لاغری بدون نیاز به عمل جراحی هم امکان‌پذیر است. به کمک یکی از فناوری‌های نوین در صنعت زیبایی  به نام دستگاه ترواسکالپ، پزشکان توانسته‌اند به نحو بهتری به نیازهای مراجعه‌کنندگان در زمینه لاغری غیر تهاجمی و تناسب اندام پاسخ دهند. لاغری در این روش به‌وسیله امواج رادیوفرکانسی و تکنولوژی NAT انجام می‌شود. دستگاه ترواسکالپ به‌عنوان یکی از تحولات بزرگ در حوزه پیکرتراشی و تناسب اندام نام برده می‌شود. پزشکان باید برای خرید دستگاه لاغری ترواسکالپ به نکات مختلفی توجه داشته باشند. بعد از مطالعه این مقاله با لیست کامل این نکات مهم آشنا خواهید شد.

پزشکان برای خرید دستگاه لاغری ترواسکالپ به چه نکاتی باید توجه کنند؟

توجه به نوع دستگاه؛ ترواسکالپ آی دی نمونه نوین دستگاه‌های لاغری

یکی از نکاتی که پزشکان در هنگام خرید دستگاه لاغری ترواسکالپ باید به آن توجه کنند، انتخاب نوع دستگاه است. جدیدترین نوع این دستگاه ترواسکالپ آی دی (TRUSCULPT ID) نام دارد که از فناوری‌های به‌روز و نوین در زمینه لاغری موضعی بهره می‌برد. این دستگاه از تعدادی پروب تخصصی و ارگونومیک تشکیل شده است که قابلیت استفاده در همه نواحی بدن را دارد. با قرار دادن پروب در ناحیه‌ موردنظر، امکان انتقال یکنواخت جریان رادیوفرکانسی به بافت چربی با تکنولوژی منحصربه‌فرد NAT فراهم می‌شود. قابلیت زیست سلولی چربی‌ها فقط در یک جلسه 15 دقیقه‌ای تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.

در نتیجه سلول چربی به‌صورت برنامه‌ریزی شده وارد چرخه مرگ می‌شود. در نهایت مرگ سلول چربی در ناحیه موردنظر و بدون آسیب به بافت‌های مجاور رخ می‌دهد. بعد از گذشت 6 الی 12 هفته، یک چهارم ضخامت بافت چربی در ناحیه تحت درمان از بین می‌رود؛ بنابراین اگر به‌دنبال روش بدون بازگشت برای عرضه خدمات لاغری به مراجعه‌کنندگان خود هستید، دستگاه ترواسکالپ آی دی انتخابی مناسب برای شما محسوب می‌شود.

پزشکان برای خرید دستگاه لاغری ترواسکالپ به چه نکاتی باید توجه کنند؟

کوتاه شدن زمان درمان؛ امتیاز مهم انتخاب دستگاه لاغری ترواسکالپ برای پزشکان

یکی از ویژگی‌هایی که پزشکان برای خرید دستگاه لاغری به آن توجه کنند، کوتاه شدن زمان درمان است. جلسه‌های درمانی لاغری با ترواسکالپ حدود 15 دقیقه هستند. در این مدت کوتاه و فقط در یک جلسه، 24 تا 30 درصد سلول‌های چربی دچار مرگ سلولی می‌شوند. با به‌کارگیری تکنولوژی کویتیشن، روند درمان و حذف چربی‌های اضافه با دستگاه ترواسکالپ تا حد چشم‌گیری کاهش می‌یابد. این تکنولوژی قبل‌تر در دستگاه کویتیشن لیپولکس نیز به‌کار گرفته شده و اثربخشی مطلوبی بین روش‌های لاغری غیرتهاجمی داشته است؛ بنابراین با خرید دستگاه لاغری شکم و پهلو ترواسکالپ برای کلینیک لاغری خود می‌توانید نتیجه‌ای اثربخش و بدون بازگشت را به مراجعه‌کنندگانتان هدیه دهید.

مزایایی که پزشکان با خرید دستگاه لاغری ترواسکالپ از آن بهره‌مند می‌شوند

یکی از موضوعات حساس و مهم برای پزشکان در زمان خرید دستگاه لاغری مزایای دستگاه است. باتوجه‌به اهمیت این موضوع، به بررسی مزایای خرید دستگاه لاغری ترواسکالپ برای پزشکان خواهیم پرداخت. بدون‌شک افرادی که می‌خواهند لاغر شوند، به‌دنبال روشی بدون بازگشت هستند. دستگاه لاغری ترواسکالپ ای دی بر پایه فناوری RF یک روش سریع، بدون نیاز به عمل جراحی، بدون ضرر و بی‌بازگشت برای از بین بردن چربی‌های اضافی در نواحی مختلف بدن است. این دستگاه با برخورداری تاییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تحولی نوین در حوزه لاغری و تناسب اندام محسوب می‌شود.

عرضه خدمات لاغری در کلینیک‌ تناسب اندام بدون نیاز به عمل جراحی

پزشکان حوزه زیبایی و تناسب اندام همیشه به‌دنبال تکنولوژی‌های جدید هستند تا خدمات اثربخش و کارآمد به مراجعه‌کنندگان عرضه کنند. یکی از دستگاه‌های جدید در حوزه پیکرتراشی و تناسب اندام، دستگاه ترواسکالپ است. حذف چربی‌های اضافی و از دست دادن وزن با استفاده از این دستگاه، بدون نیاز به عمل جراحی انجام می‌شود. در نتیجه درمان در این روش بدون عوارضی همچون خون‌ریزی، ایجاد برش و درد صورت می‌گیرد.

امکان استفاده از دستگاه لاغری ترواسکالپ برای نواحی مختلف بدن

یکی از مزایای دیگری که پزشکان با انتخاب دستگاه ترواسکالپ برای کلینیک لاغری خود بهره‌مند می‌شوند، امکان استفاده از این دستگاه برای حذف سلول‌های چربی در نواحی مختلف بدن است. دستگاه لاغری ترواسکالپ قابلیت استفاده برای کلیه نواحی بدن، بدون هیچ‌گونه محدودیتی را دارد.

این دستگاه 6 هندپیس (Hands-free) با قابلیت پوشش 300 سانتی‌متر مربع و به‌صورت هم‌زمان در ناحیه شکم و پهلو دارد. همچنین از یک هندپیس اختصاصی (Hand-held) برخوردار است که برای مناطق حساس و کوچک‌تر بدن، مانند غبغب کاربرد دارد. علاوه‌بر حذف چربی‌ها، استفاده از این روش برای لاغری به جوان‌سازی و سفت شدن پوست نیز به‌طور هم‌زمان کمک می‌کند. پزشکان با خرید دستگاه ترواسکالپ می‌توانند خدمات لاغری را برای افراد در همه سنین، با هر نوع جنسیت، وزن و تایپ پوستی اجرا کنند.

پزشکان برای خرید دستگاه لاغری ترواسکالپ به چه نکاتی باید توجه کنند؟

خرید دستگاه لاغری ترواسکالپ؛ کیفیت تضمین‌شده در حوزه لاغری موضعی

در این مقاله به نکاتی که پزشکان برای خرید دستگاه لاغری ترواسکالپ به آن توجه کنند، آشنا کردیم. ترواسکالپ یک روش نوین غیرتهاجمی و بدون عوارض برای حذف چربی‌های اضافی بدن و رسیدن به اندام ایده‌آل است. بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به‌روز دنیا و کنترل دما در این روش، باعث می‌شود تا بیمار در طول جلسه درمان آرامش و راحتی بیشتری داشته باشد. همچنین اثربخشی لاغری با دستگاه ترواسکالپ نسبت به روش‌های لاغری تهاجمی بیشتر است.

آفاطب یکی از مراکز مورداعتماد پزشکان و متخصصان در زمینه پخش دستگاه‌های لاغری و تناسب اندام محسوب می‌شود. پزشکان به‌منظور تهیه دستگاه ترواسکالپ برای کلینیک زیبایی خود می‌توانند به سایت afateb.com مراجعه کنند. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره از طریق شماره 02188107070 امکان این را خواهید داشت تا با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha