پس از یک آزمایش موفقیت آمیز، Sweatcoin، یک برنامه سلامت و تناسب اندام، برای افرادی که در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2، تجویز می شود.

برنامه دیجیتال 10 هفته ای برای پیشگیری از دیابت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از دیجیتال هلث، برنامه آزمایشی 10 هفته ای پیشگیری از دیابت شامل یک برنامه آموزشی ساختاریافته، فعالیت های گروهی و تشویق ورزش های تیمی بود.

هفتاد بیمار از طریق بررسی های بهداشتی که در طیف وسیعی از مراکز اعتقادی انجام می شد، جذب شدند.

بیشتر بخوانید: فردابانک، نئوبانک هوشمند

نتایج آزمایش نشان داد که شرکت کنندگان به طور متوسط 3 کیلوگرم وزن کم کردند. علاوه بر این، تعداد گام های روزانه بیماران به طور متوسط 45 درصد افزایش یافت.

بر اساس نتایج، 85 درصد از افراد احتمالاً در این برنامه وزن کم می‌کنند و از هر 10 نفر یک نفر 10 درصد وزن بدن خود را از دست می‌دهد.

اپلیکیشن Sweatcoin در هر مرحله به کاربران پاداش های پولی ارائه می دهد که می توان از آن در فروشگاه های آنلاین مانند headspace و Audiible استفاده کرد.

آنتون درلیاتکا، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Sweatcoin، بیان کرد: «ما از اینکه این آزمایش موفقیت‌آمیز بود و می‌توانیم برنامه را برای مخاطبان گسترده‌تری راه‌اندازی کنیم، هیجان‌زده هستیم و به طور بالقوه به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک می‌کنیم.نتایج آزمایش چشمگیر فقط باور ما را تقویت کرد که Sweatcoin نقش مهمی در حمایت از بخش مراقبت های بهداشتی ایفا خواهد کرد.»

پس از آزمایش، سیستم مراقبت یکپارچه جنوب غربی لندن، با همکاری Richmond and Wandsworth Public Health و Sweatcoin، برنامه پیشگیری از دیابت نوع 2 Decathlon را راه اندازی کرده است.

این برنامه مناطقی از ریچموند و واندسورث را هدف قرار خواهد داد تا با مشکل ملی عوارض دیابت، که هر سال حدود 10 میلیارد پوند برای NHS هزینه دارد، مقابله کند.

دیپتی گاندی، سرپرست بالینی مراقبت های اولیه ICS در جنوب غربی لندن برای دیابت، اظهار داشت: «تشویق افراد برای شرکت در فعالیت بدنی منظم، این پتانسیل را دارد که روشی را که ما به پیشگیری از دیابت برخورد می کنیم، متحول کند. این تحول می تواند شامل مواردی مانند کمک به کاهش زمان انتظار و هزینه های NHS باشد.»

این آزمایش موفق، قدرت فناوری و رویکردهای نوآورانه را در ترویج سبک زندگی سالم نشان می‌دهد و ما امیدواریم که شاهد ابتکارات بیشتری از این دست در صنعت مراقبت‌های بهداشتی باشیم.

دریافت نتایج و آموخته های حاصل از کارآزمایی و به کار بردن آنها در عمل، با مشارکت NHS، گام بزرگی به جلو در کاهش تعداد افرادی است که به طور روزانه مبتلا به دیابت تشخیص داده می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha