پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 355571

ساعت بدن شما با افزایش سن تغییر می کند،برای مثال زمانی که می خواهید بیدار شویدیا به خواب بروید دچار تغییر می شود. ساعت بدن شما در واقع تمام سیستم بدن  و هر یک از تریلیون سلول بدن شما را کنترل می کند. در بیشتر موارد، ما زمان‌بندی درستی داریم، اما این تغییرات را  از منظر نیاز جنسی در نظر نگرفته‌ایم

بهترین زمانِ روز برای داشتن رابطه جنسی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایندیپندنت، به گفته یک متخصص خواب و بدن، بهترین زمان از روز برای داشتن رابطه جنسی با همسرتان بستگی به سن شما دارد.

به جای اینکه رابطه جنسی یک عمل خود به خودی باشد، در واقع زمان هایی از روز وجود دارد که میل جنسی بسته به اینکه فردی در دهه بیست، پنجاه یا هفتاد سالگی است، بیشتر یا کمتر می شود.

دکتر کلی، همکار تحقیقاتی بالینی در موسسه خواب و علوم اعصاب شبانه روزی دانشگاه آکسفورد، طبق برخی تحقیقات که او در ابتدا برای دیلی میل انجام داد، توضیح داد که ساعت بدن در هر دهه تغییر می کند .

دکتر کلی گفت: «ساعت بدن شما با افزایش سن تغییر می کند،برای مثال زمانی که می خواهید بیدار شویدیا به خواب بروید دچار تغییر می شود. ساعت بدن شما در واقع تمام سیستم بدن و هر یک از تریلیون سلول بدن شما را کنترل می کند. در بیشتر موارد، ما زمان‌بندی درستی داریم، اما این تغییرات را از منظر نیاز جنسی در نظر نگرفته‌ایم.»

بنابراین زمان مناسب برای هر گروه سنی برای داشتن رابطه جنسی چه زمانی است؟

دهه بیست

  • ساعت 15:00

دکتر کلی اوج میل جنسی را برای این گروه سنی به ساعت سه بعد از ظهر کاهش داده است. در حالی که آنها می توانند در هر زمانی از روز تمایل جنسی داشته باشند، در این نقطه اوج انرژی جنسی برای بیست و چند سالگی وجود دارد.

دهه سی

  • ساعت 8:20

تغییر ساعت بدن در این سن به این معنی است که شما زودتر از خواب بیدار می شوید، بنابراین داشتن رابطه جنسی زودتر ایده خوبی برای شما است. دکتر کلی دقایق جادویی را در حدود ساعت 8:20 صبح مشخص می کند، زمانی که نور خورشید باعث افزایش تستوسترون در مردان و زنان می شود.

دهه چهل

  • ساعت 22:20

باز هم، هر چه سن شما بیشتر شود، زودتر از قبل احساس هوشیاری بیشتری خواهید کرد، بنابراین باید زودتر به رختخواب بروید. دکتر کلی توصیه می کند قبل از خواب، بعد از ساعت 10 شب رابطه جنسی داشته باشید.

دهه پنجاه

  • ساعت 22:00

همانطور که زمان خواب سر می رسد، زمان برای رابطه جنسی آغاز می شود. دکتر کلی گفت صبح ها برای افراد 50 ساله شلوغ ترین زمان آنها است ، بنابراین زمان ایده آلی برای صمیمیت و برقراری رابطه جنسی نیست.

دهه شصت

  • ساعت 20:00

پس از ارگاسم، اکسی توسین ترشح می کنید که هورمون بیداری است و زمانی که در اواخر سن خود زودتر به رختخواب می روید، ممکن است بخواهید قبل از خواب، رابطه جنسی داشته باشید.

دهه هفتاد

  • 20:00

همان چیزی که در بالا ذکر شد در مورد افراد 70 ساله نیز صادق است که باید در حدود ساعت 6:30 صبح زودتر از خواب بیدار شوند و همچنین باید زودتر به رختخواب بروند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha