می توانید در طول روز با انرژی بیشتر و تمرکز بالایی به امور خود برسید.

ویژگی های تشک طبی خوب

در زمان خرید تشک طبی ایرانی از ویژگی های ظاهری و کیفیت تشک غافل نشوید. فرقی نمی کند قصد خرید تشک یک نفره را دارید یا تشک دو نفره، در هر صورت باید به یک سری ویژگی های آن توجه کنید که عبارتند از:

بهترین تشک طبی ایرانی

راحتی تشک

تشک تکیه گاه جسم شما در زمان خواب است. در زمان خرید دقت کنید که ستون فقرات شما را در حالت صاف نگه دارد. شما بیشترین وزن خود را در زمان خواب بر روی کمر و شانه ها و همچنین باسن خود قرار می دهید، تشک باید تحمل وزن شما و ایجاد تعادل روی نقاط بدن شما را داشته باشد تا خواب شیرینی داشته باشید.

جنس تشک

برای تولید تشک طبی از متریال مختلفی استفاده می شود. انتخاب یک تشک با جنس نامناسب آرامش خواب را از شما صلب خواهد کرد. معمولا تشک های طبی از اسفنج ساخته می شوند. به همین دلیل در زمان خرید دقت کنید که اسفنج به کار رفته تراکم و وزن مناسب را داشته باشد.

دوام و کیفیت

شما نمی خواهید یک تشک را امروز بخرید و یک هفته بعد کیفیت خود را از دست بدهد و مجبور به تعویض آن شوید! از این رو در زمان خرید باید حواس خود را جمع کنید. تشکی ارزش خرید خواهد داشت که بتوانید مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که تشک متناسب با قد و وزن شما باشد. در طول شب ممکن است بارها غلت بزنید و به پوزیشن های مختلفی بخوابید، تشک باید فضای کافی را در اختیار شما قرار دهد.

ارتفاع

شاید ندانید اما ارتفاع تشک بر روی راحتی و همچنین طول عمر آن تاثیر بسزایی دارد. در خصوص ارتفاع تشک طبی یک قانون کلی وجود دارد و آن هم این است که هرچه ارتفاع تشک بیشتر باشد، مرغوب تر است. ناگفته نماند که بلند بودن ارتفاع تشک باعث جلوه زیباتر روتختی ها هم می شوند.

بهترین تشک طبی ایرانی

فنر

تشک های طبی دارای مفتول فنر و یک فریم دورتادور تشک هستند. در زمان خرید توجه کنید که فنرهای به کار رفته از نوع منفصل و پاکتی باشند. چرا که در این صورت با تکان خوردن قسمتی از تشک، دیگر فنرها جابه جا نمی شوند. این نکته مخصوصا در تشک دو نفره اهمیت بیشتری دارد.

استاندارد تشک طبی

در زمان خرید به سراغ سایز استاندارد تشک بروید. برای تشک یک نفره، سایز 200 در 90 مناسب است. البته اگر فردی قد بلند یا چاق هستید، می توانید از نمونه های 200 در 100 یا 200 در 120 هم استفاده نمایید. برای تشک دو نفره هم بهترین سایز 200 در 160 است. تشک های 200 در 140 برای افراد کوتاه قد مناسب بوده و تشک های 200 در 180 هم وجود دارند که بزرگتر هستند و به آن ها سایز کینگ هم گفته می شود. در نهایت تشک دو نفره سوپر کینگ با سایز 200 در 200 هم وجود دارد که برای افراد قد بلند ایده آل است. در زمان انتخاب سایز تشک طبی به اندازه تخت و متراژ اتاق خوابتان هم توجه کنید.

معرفی بهترین تشک طبی ایرانی بازار

در زمان خرید تشک طبی ایرانی، با برندهای مختلفی در بازار روبه رو خواهید شد. هر یک از این برندها با استانداردها و مشخصات مختلفی محصولات خود را تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. همین تفاوت ها باعث می شود تا قیمت فروش آن ها هم با هم فرق داشته باشد. اما کدام یک از این برندها ارزش هزینه کردن و خرید را دارند؟ کدام یک برای ما مناسب خواهد بود؟ ما به شما بهترین های بازار را معرفی میکنیم که عبارتند از:

بهترین تشک طبی ایرانی

برند رویال

این شرکت فعالیت خود را از سال 1372 آغاز کرده است و تشک هایی با کیفیت درجه یک و استاندارد در اختیار مشتریان قرار می دهد. متاسفانه امروزه نمونه های تقلبی از تشک رویال در بازار بسیار زیاد است و باید دقت کنید که محصولی اصل را تهیه می کنید. به همین خاطر به هولوگرام درج شده روی تشک دقت کنید. تشک های رویال وزن سبک در عین حال کیفیت عالی دارند که جابه جایی آن را هم بسیار راحت کرده است. از پر فروش ترین مدل های تشک طبی رویال می توان به کامفورتر، رمانتیک، آسافرم و کاسپین اشاره کرد.

لایف

یکی دیگر از برندهای ایرانی محبوب تشک طبی، برند لایف است که با کیفیت درجه یک تولیدات خود رضایت کاربران زیادی را جلب کرده است. تشکهای لایف قابلیت شستشو دارند و به صورت زیپ دار طراحی می شوند. تنوع مدلهای آن بسیار زیاد بوده و با توجه به وزن، اندازه تخت، بودجه و... می توانید از بین مدل های آن انتخاب کرده و خریدتان را انجام دهید. از پر فروش ترین مدل های تشک طبی لایف می توان مدل ارتوپدیک، مدیکال و... را نام برد.

خوشخواب

احتمالا شما هم تا به امروز نام برند خوشخواب را شنیده اید که با تشک های خود خواب خوشی را برایتان به ارمغان می آورد. این برند فعالیت خود را از ال 1338 آغاز کرده و انواع مدل های طبی، فنری، فنر منفصل و... را تولید و در اختیار کاربران قرار می دهد. از مدل های محبوب و پر طرفدار تشک طبی خوشخواب می توان سوپر استار، آناهیتا، آلینا و... را نام برد. قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی تشک های این برند را به یکی از بهترین گزینه ها در زمان خرید تبدیل کرده است.

خرید تشک طبی ایرانی

در زمان خرید تشک طبی ایرانی، علاوه بر توجه به فاکتورهایی که ذکر کردیم، باید از یک فروشگاه مطمئن اقدام کنید تا محصولی اصل را خریداری نمایید. فروشگاه چندسو با سالها تجربه در زمینه فروش تشکهای طبی بهترین و باکیفیت ترین تشک ها را از برترین برندهای ایرانی آماده و دراختیار شما عزیزان قرار می دهد. می توانید این تشک ها را بسته به نیاز خود با نازل ترین قیمت به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع تشک می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار کنید:

09355800167 - 02632828290 - 02632828293

Chandsoo.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha