شاید برایتان جالب باشد که با پیشرفت تکنولوژی می‌توان از خطوط ثابت نیز پیامک ارسال کرد؛ در این صورت هیچ نیازی به گوشی موبایل نخواهید داشت و تنها با یک خط ثابت قادر به ارسال اس ام اس هستید!

چطور از خط ثابت پیامک ارسال کنیم؟

به همین منظور تلفن ثابت شما باید قابلیت دریافت و ارسال SMS را داشته باشد و یا از نرم‌افزارهای مخصوص مخابرات استفاده کنید. اما به این نکته هم توجه داشته باشید که این روش‌ها مناسب ارسال انبوه پیامک و انجام بازاریابی پیامکی نیست و تنها برای ارسال محدود اس ام اس از آن‌ استفاده می‌شود. برای آشنایی بیشتر با روش‌های فوق می‌توانید از این مقاله نیز استفاده کنید.

حالا سوال اینجاست که ارسال انبوه اس ام اس از طریق خطوط ثابت چگونه است؟ آیا می‌توان بازاریابی پیامکی را با استفاده یک خط ثابت انجام داد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که امروزه سامانه های پیامکی پیشرفته‌ای طراحی شده‌اند که برای ارسال گروهی پیامک از آن‌ها استفاده می‌شود.

ما در این مقاله با نحوه ارسال انبوه SMS با کمک خطوط ثابت آشنا می‌شویم و نکات مهمی را در مورد خرید پنل پیامکی عنوان خواهیم کرد؛ شما هم اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

ارسال پیامک انبوه با استفاده از خط ثابت

همان‌طور که گفتیم، با استفاده از روش‌های موجود تنها می‌توانید پیامک های محدود را با خط ثابت ارسال کنید و امکان استفاده تبلیغاتی از آن وجود ندارد. بنابراین، خرید یک پنل پیامکی می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی باشد. این پنل ها دارای امکانات و قابلیت‌های مختلفی هستند که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارهای موچک نیز از آن استفاده می‌کنند.

برخی از افراد تصور می‌کنند که پنل های پیامکی تنها دارای چند سرشماره خاص هستند که از آن پیام‌های تبلیغاتی را ارسال می‌کنند؛ اما این یک تصور کاملاً غلط است زیرا یک سامانه‌ پیامکی معتبر، انواع خطوط عمومی و اختصاصی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد که خطوط با سرشماره ثابت نیز در میان آن‌ها وجود دارد. به‌طور کلی، خطوط ثابت مورد استفاده در پنل پیامک شامل موارد زیر است:

  • خط اختصاصی با سرشماره 021 برای ساکنان تهران
  • خط اختصاصی با سرشماره 026 برای ساکنان کرج
  • سرشماره‌های 21000 برای ساکنان سایر شهرها

این خطوط دارای سرعت و کیفیت مناسبی هستند و کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند برای ارتباط با مشتریان خود از آن استفاده کنند. برای این کار، همان شماره محل کار یا فروشگاه با پیش شماره 021 یا 026 برای فرستادن پیام‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی به مشتریان به کار می‌رود.

برای خرید پنل پیامکی مناسب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

حالا که با انواع خطوط ثابت برای ارسال پیامک انبوه آشنا شدیم، بهتر است در مورد خرید یک پنل SMS مناسب نیز صحبت کنیم. تجربه نشان داده است که سامانه های پیامکی معتبر، برای انجام تبلیغات پیامکی و تعامل با مشتری بهترین انتخاب هستند. به همین دلیل، شما نیز اگر به فکر توسعه کسب‌وکار خود از طریق تبلیغات هستید، باید از یک پنل پیامک مناسب استفاده کنید. برخی نکات ضروری برای خرید این پنل ها عبارتند از:

چطور از خط ثابت پیامک ارسال کنیم؟

1- امکانات کافی برای ارسال پیامک هدفمند را داشته باشد

اولین نکته در خرید پنل پیامکی، توجه به امکانات و قابلیت‌های پنل است. زیرا هرچه این امکانات پیشرفته‌تر باشد، امکان تعامل با مشتری نیز بیشتر خواهد بود. از جمله امکانات طراحی شده در پنل های پیامکی معتبر می‌توان به قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی، نوع شغل، جنسیت و سن اشاره کرد که با کمک آن امکان شناسایی مخاطب هدف فراهم می‌شود.

یکی دیگر از امکانات مورد نیاز در پنل های پیامکی، امکان دریافت پیامک از طرف مشتری است. در این صورت انجام نظرسنجی و برگزاری مسابقه پیامکی بسیار راحت‌ خواهد شد که همین مسئله منجر به تعامل بهتر با مخاطب و افزایش بازدهی فروش می‌شود.

2- بتوان آن را به وب‌سایت و اپلیکیشن متصل کرد

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های مختلف برای ارسال پیامک به مشتریان خود نیازمند پنل پیامکی هستند. به همین دلیل، برای خرید این پنل ها باید مطمئن شوید که قابلیت "وب سرویس" را ارائه می‎کند یا خیر؟! با کمک وب سرویس، می‌توان پنل SMS را وب سایت فروشگاهی خود متصل کرد و ارسال پیامک رمز عبور، ارسال پیامک احراز هویت، کدهای فعالسازی، ارسال پیامک ثبت سفارش و غیره را با سرعت بالایی انجام داد.

در ضمن با دانلود و نصب افزونه‌هایی مانند Digits امکان ورود به سایت با استفاده از شماره موبایل و رمز عبور یک بار مصرف فراهم می‌شود که رضایت مشتریان را به‌دنبال خواهد داشت.

3- هزینه خرید پنل و تعرفه‌های آن به صرفه باشد

یکی دیگر از نکات ضروری برای خرید پنل، توجه به هزینه و تعرفه‌های ارسال پیامک است. به‌طور کلی، برای استفاده از یک سامانه پیامکی باید ابتدا هزینه پنل را پرداخت کرده و سپس بر اساس تعرفه مشخص، هزینه ارسال پیامک را نیز پرداخت نمایید. بسیاری از سامانه های شناخته شده برای کسب‌وکارهای مختلف، پنل پیامکی اقتصادی طراحی کرده‌اند که با خرید آن می‌توانید هزینه‌های تبلیغات را تا حدود زیادی کاهش دهید.

چطور از خط ثابت پیامک ارسال کنیم؟

4- پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد

گاهی اوقات کار کردن با پنل پیامک و استفاده از بانک شماره‌های آن نیازمند تجربه است و امکان بروز مشکل در این فرایند وجود دارد. به همین دلیل، یک پنل پیامکی مناسب باید پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد تا بتواند مشکلات احتمالی را به سرعت حل کند.

در اینجا می‌خواهیم یکی از بهترین سامانه های پیامکی را به شما معرفی کنیم که می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند.

ملی پیامک؛ معتبرترین پنل پیامکی برای ارسال پیامک با خط ثابت!

ملی پیامک یک سامانه پیامکی برای ارسال انبوه اس ام اس است که قابلیت‌های منحصربفردی دارد. این سامانه در سال‌های اخیر امتحان خود را پس داده و به یکی از بهترین پنل‎های پیامکی برای انجام تبلیغات و ارتباط با مشتری تبدیل شده است.

از جمله ویژگی‌های ملی پیامک می‌توان به بانک شماره جامع و به‌روز، خطوط ثابت و اختصاصی، امکان ارسال پیامک صوتی، قابلیت وب سرویس و پشتیبانی تمام عیار اشاره کرد. علاوه‌بر آن، تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از پنل نیز در ملی پیامک وجود دارد!

در آخر، پیشنهاد می‌کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با پنل‌های مختلف وارد سایت ملی پیامک شده و با کارشناسان حرفه‌ای این برند به شماره 02163404 مشورت کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha