رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: اصول استانداردهای ایمنی و سیستم آتش نشانی در بیمارستان حضرت مهدی اجرا و مورد تایید رسیده و مشکل در ارائه مدارک کاغذی به سازمان آتش نشانی است که باید انجام شود.

اصول استانداردهای ایمنی و سیستم آتش نشانی بیمارستان حضرت مهدی مورد تایید است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، محمد حسن اینانلو روز چهارشنبه در حاشیه بازدید گروهی از کارشناسان سازمان آتش نشانی از امکانات اطفای حریق بیمارستان حضرت مهدی (عج)، گفت: این بیمارستان یک گروه مشاوره دارد که تمام تاسیستات و فضای بیمارستان را طراحی کردند و ایمنی و سیستم آتش نشانی آن نیز مورد بررسی آنها قرار گرفت.

وی اظهار داشت: تمامی اصول استانداردها در این بیمارستان طراحی و اجرا شده است و اکنون هم در مرحله بهره برداری سیستم ها هستیم و زیرساخت‌های آتش نشانی نیز اجرا شده است.

اینانلو ادامه داد: بیمارستان مهدی کلنیک نیز در برابر زلزله مقاوم بوده و ایراد اصلی ارایه مدارک کاغذی به سازمان آتش نشانی است، این بیمارستان مدرن و به روز بوده و مشکل جدی ندارد، امروز نیز تست های لازم از سوی سازمان آتش نشانی برای اطمینان کامل از اطفای حریق انجام شد.

امروز همچنین، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: بیمارستان مهدی کلینیک از مجهزترین و پیشرفته ترین بیمارستان های کشور است که تمام مراحل نظارتی آن طی شده و مجوزهای آن در حال ارسال است.

بهرام عین اللهی افزود: مهدی کلنیک در زمره ایمن‌ترین بیمارستان ها بوده و توان تحمل ۹ ریشتر زلزله را دارد.

وی تاکید کرد: موضوع ایمن نبودن این بیمارستان نباید مطرح می شد چون اطمینان مردم از بین می رود.

به گزارش ایرنا، کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) به عنوان بزرگترین مجموعه درمانی نظام سلامت در دوران انقلاب اسلامی به شمار می آید در تاریخ هفدهم اسفند ۱۴۰۱ با حضور رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد.

بیمارستان حضرت مهدی (عج) شامل ۵۲۱ تخت بستری عادی، ۲۰۴ تخت بستری ویژه، ۲۷ تخت آنژیو، ۱۰۲ تخت بستری حاد و اورژانس و ۳۰ تخت بستری روزانه جراحی سرپایی، برای ارائه خدمت طراحی شده است.

در روزهای اخیر نامه‌ای از سوی علی القاصی‌مهر رئیس کل دادگستری استان تهران خطاب به بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رسانه‌ها منتشر شده بود که در آن تایید می‌شد این بیمارستان به دلیل «عدم رعایت ضوابط ایمنی و آتش‌نشانی در شرایط و وضعیت ناایمن قرار دارد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha