دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 354358

مأموران پلیس تهران داخل سطل زباله‌ای در یکی از خیابان‌های جنوبی، جسد نوزاد دختری را کشف کردند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود.

کشف جسد نوزاد در سطل زباله

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، ساعت ۱۴ بعدازظهر شنبه دوم اردیبهشت به مأموران پلیس تهران خبر رسید رفتگرانی در خیابان وحدت اسلامی داخل سطل زباله در نزدیکی ساختمان پلیس آگاهی جسد نوزادی را پیدا کرده‌اند.
با اعلام این خبر، تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه و داخل سطل زباله با جسد نوزاد دختری روبه‌رو شدند که داخل کیسه‌ای گذاشته شده بود. مأموران پلیس در بررسی جسد نوزاد تازه به دنیا آمده با آثار زخم‌های روی شکم و پشت آن مواجه شدند که به نظر می‌رسید آثار به‌وسیله اصابت جسم نوک تیزی ایجاد شده باشد.
مردی که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: «ساعتی قبل می‌خواستم سطل زباله را تخلیه کنم که با جسم مشکوک خونی داخل کیسه‌ای روبه‌رو شدم. وقتی در کیسه را باز کردم با جسد نوزادی مواجه شدم و بلافاصله موضوع را به پلیس خبر دادم.»
مأموران در ادامه جسد نوزاد را برای انجام آزمایش‌های لازم و آزمایش دی‌ان‌ای برای شناسایی اولیای آن به پزشکی قانونی منتقل کردند. همچنین قاضی محمدمهدی براعه به پزشکی قانونی دستور داد آثار زخم روی بدن جسد را بررسی کنند تا مشخص شود آثار به وسیله اصابت جسم نوک تیزی مثل چاقو به وجود آمده یا آثار جویدگی و پنجه‌های حیوانی مثل گربه است.
از سوی دیگر مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته در تلاشند تا مشخص کنند جسد از سوی چه کسی درون سطل زباله انداخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha