آسم یک بیماری مزمن است که راه های هوایی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند باعث خس خس سینه، سرفه، گرفتگی قفسه سینه و تنگی نفس شود.

تولید دستگاه دیجیتال جدید برای نظارت بر مصرف دارو در بیماران مبتلا به آسم

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مدیکال نیوز تودی حمله آسم زمانی رخ می دهد که این علائم شدید شوند.

بیشتر بخوانید: فردابانک، نئوبانک هوشمند

بر اساس گزارش بنیاد آسم و آلرژی آمریکا، از هر 13 نفر در ایالات متحده یک نفر مبتلا به آسم است. افراد مبتلا به آسم اغلب داروهای استنشاقی با تسکین سریع همراه خود دارند تا در صورت حمله از آنها استفاده کنند.

شرکت کنندگان در گروه فعال بیوفیدبک بصری در مورد پایبندی و خطای کاربر استنشاقی دریافت کردند. همچنین به آنها رابطه بین استفاده از درمان و ePEF آنها نشان داده شد.

در طی این برنامه شرکت کنندگان یک برنامه آموزشی استاندارد را شنیدند که شامل موارد مرتبط با بیماری آسم بود. پزشکان برای تصمیم گیری در مورد تنظیم درمان به روش های سنتی یا دیجیتال تکیه کردند.

از گروه فعال، 14٪ افزایش خالص در درمان تجویز شد، در حالی که 32٪ از گروه کنترل افزایش خالص در درمان را تجویز کردند.31 درصد توانستند داروهای خود را کاهش دهند.

از 102 بیمار در گروه فعال، 11 بیمار به درمان بیولوژیکی اضافی نیاز داشتند. از 98 بیمار 21 بیمار به درمان بیولوژیکی اضافی نیاز داشتند.

دکتر جیمی یوهانس، متخصص ریه و متخصص مراقبت های ویژه در مرکز پزشکی لانگ بیچ در کالیفرنیا که در این مطالعه شرکت نداشت گفت که علاقه مند است آزمایشات بالینی آینده را در مورد دستگاه INCA مطالعه کند.

یوهانس گفت: «ما تا حدی می دانیم که پایبندی به درمان بیماری می تواند مشکل بزرگی برای بیماران مبتلا به آسم ماباشد. اینکه چقدر بهبود پایبندی به درمان می تواند باعث کاهش بار درمان شود.

بیشتر بدانید : آسم از پیشگیری تا کنترل علائم

وی خاطرنشان کرد که هدف از تولید این دستگاه این نیست که به پزشکان راهی برای دستگیری بیمارانی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند، ارائه دهد. ما به دنبال این هستیم که ببینیم آیا می توانیم از بیماران حمایت کنیم یا خیر. "اگر آنها در تلاش برای درک وضعیت خود یا در تلاش برای استفاده صحیح از دستگاه تنفسی خود هستند، عادلانه نیست که آنها را به عنوان عدم پایبند بودن قضاوت کنیم. این منصفانه نیست که شرکت های بیمه موانع باورنکردنی را برای دسترسی افراد به مواد بیولوژیک ایجاد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha